CASIO elegancia nielen pre mužov

By | 15:45 10 comments


Téma HODINKY, je naša veľmi obľúbená. Je to asi ten najklasickejší a najštýlovejší doplnok všetkých čias. Ľudia sú schopní za kvalitné a luxusné hodinky dať viac ako za auto. Aj keď k tejto skupine ľudí asi nikdy patriť nebudem, štýlovými hodinkami nikdy nepohrdnem. Ani Marry nie. Tá sa vám so svojim novým prírastkom predstavila nedávno, teraz som na rade JA :) Zlato strieda striebro, značka značku, ale jednoduchosť ostáva. A prečo Casio? Kvalitná oceľ, vynikajúci dizajn a spoľahlivosť .... Stačilo si už len vybrať model ... A poviem vám nebolo to vôbec jednoduché ... Dámske sú síce pekné, ale chcela som niečo do práce na štýl "Busssiness class" a to spĺňali skôr pánske, tým že sú väčšie a jednoduchšie. Po dlhom zvažovaní padla voľba na tieto ......


Našla som ich na stránke hodinarstvo.sk a týmto by som chcela tento hodinkový eshop odporučiť. Majú neskutočný výber hodiniek asi 20-tich značiek, dámske, pánske, športové, briliantové hodinky či rôzne limitky, ktoré nezoženiete len tak. A ceny sú v porovnaní s kamennými obchodmi či dokonca inými e-shopmi viac než priaznivé. Dodanie je rýchle a komunikácia s predajcom na jednotku. Ku všetkým hodinkám je dodávané originálne balenie, sú navyše starostlivo zabalené, takže nehrozí, aby sa im pri prevoze niečo stalo.   Pre expresné doručenie si môžete objednať telefonicky a nechať doviesť kuriérom a máte do doma do 24 hodín aj s milým darčekom. 


No ale späť k mojim hodinkám :D Som z nich nadšená!!! Milujem ich jednoduchý dizajn. Napriek tomu, že sú pánske - sú tenučké, ľahké, výborne sedia aj na mojej chudej ruke, a hodia sa takmer ku všetkému :) Sú vyrobené z vysoko kvalitnej ušľachtilej ocele, majú označenie WB 50M čo znamená, že sú vhodné na plávanie, maximálne však na hladine. Ručičky sa cez deň nabíjajú na svetle a v tme potom svietia takže máte pojem o čase za každých okolností. A cena? Tá je iba 39,90 € ;) Páči sa vám takýto štýl hodiniek? 

-Missy-



10 komentárov: Leave Your Comments

  1. veľmi pekne ukážu na ruke. ROmy

    http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Veru sama som prekvapená, myslela som si že budú o dosť mohutnejšie, ale sú akurát :)

      Odstrániť
  2. Krásne hodinky aj mne by sa nejaké šiklo kúpiť ale neviem si nikde vybrať.

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nepochybujem, že na tomto eshope si určite niečo nájdeš :)

      Odstrániť
  3. mne sa tento styl velmi paci.. velmi podobne som zaobstarala bratovi.. naozaj sa divim, ze su si tak podobne..ale my mame znacku Lorus.. :) jednoduche a pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. o nasich hodinkach som pisala TU :)

      Odstrániť
    2. Máš pravdu sú si veľmi podobné! :) Ale rovnako pekné, teším sa že máme rovnaký vkus :)

      Odstrániť
  4. Krabička nič moc ale hodinky pekné:))
    Páči sa mi takýto pánsky štýl hodiniek na ženskej ruke:)
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wau tie sú nádherné :) ak chceš pozri sa na môj blog práve tam mám GIVEAWAY :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak ty jsou přenádherné ! ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)