D.I.Y gift from my ♥ LOVE ♥

By | 15:06 21 comments
Nezvyknem sa chváliť darčekmi, ale tentokrát urobím výnimku a musím sa pochváliť akého mám šikovného  chlapa :) Už dlho som mu rozprávala o tom, že potrebujem nejaký stojan na hodinky, pretože ich nemám kde poriadne ukladať a nechce sa mi ich každé ráno vyberať osobitne z krabičiek. Mala som aj nejaké vyhliadnuté na ebayi ale povedala som si, že za tú cenu si ho vyrobím aj sama ... No nikdy som sa k tomu nevedela dostať, až jedno krásne ráno mi prišli tieto fotky na skype s tým, že má pre mňa prekvapenie :) Ja ako odporca prekvapení som sa samozrejme nejako extra netešila ... ale asi svoj postoj v budúcnosti prehodnotím :)  Každá fotka mala svoj popis ktorý dokopy dával vyznanie lásky :) A aj keď nie som veľký romantik a na takéto veci si veľmi nepotrpím skutočne ma to dojalo :) Stojan bol dokonalýýýý!!!! Vyrobil ho cez noc sám, len aby mi mohol urobiť radosť :) No povedzte nie je to zlatíčko ? :) Čím vás naposledy prekvapila vaša polovička? Watch Bracelet Holder DIY

-Missy-







A tu už je u mňa doma plne obsadený :) Ak by ste veľmi chceli skúsim ho presvedčiť aby vám spravil tutorial :)






21 komentárov: Leave Your Comments

  1. čo by sme my ostatné dali za takého priateľa :) je to nádherné! stojan vyzerá ako originál, dokonca aj lepšie :) je to veľmi zlaté a určite ho presvedč aj na tutorial :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)Odovzdám pochvalu :) Uvidíme, či sa mu bude chcieť a či sa nebude hanbiť :)

      Odstrániť
  2. máš doma poklad:), myslím, že teraz sa tu naňho zosype vlna chvály:). určite si ju zaslúži:)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No v prvom rade dúfam, že ma nezabije zato že som to uverejnila :D Ale verím, že vaše komenty ho obmäkčia :)

      Odstrániť
  3. Toto je úplne úžasné :3 Aj ja chceeeem :)

    pozývam ťa na giveaway : http://lollylucker.blogspot.sk/2013/05/oasap-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty máš šikovného chlapa doma :) Strašne zlaté od neho :) Nádherný stojan, máš krásny náramok s tým krížom a tie veľké biele hodinky sú úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ziadny tutorial, rovno objednavka, ze si prosim taky tiez :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak to je luxusné :) naozaj krásny darček :) to sa mu podarilo najviac :)určite by som odpadla od radosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Kde si takého zohnala? :D Chlapa myslím :D too už sa fakt tak často nevidí, že chlapi počúvajú čo hovoríme...to by bola jedna vec ale že o tom aj premýšľajú tak to už je niečo...fakt klobúk dole ;) ten stojan je ako v obchode!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Přítel šikovný, taky bych něco takového potřebovala :) Jinak tady jsem sehnala ty pilníky http://www.parfums.sk/bohemia-crystal/bohemia-swarovski-nail-file-kozmeticka-sada-ix/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. klobúk dole :) musí to byŤ isto zlatíčko a ty veľmi štastná :) je to od neho krásne !!
    a určite by bolo fajn ak by ste spolu zbúchali aj tutoriál :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)