CLINIQUE ☞ Perfectly real make up

By | 12:38 15 comments
 Odskočila som od kníh a konečne som urobila toľko odkladanú recenziu na make up od Clinique. Bude rýchla stručná a výstižná, teda aspoň sa o to pokúsim. Kupovala som ho vo Fun-ku, má 30 ml a stál ma okolo 30 eur, ale cez ich internetový e-shop ho môžte mať za 23eur.  Odtieň 02 SHADE. Má pekný luxusný obal, to sa mi na ňom veľmi páči. K samotnej konzistencii len toľko že je krémový ako klasický výživný krém. Pripomína mi BB krémy a teda u neho nehrozí pocit napnutej pleti, práve naopak. Je veľmi dôležité vybrať si správny odtieň, čo sa mne nepodarilo. Nikdy nenakupujte zbrklo a hlavne si veľmi nenechajte radiť od tých "skvelých" predavačiek !!! To že produkty predáva ešte neznamená, že sa do toho aj rozumie. Neskúšajte ho ani na chrbáte ruky, pretože tam máte celkom inú farbu pokožky. Make up sa skúša na tvári  pozdĺž čeľuste smerom k uchu rozotretím do stratena. Je tám krásne vidieť prechod krku, ktorý musí byť prirodzený. ja som sa ponáhľala a nemala som na to čas, čo sa mi aj vypomstilo. Môj odtieň je príliš svetlý a skôr s pieskovo žltým podtónom, mne vyhovujú skôr tie s ružovo bielym. No nič, vyživam ho aj napriek tomu, pretože je vhodný na veľmi citlivú pleť a vôbec ma nedráždi. Dokonca ani okolie oči. 
Clinique je naozaj skvelá značka ktorá stavia na kvalite a ich výrobky nemajú len jedno zameranie. K príjemnej krycej schopnosti, krémovosti a ľahkosti sa navyše pridáva aj liečivý faktor. Vždy keď si tento make up dám a po celom dni sa večer odličujem, mám pocit zdravšej pleti, póry nie sú upchaté a pokožka môže počas celého dňa dýchať. Majú aj iné druhy make upov, ktoré sú zamerané na niečo iné. Na citlivú, problematickú, mastnú pokožku, alebo vám pomôžu zbaviť sa pigmentových škvŕn. Nebyť toho nesprávneho odtieňa, bol by mojím najobľúbenejším. Bohužiaľ, základom je práve trafiť ten správny odtieň, pretože make up môže mať akúkoľvek kryciu schopnosť, ale ak vám nesedi farebný podtón, nedokonalosti to ešte zvýrazní. Ešte dodatok k výdrži. Tento neobsahuje zmatňujúcu zložku a tým, že je príjemný ako krém je asi lepšie použiť podkladovú bázu. S ňou mi makeup vydrži s menšim prepudrovaním až do večera. Na záver týždňa je to všetko. Síce počasie nie je ideálne, ale víkend je víkend či je daždivo alebo krásne. Prajem vám, aby ste si ho užili a oddýchli si :)

Marry
  ♡







15 komentárov: Leave Your Comments

  1. Ja sa už tak dlho odhodlávam na nejaký make up od Clinique. Keď stále mám pocit, že mám obrovskú zásobu iných a nakoniec si ho nekúpim. No mala som od nich len pár vecí, ale všetky boli super, takže verím, že pri hocakom make upe by to bolo rovnako. A páči sa mi tvoj koment k predavačkám...ako česť výnimkám, ale niekedy má človek "zážitok" z nakupovania:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Elka, tiež som sa dlhšie odhodlávala..hlavne keď sa už vyberieš, nesplaš sa ako ja :D no a tie predavačky sú fakt za všetky drobné niekedy..:D

      Odstrániť
  2. Tak to krytí vypadá báječně, zatím jsem žádný makeup od clinique nezkoušela... úplně mě to míjelo. Ani nevím proč!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krytie nie je až také ako na obrázku, keďže som musela použiť silnejšiu vrstvu, aby to foťák zachytil..po rozotretí je to jemnejšie

      Odstrániť
  3. Kdybych dobře pohledala, určitě bych ho doma někde našla, na MU ale moc nejsem :-)
    Jinak dnes koukám celý den na Vaše videa, jsou super :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jéé, ani nevieš ako si nás potešila ! sme celkom dosť hanblivky a pridávanie nejakých videí je pre nás naozaj veľkým krokom a sprevádzané obavami..takže veľké ďakujem ! :))

      Odstrániť
  4. Vypadá docela hezky, jen mi přijde na té ruce hrozně velká vrstva, ale beru to, na obličeji by působil zase jinak :) Líbí se mi moc ta konzistence :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak Petra, kôli foťáku som musela naniesť väčšiu vrstvu a po dôkladnom rozotretí je to jemnejšie, ale krytie je naozaj viac než slušné :)

      Odstrániť
  5. skúsila by som ho, ale môj najväčší problém je "zmena". keď si raz kúpim nejaký produkt, tak už nie som ochotná ho zmeniť, pretože mi príde, že je to to najlepšie, čo som si mohla vybrať. :D ale zmena je život, všakže. :)

    ak budeš mať chuť a čas, prečítaj si, prosím, článok o novinke od Philipsu, ktorá sa bude teraz na leto určite hodiť ;)

    http://www.sweetladylollipop.blogspot.sk/2013/03/philips-lumea-precision-plus.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pri niektorých produktoch mám ťiež problém so zmenou, a pri iných naopak rada experimentujem..niekedy som sklamaná a niekedy nový výrobok predčí moje očakávania..takže je to hop alebo trop..práve na to sú blogy, aby ste z naších reakcií a skúsenosti mohli ťažiť pri výbere a kúpe ..:)

      Odstrániť
  6. clinique je na mňa zatiaľ príliš drahý, keď budem veľká, možno ho vyskúšam. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aj ja si robím zálusk už dlhšie na nejaký od Clinique :) Len stále sa neviem rozhodnúť. Chcela by som ľahký a hydratačný. Čiže ďakujem za recenziu, som som o krôčik bližšie k tomu správnemu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite si vkľude poskúšaj v predajniach viacero druhov a pokojne výjdi z predajne na denné svetlo a krytie aj farebné odtiene si porovnaj a až tak sa po nejaký vybratý vráť ! Takto sa ti nemôže stať , že si vyberieš zle ..:)

      Odstrániť
  8. od tejto značky nemám žiaden make-up, ale niekoľko vzoriek som už vyskúšala :D a musím povedať, že mi veľmi sadli.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)