B! Beautiful with B.E.C!! VideoRecenzia na kozmetické štetce

By | 10:16 16 comments


Ahojte baby :) Aj vám ten týždeň vždy tak zletí??? A víkend ešte rýchlejšie :( Neviem ako vy, ale ja potrebujem aspoň 30 hodinový deň aby som všetko postíhala ... Môj zoznam článkov na blog sa neustále rozširuje, ale času je stále menej a menej ... Konečne sa mi tento týždeň podarilo natočiť video na moje kozmetické štetce od Rebeccy Floeter, ktoré vlastním už nejaký ten mesiac. Zakúpili sme si ich aj s Marry na základe pozitívnych recenzií na YT z nemeckej stránky http://www.b-e-cosmetics.de/. Sú vysoko kvalitné a dokonalé!!! Sú určite na vyššej úrovni ako Zoeva či Sedona, a trúfnem si povedať, že sa môžu kľudne radiť k profesionálnym štetcom ako sú Sigma. Na internete je množstvo videí kde tieto štetce porovnávajú a štetce značky BEC sú hodnotené veľmi vysoko. Možno sa vám bude zdať, že na stránke nevyzerajú nejako vábne, ale v skutočnosti realita predčila obrázky. Rovnako ako aj kvalita cenu, čo sa nestáva veľmi často. Preto sme veľmi rady, že sme dali na našu intuíciu a môžme sa teraz pýšiť takýmito krásnymi úlovkami :) 
Dúfam, že sa vám bude aspoň trochu páčiť a že vás štetce zaujmú. Určite ich budeme ešte často spomínať :)

 ♥ Missy ♥ 



Nezabudnite si nastaviť video na HD kvalitu (ozubené koliesko) :)   


Ja za to račkovanie fakt nemôžem :( Dúfam, že vám to nebude vadiť, viem, že ešte mám čo zlepšovať ....




P.S: Štetce nám neboli poskytnuté žiadnym sponzorom, boli zakúpené cez eshop.

16 komentárov: Leave Your Comments

  1. Pozývam ťa ku mne na mini giveaway :)
    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/2013/05/emma-shopping-vikend-mini-giveawayy.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeeej, aka sympaticka:)))) velmi dobre video:) tesim sa na dalsie;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem Veronika :* Snáď sa ešte na nejaké odhodlám :)

      Odstrániť
  3. vidím tvářenku NYX, jak jsi s ní spokojená? má dobrou výdrž? :) štětce vypadají super

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno som s ňou spokojná, určite jedna z najlepších :) Dobre pigmentovaná a výdrž už záleží od podkladu na aký lícenku nanášaš, ale vydrží v porovnaní s drogérkovými lícenkami dosť dlho :)

      Odstrániť
  4. Aj ja ráčkujem.:( Ale tvoje video sa mi veľmi páčilo a neprekáža mi to!:) Dúfam,že videí bude viac.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Teda značka štetcov pre mna uplne neznáma a štetce vyzerajú užasne :) Videjko sa mi velmi pači, a pridávam sa k tebe, tiež ráčkujem..:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nás je síce neznáma, ale v Nemecku je dosť obľúbená, aj preto sme ju chceli dostať trošku do povedomia, lebo je naozaj super! :) No vidíš Pati to som ani nevedela :) Môžeme založiť klub ráčkujúcich blogeriek :D Už sme 3 :)

      Odstrániť
  6. díky za info baby :))) tie štetce vyzerajú zaujímavo, rozmýšľala som nad Sigmou, čiže toto by bola asi ekonomickejšia varianta :)))
    http://onepieceofmypie.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My sme tiež rozmýšľali nad Sigmou, ale už by sme nemenili ani za nič. Za tretinu tých peňazí máš rovnako dobrú kvalitu :) Určite aspoň jeden vyskúšaj, uvidíš že si ich zamiluješ :)

      Odstrániť
  7. Krásne sú ! :3 A pekná si aj ty ! :3

    + Pozývam ťa k sebe na giveaway :) ↓
    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-oasap.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Značku štětců vůbec neznám ale vypadají moc hezky a kvalnitě. Mrknu na shop. Děkuji za tip. Mimochodem ti to jak na fotkách, tak ve videu moc sluší.
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Fakt bomba, skvělý článek a o videu ani nemluvím :) Velmi povedené jinak jsi moc krásná a to nalíčení je opravdu božské :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. fakt šupa štetce,mal som ich v rukach a kedze mam dve sestry...viem ako vyzraju tie co su kvalitne a tie co su šmejdy :)a vtedy sa to vsetko stalo,zistil som ze sestry dobre stetce nikdy nemali... :D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)