Novinka od Garnier ► žiadny zázrak, len obyčajné krémy

By | 16:07 7 comments



 Po dlhej dobe sa ozývam aj ja Marry. Školské povinnosti ma vyradili z bežného života a ja si pripadám ako blázon, ktorý sa  už hádam učí 24 hodín denne.  Neušla mi však záplava recenzií na krémiky od Garnier. Konkrétne chválospevy na tieto krémy. Mali sme možnosť s Missy tieto krémy vyskúšať a my teda také spokojné nie sme. Mne sa ušla dvojka na suchú pleť a Missy vám nabudúce popíše ďalšie dve. V úvode by som podotkla, že u krémov určených na suchú pleť sa toho veľa pokaziť nedá. Stačí ak sú dostatočne "mastné", čo sa pridaním rôznych zložiek veľmi ľahko podarí. Horšie to už je, ak má mať krém zmatňujúci efekt, alebo rozžiarujúci, tam sa tie správne a hlavne účinné zložky hľadajú dosť ťažko.



Garnier je značka, ktorá väčšinu svojho úspechu zakladá na veľmi dôležitej zložke a to na reklame. Valí sa na nás z každej strany a sú čoraz viac lákavejšie. Človek má nutkanie čokoľvek čo používa tá prirodzene krásna a "obyčajná" žena v reklame aspoň raz vyskúšať. Veď keď je ona taká krásna a šťastná, musí to byť predsa pravda a bude to účinkovať aj na mňa. To že je to modelka, namaľovaná úplne inými značkami a produktmi ako tie ktoré ukazuje buď naozaj prehliadneme, alebo to nechceme vidieť. Aby som nebola veľmi prísna a kritická, musím uznať že Garnier má aj niekoľko podarených výrobkov, ktoré stoja za vyskúšanie. Napríklad vynovená verzia BB krému na mastnú pleť, ten je oproti tomu pôvodnému skvelý. 

Vráťme sa ale k dnešnej téme článku a tou sú nové krémy Goodbey dry  a Start afresh. Ako som už spomenula ide o krémy, ktoré by mali hydratovať suchú pokožku. Tieto dve krémy sú v porovnani  s ďalšími dvoma tie lepšie a myslím, že nikto kto si ich kúpi nebude vyslovene sklamaný, no podľa mňa nebude ani nadšený.  Ide o neutrálne krémy akých je v drogérkach plno a určite aj za lacnejši peniaz. Tieto stoja okolo 6 eur niekde menej niekde viac. Majú pekný obal a pekný vôňu. Ako vidno na obrázku ružový Goodbey dry je omnoho hutnejši a Start afresh menej krémový a po rozotretí na pocit až takmer gélový. Ružový  obsahuje olej z kamélie a z celej rady je asi najlepší, lebo to čo sĺubuje na obale a teda že je bohatý a vyživujúci celkom spĺňa. Na môj vkus je až veľmi hutný a ťažký, ale niekomu kto naozaj trpí suchou pleťou by mohol vyhovovať. Krásne vonia. Modrý obsahuje výťažok z lotosu je ľahší a cítite po ňom taký svieži pocit. To je asi tak všetko a aj keď sme produkty dostali zadarmo na zrecenzovanie otvorene priznávam, že by som si ich sama nekúpila. Radšej investujem do drahšej kozmetiky, ktorá ma aj liečivé a iné ďalšie účinky. Pre mladšie ročníky sú ale vhodné a ak nemáte problémovú pleť s týmito dvoma si vystačíte. Sú to obyčajné krémy v pekných obaloch, nečakajte od nich nič viac ani menej. Tým zvyšným na zmatnenie a rozžiarenie pleti by som sa oblúkom vyhla, tie sú totálne na nič, keďže ani nezmatňujú ani nerozjasnia tvár , ale tá pekná vôňa a aj obal tam stále sú.
Zaregistrovali ste tieto krémy u blogeriek? Vyskúšali, alebo sa chystáte vyskúšať?

Marry



7 komentárov: Leave Your Comments

  1. Obzerala som ich aj skusala v DMke (kedze maju testery) a uz len z nanesenia na ruky mi bolo totalne jasne, ze to ziaden zazrak nebude, jednoducho nove balenia a marketingova masaz, prislo mi to presne take iste ako ich kremy v klasickom baleni, len o polovicu drahsie.
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zaregistrovala veru,a máš pravdu,takmer každá ho ospevovala,potom ma ani nebavia čátať také recenzie.Som rada,že si konečne prišla ty s inou recenziou,nielen pochvalnou :) od garnieru mam rada krém tusim s bodliakom je,v zelenej krabičke,ten je super :) a určite nevyskúšam,prehnaná cena v ochode,za to si mozem kupit tri balenia krému himalaya ktorý moja pokožka miluje :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ešte som ich nikde nezaregistrovala jedine tak tiež v reklame ako si písala:)) Určite ich skúšať nebudem garnier nie je moja značka teda zatial som ju ešte neskúšala:)) Romy

    http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mne z tých štyroch sadol modrý a zelený a som s nimi spokojná :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ked som videla reklamu tiež som čakala , že budú sľubovať zmiznutie nedokonalostí alebo čo ale potom mi došlo že ide len o obyčajné krémy.. možno aj tak vyskúšam:)
    GIVEAWAY u mna:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tyto krémy vidím poprvé takže děkuji za přínosnou recenzi. Aspoň se jim vyhnu a ušetřím :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja som si kupila ten modry vyslovene ako podklad na leto lebo nejak teraz nemam rada normalne kremy radsej si dam vyzivu na vecer. som zvedava .:)) momentalne su v akcii za nejake 4e .

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)