Garnier BB creams

By | 16:09 8 comments


Nie je asi nik kto by nepoznal historicky prvý BB krém v našich drogériách. Vytvoril ho Garnier a kampaň na neho bola taká veľká a lákavá, že ho už mala doma snáď každá žena. Po tomto BíBí-čku nastal neskutočný BB-boom a všetky kozmetické značky sa začali predbiehať, ktorá uvedie lepší BB-krém. Bohužiaľ na BB-krém v pravom slova zmysle sa nepodobal ani jeden. Dokonca si trúfnem povedať, že ten od Garnieru je doteraz zo všetkých najlepší. Napriek tomu zožal veľa kritiky. Aj preto sa firma Garnier rozhodla vylepšiť svoju povesť a uviedla na trh nový BB-krém, ktorý by ulahodil ženám s mastnejšou pleťou. Na ten už bolo oveľa viac pozitívnych reakcií. Preto firma neotáľala a na trhu už je v poradí tretí BB-krém tentokrát určený pre zrelšiu pleť. Ja mám doma dva tieto produkty a preto ich môžem jednoducho porovnať. 



Oba krémy majú veľa spoločného. Sú určené v prvom rade na hydratáciu pleti a zjednotenie tónu pleti. 5 v 1 sľubuje 24 hodinovú hydratáciu, zjednotenie pleti, rozžiarenie pleti, ochranu pred UVA a UVB a krytie nedostatkov. To krytie je biedne, ale inak môžem súhlasiť so všetkým :) Rozdiel je hlavne v tom, že Anti-ageing krém je navyše obohatený o látku Pro-xylane, ktorý pleť spevňuje a redukuje vrásky. Preukázané výsledky zaručujú okamžitú hydratáciu a zjednotenie pleti vďaka minerálnym pigmentom, a po 4 týždňom používania viditeľne pevnejšia a hladšia. 

Oba bb-krémy napriek hustote nezaliezajú do vrások a neupchávajú póry. Voňajú identicky príjemne, krásne hydratujú a rozžiarujú pleť ako sľubujú, jediné čo by som vytkla je krytie. U anti-ageing je to krytie o niečo lepšie tým, že je trošku hustejší ako ten na normálnu pleť a dokonca na obale píšu, že pre väčšiu kryciu schopnosť je potrebné naniesť silnejšiu vrstvu. Ale pri takto tmavo-oranžovom odtieni je silnejšia vrstva vhodná tak akurát na Halloween, ak plánujete ísť za tekvicu :(( Ak máte svetlú pleť s ružovým nádychom od tohto BB-krému sa držte čo najďalej!!!!! Neskúšala som síce ostatné odtiene, ale vraj sú všetky také tmavé. Preto pre bleduľky určite odporúčam ten na normálnu pleť. "Light" odtieň je veľmi pekne prispôsobivý. 

ZÁVER: Tieto krémy mojej pleti veľmi vyhovujú a mám ich rada. Skutočne mi ich konzistencia a zloženie veľmi sadli. Dokonca aj tento oranžový Anti-ageing. Keďže moja pleť má oranžový podtón ak ho dobre rozotriem na počudovanie ten rozdiel nie je až taký viditeľný. A ak ešte chytím trochu bronzový nádych, nebojím sa žeby som ho nevyužila. Najideálnejšie je ak ich obe zmiešam :) Vlastním nejaké tie pravé ázijské BíBí-čka, do tejto kategórie by som ich preto rozhodne neradila.  Pre mňa sú to výborné tónovacie krémy! :) 

-Missy-





Viac info na www.garnier.sk

8 komentárov: Leave Your Comments

  1. ja používam skor normal :)



    http://eeverywomen.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som mala v pláne si kúpiť BB cream maybelline, ale teraz fakt neviem :D

    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maybelline je tiež fajn :) Marry o ňom písala recenziu tu: http://jungleoflipstick.blogspot.sk/2012/10/recenzia-maybelline-bb-cream-dermacol.html

      Záleží asi aký typ pleti máš, určite nekupuj bezhlavo, ale v drogérií si pýtaj testery a vyskúšaj aspoň, ktorý ti lepšie sadne konzistenciou aj farbou. Je dobré nakresliť si čiarku, alebo bodku červenou fixkou, ceruzkou alebo kontúrkou a skúsiť nakoľko ti ju krém prekryje :)

      Odstrániť
  3. Díky moc za srovnání, takový článek tu chyběl:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na léto nad nějakým uvažuju, ale jsem docela tmavá, takže ty asijské s šedým podtónem nebudou nic pro mne :)
    Sleduju :*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tiež som s nimi spokojná a na leto budem určite BBčko používať:) ten anti ageing mám tiež,ale nechcem si ešte pleť zaťažovať,tak ho niekomu asi posuniem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten bledší by mi vyhovoval .. :)

    pozyvam na naš blog http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aj ja uvazujem nad pouzivanim BB kremu kedze sa mi to zda byt dost prakticka vec. Kamosky ma varovali, ze sa mam urcite vyhnut BB kremu od Nivey a odporucili mi La Roche-Posay Hydreane BB Creme. Garnier znacku mam celkovo dost rada, cize mozno vyskusam aj tento na tvoje odporucanie :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)