Spotrebované za Apríl

By | 14:38 15 comments
Ahojte! Tak ako minulý mesiac tak aj tento som urobila také malé resumé produktov, ktoré som vypotrebovala, a ktoré si pred posledným odpočinkom zaslúžia 5 minút slávy. Bez dlhých rečí (dnes sa veľmi ponáhľam) prejdeme hneď na prvý z nich :) 



SYOSS Professional - permanentná farba na vlasy, odtieň 3-8 Sladká bruneta. Veľmi dlho som váhala, či si kúpiť túto farbu na vlasy, pretože niektorí u milujú iný nenávidia. Aspoň v mojom prieskume to tak dopadlo. Napokon zvedavosť zvíťazila a farba sa ocitla na mojich vlasoch. Musím povedať, že ma milo prekvapila. Odtieň je nádhernýýý!!! Niečo ako studený gaštan (vraj podľa najnovších trendov na prehliadkových mólach). Škoda, že mi nenapadlo nafotiť si vlasy pred a po :( Nabudúce budem múdrejšia. Túto farbu môžem odporučiť s tým že nedráždi pokožku, a obsahuje keratínový balzám po farbení, z ktorého som bola unesená. Nepôsobí na vlasoch ako helma, práve naopak vytvorí vám krásne prirodzené odlesky. Navyše na moje dlhé husté vlasy mi vystačilo jedno balenie. Čo ma však zarazilo bolo, že mi táto "permanentná" farba sa mi po mesiaci a pol z vlasov vymyla :((  A to si umývam vlasy maximálne 2x do týždňa. Bolo to veľké sklamanie, lebo farba sa mi naozaj páčila ale farbiť si vlasy každý mesiac určite nie je nič pre mňa. 



GLISS KUR Shea Cashmere - balzam/kondicionér na vlasy - od tejto značky mi vyhovuje málo čo, ale tento balzám je mojim miláčikom :) Obsahuje bambucké maslo, kašmírové proteíny a vlasom vlastný proteín,  ktorý regeneruje bunky hlboko vo vlasoch. Moje suché krepovité vlasy sú po ňom hydratované, pružné, ľahko sa rozčesávajú, sú krásne hebké ako kašmír a nádherne voňajúúúú!!! :) Vrelo odporúčam na suché, zničené vlasy :) 

Essence Stay all day - 16h Make up, odtieň 10 soft beige - tento make-up som si tiež kúpila na odporúčanie. Osobne mi celkom dobre sadol. Bohužiaľ má len 4 odtiene aj to všetky do oranžova a ten, ktorý som potrebovala bol aj je neustále vypredaný, preto som bola nútená kúpiť si dve a miešať ich. Vyzdvihla by som asi to, že je ľahučký, stredne krycí, pleť pekne zjednotí a napodiv aj dlho vydrží. Nie je to síce tých 16 hodín ako píšu na obale ale čo by ste chceli za tú cenu? Chválim pumpičkové balenie,naopak sklamaním je výber odtieňov, ktoré sú si medzi sebou veľmi podobné a taktiež mi po čase začal upchvávať póry. Za tú cenu však skôr poteší ako sklame. :)

ESSENCE gel eyeliner, odtieň 01 Midnight in Paris - Krásne balenie, krásny názov, ale to je tak asi všetko. Zo začiatku sa s ňou celkom dobre pracovalo a robila pekné linky, ale .... VYSCHLA! a to po dosť krátkom čase, takže bez toho aby som ju stihla vypotrebovať putuje do koša :( S Essence kozmetikou pomaly ale isto končím, bavia ma ich limitky, ale tie stálice na pár výnimiek sú dosť slabé. Možno pre -násť ročné by som ich odporučila, alebo pre nenáročné dámy, s bezchybnou pleťou, ale pre nás ostatné by som odporúčala investovať do lepšej kozmetiky. Pleť máme len jednu! 


BIODERMA Sébium Gel Moussant - o tomto čistiacom géle som už písala mnohokrát ... napríklad TU a TU. Milujem ho, neviem si bez neho predstaviť deň a ten pocit bezchybne čistej pleti neviem ani opísať :) Gélová konzistencia sa v kombinácií s vodou mení na jemnú penu, ktorá rýchlo odstráni všetok make-up a v očiach vôbec neštípe!!! :) Čo dodať! Asi len to, že v lekárňach ešte stále beží akcia 500 ml za cenu 200 ml!!! Ja som si ho bežala rýchlo kúpiť, aby sa mi ušiel, pretože viem, že toto mega balenie mi vydrží aspoň rok! :)


Tak dúfam, že som vám aspoň trochu pomohla pri výbere kozmetiky, ale teraz už skutočne letííím!!!! Čaká ma prvý deň v autoškole tak mi držte palce ;) Pozdravuje vás aj Marry, ktorá ma v týchto dňoch veľmi ťažké skúškové obdobie, tak aj jej držte silno palce!!!!! :**

-Missy-

15 komentárov: Leave Your Comments

  1. ten make up od Essence by som vyskúšala...používam od nich makeup v inej tubičke, a ten mi veľmi vyhovuje..a Gliss Kur je jednička ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za 3 eurá sa rozhodne oplatí ho vyskúšať :) Len si treba dať pozor na tie odtiene

      Odstrániť
  2. Jéé a já jsem s linkama od Essence tak spokojená... doufám, že mi taky nevyschnou...

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čítala som viacero recenzií kde boli kočky spokojné s týmito linkami, bohužuaľ ja som mala asi smolu :(

      Odstrániť
  3. drzim palce v autoskole,odkladam to uz prilis dlo,takze to aj mna caka...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lenka :) Ja to tiež odkladám nejaký ten rok, predsa len je to už veľká zodpovednosť, ale aj nutnosť v dnešnej dobe ... Takže aj ja ti držím prsty k odhodlaniu sa, určite to zvládneš :)

      Odstrániť
  4. Biodermu a Gliss Kur mám ráda!! :))) ale žádný z těchto produktů jsem ještě nezkoušela.

    Střípky z mého života

    OdpovedaťOdstrániť
  5. biodermu som od vas vyhrala a uz si to bez nej neviem predstavit :) mam rada od glisskur šampony a masky,kondicioner zatial vyskušany nemam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Supeeer to sme strašne rady, že ti robí radosť :))

      Odstrániť
  6. tyhle drogerkové barvy mi taky vždycky vydrží tak měsíc :( hrozně mě to štve, protože barva je krásná ,ale ničit si vlasy tolikrát za to asi nestojí

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som práve včera vyhodila do koša tú gelovú linku od essence, v zálohe mám jednú novú, ja som s ňou /bola vEľmi spokojná, no asi po mesiaci a pol som ju zas vytiahla a použila a robenie linky bolo utrpenie, bola uplne vyschnuta, takže letela do koša..a drzim palce v autoškole :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pěkně napsaný článek. Gelové linky od Essence mám taky a jsem zatím spokojená. Ale jestli mi vyschnou tak rychle jako tobě tak budu hodně naštvaná, ještě že jsi mě na to připravila :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mam rovnaku skusenost s tou farbou na vlasy, odtien velmi pekny,ale vymyla sa mi za mesiac a dokonca sa mi stale zdalo, ze mam z nej spinavu pokozku hlavy...Ostavam verna samponom, tie mi odrastaju :D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)