✌TOTALLY OUT!!! Alebo čoho som sa už prejedla ...

By | 18:23 42 comments
Ahojte! Dnešný nedeľný článok bude trochu iný ako ste zvyknuté. Dnes nebudeme vychvaľovať ani recenzovať skôr naopak. Rozhodla som sa trochu skritizovať módu naokolo ... Neberte to prosím nikto osobne ide iba o môj subjektívny postoj k týmto veciam :) Viem že to nieje oblasť do ktorej by som práve ja mala niečo hovoriť, od toho sú to odoborníci, ale jednoducho mám dnes potrebu sa vyjadriť o tom, čo mi už dlhšiu dobu lezie na nervy, čo sa mi nepáči a čomu sa oblúkom snažím vyhýbať...

V prvom rade spomeniem neustále rozoberané klasické čierne"křiváky". Ešte pred rokom sa mi tiež veľmi páčili, pretože sa super hodia ku všetkému a dodajú aj nežnému outfitu trochu dravejší šmrnc. Ale dnes som strašne vďačná tomu, že som si žiaden nekúpila a určite si ani nekúpim. Má ich už snáď aj malé dieťa, sú dostupné v každom jednom obchode za smiešne ceny a tým stratili na svojej hodnote a o rok budú totálne out... Pre mňa sú už teraz. Jednoducho tým, ako ich vidím denno denne na ľuďoch, v časopisoch na každom jednom blogu sa mi zunovali.  Kožená bunda, by mal byť kúsok do ktorého keď investujete budete sa tejto investícií tešiť aspoň 10 rokov a nie len jednu sezónu.
Ďalšími pre mňa out kúskami sú vybíjané veci. Je možno škoda, že k nám trendy prichádzajú pomalšie, skôr sa ich potom prejeme. Tak to bolo aj s ostňami. Táto mánia zachvátila celý svet, no mám pocit že kým v zahraničí sa ostňov už dávno zbavili, u nás si to dievčatá pchajú pomaly aj do teplých rožkov... Ale proti gustu... Niekomu takéto veci pristanú stále, samozjreme ak sú správne zladené a v správnej miere.
Neón .... Ďalšia veľmi obľúbená téma ... Osobne milujem neónové doplnky a detaily, krásne oživia outfit hlavne v lete ... Čo mi vadí sú kombinácie ala "semafór" . To že je niečo v móde neznamená obliecť sa do toho od hlavy po päty až človeka vedľa vás z toho rozbolí hlava ... A verte či nie nedala by som to tu ak by som denne nestretla aspoň jeden chodiaci semafór. Platformy ... čím vyššie tým horšie, obdivujem ženy ktoré v tom vedia chodiť, ale pripomína mi to skôr tanečnicu pri tyči ako ženu.  Chápem, že si to baby kupujú aby vyzerali vyššie aby im to predlžilo nohy. No nie každý si to môže dovoliť. Ikonou takýchto platforiem je určite Victoria Beckham, ktorú neskutočne obdivujem, ale inak preferujem nízke platformy alebo žiadne. Nad tým všetkým by som ešte privrela oči ale čo fakt nechápem a pozastavujem sa nad tým sú dámske nohavice typu "na?raté v gatiach" Jednoznačne patrím k odporcom tohto druhu oblečenia pre ženy aj pre mužov... Deformuje to postavu, je to antisexuálne, a vlastne nechápem celkom význam tohto strihu.... Ak sa chcem cítiť pohodlne dám si tepláky... 
Predposledným kúskom, ktorý by som si asi nikdy so sebou nezobrala je priesvitná kabelka. Viem, že u mnohých svetových dizajnérov sa tennto kúsok nachádza, ale predsa komu čo do toho čo nosím v kabelke? :D Mám rada ak môžem byť pre druhých trochu tajomná. Vy nie?  No a nakoniec je asi to najhoršie z najhoršieho a zároveň moje osobné priznanie ... 
Neznášam sovy a mustache!!!! V žiadnej podobe, som na to akýmsi spôsobom alergická a vyhýbam sa tomu ako sa len dá, nepáči sa mi to a BODKA. :D Určite v mojom šatníku nenájdete nič s týmito motívmi. Možno to niekoho nahnevá alebo sklame, ale je to len môj názor :) 







U mňa by takéto veci dopadli asi takto ... Ale to neznamená, že ich nemôžete vlastniť či nosiť vy! Ak sa v tom cítite dobre :) Budem rada ak my aj vy napíšete, čo vo vašom šatníku určite nenájdeme, ale bo ste sa toho tiež už prejedli,alebo viete že vám to nepristane a pod.  

-Missy-


42 komentárov: Leave Your Comments

  1. S niektorými kúskami úúúplne súhlasím,napríklad tie nohavice a neónové farby.U nás sa to začalo minulé leto a vtedy keď som šla po meste,kam som sa pozrela,tam neónové tielko,ktoré predávajú u číňanov po dve eurá.Keby to bolo len to tielko,tak ešte fajn,ale keď si dajú ešte k tomu neónové doplnky,tepláky,tenisky a čokoľvek,tak to už je podľa mňa moc.A na ostne začínam byť alergická aj ja,mám síce presne ten náramok ako na tvojom obrázku,ale dostala som ho keď to tu nebolo len tak dostupné.Teraz už to vidím všade a na všetkom.Rovnako tak to začína s galaxy oblečením.Už asi tri roky som strašne chcela galaxy legíny,tak som si ich objednala až tento rok a zrazu bum!,všade vidím niečo s vesmírnou potlačou.Už to teda nie je až také originálne a to teda naštve :D Teraz mi nenapadá asi nič iné,ale určite sa niečo ešte nájde.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, ako náhle sa o niečom povie, že je to trendy, musí to mať každý, obchody sú toho plné, ako vravíš číňaky praskajú v obratoch ... Potom to stráca tú hodnotu niečoho originálneho čo je veľká škoda :( trendy sú dobrá vec, ale treba pri tom trochu uvažovať či mi to o rok nebude zbytočne stáť v skrini ...

      Odstrániť
  2. Sovy? :(( Milujem sovy, no tak čo už :) Neón, ostne, platformy, priesvitná kabelka, moustache, háremky, všetko súhlasím (ešte krivák nesúhlasím:D) ale sovy? :( Také krásne zvieratká.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Domča vôbec nemusíš byť kvôli mne smutná, viem že sovy sa veľa ľuďom páčia, mne ako zvieratká vôbec nevadia len si nemôžem pomôcť s bižutériou a rôznymi potlačami ... veď všetci máme niečo čo nemusíme :)

      Odstrániť
    2. Aby som svoje argumenty doložila :D
      http://2.bp.blogspot.com/-qDhDq8UUnQg/TxTOSGt8DvI/AAAAAAAAFdQ/vdiNfp6CamI/s1600/Luna+Lucy+tumblr.com.jpeg
      http://25.media.tumblr.com/tumblr_lounk5br331qi4cfpo1_400.jpg
      http://24.media.tumblr.com/tumblr_m9h5sjgOCE1rf1u6vo1_400.gif
      http://2.bp.blogspot.com/_Sh6LXSM7m_E/TTbXYivL_7I/AAAAAAAAADU/FoN_R3H__SU/s1600/tumblr_lbxql1LyfX1qc63yeo1_500.jpg
      http://fotky.sme.sk/foto/64172/plamienka-driemava?type=v&x=650&y=843
      veď sú také krásne :) ale chápem, aj ja som bola prejedená keď každý začal nosiť sovové náhrdelníky, náušnice ale aj tak mi to môj názor nezmení lebo sovy prosto milujem :)

      Odstrániť
    3. živé sú krásne, ale svoj názor na ich umelú podobu nezmením prepáč :(

      Odstrániť
  3. Ja som nič z toho ani nemala rada :) Fúzy mám rada akurát tak ako brushe do Photoshopu a ináč možno ešte vybíjané náramky, ináč nič :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Posledné,úplný súhlas! :D Sovy a fúziky nemusím ani ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hmmm :D Miluju křiváka, mám pár neonek a harémky taky nosím :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Práve v tom je tá krása, že všetci sme iní a každý máme ten svoj vkus inak by to bola jedna veľká nuda :)

      Odstrániť
  6. Harémky sluší jen málo komu a když to tomu člověku nesluší, tak je to děs...neonové věci nemám, ale rozhodně alespoň něco barevného si musím pořídit, láká mě to...výrazné barvy a slunce patčí k sobě:). Sovu vlastním jednu na krk...nooo, nosím ji málo kdy...Platformy se mi líbí, ale neumím v tom chodit:D...a ostny se mi nelíbí...cvočky ano..
    Mě se nelíbí taková to "galaxy" móda....není na to nic hezkého.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. na zaciatku si sa vyjadrila velmi spravne, ze toto nieje "oblasť do ktorej by si práve ty mala niečo hovoriť". radsej ostan pri svojich licidlach a ostatnych gycovinach a od takehoto "kritizovania" sa radsej distancuj. skus naopak napisat clanok, co si myslis ze je podla teba IN. pekny den. sporadicka a pravdepodobne uz ani taka citatelka zuzana.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čo je na tom zlé,že vyjadrila svoj názor?ved to nebolo ani vulgárne ani hanlivé ani nič podbné,tak nechápem tú tvoju kritiku.normálny článok,ktoré píšu aj iné blogerky.Či si si potrebovala rypnúť a ona ti prišla vhod?

      Odstrániť
    2. Zuzi beriem tvoj názor, ale blogy sú o slobode prejavu a nie o tom, že bude všetko iba vychvaľovať ... Ak by si sledovala náš blog pravidelne nielen sporadicky tak by si vedela, že máme veľa článkov aj o tom čo je "in". Aj tebe pekný večer

      Odstrániť
    3. Lucka ďakujem za podporu :)

      Odstrániť
  8. ja mám sovičky rada, ale nenosím ich. mám len také mini náušnice a toť vsjo. mňa proste strašne štve, že keď sa mi niečo páči v zahraničí, najprv to tu nie je dostať a keď už, tak to majú všetci a mne sa to prestáva páčiť, resp. nechcem byť ako dilinko, čo slepo nasleduje dav. platformy nosím v miernej podobe, sú pohodlnejšie ako neplatformy, necítiť kamienky na ceste :D ale takéto kopýtka sú blee

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s tým prvým úplne súhlasín! vždy to tak je

      Odstrániť
    2. Súhlasím kočky :) Mňa tiež nadchne ak vidím niečo na zahraničných blogerkách, ale kým to dôjde masovo k nám už o to nemám ani záujem :( Tiež nosím mierne platformy, pretože majú svoj význam, skôr som narážala na tie extrémne :) kopýtka :D

      Odstrániť
  9. Ja s niečím súhlasím a s niečím nie, asi ako každá :) Každá máme svoj štýl a vkus. S čím uplne súhlasím sú tie "kožené bundy". Sú v každom čínanovi, v každej farbe. Ja som si svoju KOZENU bundu kupovala asi pred troma rokmi a bol to taký moj sen z wish listu už dlho. Setrila som a mam ju! Beriem to ako nesmrteľný kúsok, ktorý tu vždy bol, je aj bude. Ale je to ako s okuliarmi v štýle RayBan aviator,tiež sú všade. Klasický model. Raz si také kúpim. Pravé. A viem že budú moderné aj o 100 rokov, lebo boli moderné a nesmteľné aj posledných 8 desaťročí :) Vybíjance sú svojím spôsobom tiež klasika. Dnešný trend je len zkomerčnelý punk. Ale boli tu od čias vzniku punku aj budú. A aj ked som len na tej komerčnej vlne, stále sa ma zatiaľ držia :) Mám aj jedno dve neon trička a s bielymi alebo inými neutralnymi farbami ich milujem a rozhodne budem aj túto sezonu :) Harlemky milujem tiež. Priesvitné kabelky idú uplne mimo mna :D Plne súhlasím, že trendy sa sem dostávajú len veľmi pomaly. Za článok ti dávam jednotku:). Treba si povedať! Na to máš blog a aj svoje sväté právo :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veronika ďakujem za koment aj za pochvalu vôbec som netušila že vás tento článok zaujme :) Strašne sa teším, že si si našla kúsky o ktorých vieš, že ich vynosíš aj o niekoľko rokov, ja ešte márne hľadám :( Určite aviatorky treba mať tie nikdy nevýjdu z módy, ani kvalitné kožené bundy ... ako som písala nemám nič proti neónovým doplnkom či detailom, tiež ich nosím, vadí mi len ak je toho naraz veľa. A harlemkám ja proste neviem prísť na chuť a viem, že by som v nich vyzerala čudne :D

      Odstrániť
    2. Články, v ktorých sa niektorým "stúpa na otlaky" väčšinou vždy vzbudia záujem :) Mne sa páči, že si do toho šla, aj keď si asi očakávala, že sa to stretne s kritikou. Toto je Tvoj priestor, pre Tvoj názor:)

      Odstrániť
  10. Pekne si to spisala...mne najviac vadia asi tie vybijane veci,lebo ich clovek vidi vsade...a tie priesvitne kabelky su fakt hroza...ale este nezaplnili nase ulice,tak to nevnimam tak tragicky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. super článok. Stotožnujem sa s neonom, ten ma nikdy velmi neoslovil, mám len jedno jediné tričko v neonovej farbe a nič iné. a asi ma ani neosloví. Taktiež sovy a moustache mi nikdy nič nehovorili a ten trend sa mi akosi nepáčil a nemám v ňom vobec nič.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. S tými nohavicami naozaj súhlasím, je to mega deformačné, hlavne na vyšších ženách.. A ten neón, predstav si, ja som si tento rok kúpila prvé neónkovo žlté tričko za 2,99€ z Terranovy a celkom sa z neho teším :D. Mám ho prevažne na doma, ale párkrát som si ho vzala aj von, na nákupy a tak a trochu som sa cítila ako v tej veste, čo nosia stavebníci :D. Inak, tešíme sa aj so sestrou na stretnutie budúci víkend, podľa mailov hádam, že sa tam vidíme :).
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasnééé vidíme sa :) My sa tiež už veľmi tešíme :) Dúfame, že nám do toho nič nepríde a užijeme si to ako sa patrí :)

      Odstrániť
  13. tie nohavice čo spomínaš sa ani mne nepáčia - nikdy som nevlastnila ani jedny...

    OdpovedaťOdstrániť
  14. noooo neonky, fuzy, sovy , kabelky a nasrávačky- s tým súhlasim....Platformy, v rozumnej miere a pokial žena k nim nieje oblečená ako štetka vyzerajú dobre, nehovorím o 16cm podpatkoch, ale tak max 10 ...moje maxima su 12ky :)
    Kriváky a ostne.... no kedže od malička počúvam metal, tak tieto dve veci boli v mojej móde snáď už pred 10timi rokmi...... potom však prišla dospelosť a ja som a začala obliekať elegantnejšie.... teraz? vadí mi to, že ten krivák ma na sebe naozaj každá druhá a ten môj teda vytiahnem už len na koncert a raz za čas....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a samozrejme, tá žena v tých plaformách musí vedieť aj chodiť!!! nieje nič asexuálnejšie ako klátiace sa dievča na 16 cm :D:D:D parkrat mi také ženy : ,,made my day" keď som chytila na ulici záchvat smiechu, no jasné, tá žena na mňa pozrela štýlom: ,,ty krava ty mi len závidíš" :D ale tak čo už, niektoré dievčatá nemajú súdnosť :D

      Odstrániť
  15. so vsetkym suhlasim a najviac zo vsetkeho su pokakane nohavice :) mne sa sovy pacia aj par kuskov mam, ale je jasne, ze kazdemu nemozu byt po chuti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. S tymi platformami suhlasim, viem ze to bol velky osial ked to prislo a aj to mozno bolo chvilu pekne, no podla mna uz to z mody davno vyslo vazne to vyzera ako pre stripterky a posobi to strasne lacno! Inak ale ked uz som tu tak vyjadrim nazor aj na tu arafatku co ma jedna z vas na uvodnej fotke, myslim si ze to je horsie ako vsetky veci co si tu skritizovala:))

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Super článok ako vždy! :) Len tie sovičky.. Really? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidím, že my ženy na D (ty, ja Dorotka) milujeme sovičky :D

      Odstrániť
  18. neviem, či pozerávaš Nákupné maniačky, v Nemecku je táto relácia pod názvom Shopping queen, asi mesiac dozadu tam "stylista Guido" zhodnotil, že vybijané veci nie. že je to už mimo módu, zatiaľ, čo u nás sa chválilo, že super, sú v móde:) trochu ma to pobavilo...a k tvojim veciam, sovičkám som zatiaľ na chuť neprišla, neónovú mikinu mám už asi 2 roky:), ak nie viac, platformy preferujem tiež žiadne alebo tak 1cm:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie nepozerám , pretože nemčina mi veľmi nejde, čo mi je aj dosť ľúto, lebo Nemci majú super programy! :)

      Odstrániť
  19. ja veru nevlastním ani jeden z kúskov, ktorý si spomínala :) a ani sa nechystám. radšej investujem do nadčasovej klasiky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak nadčasová klasika je úplne naj :) Aj keď nebránim sa ani tým trendom , len mi vadí ak je zrazu všetého naraz veľa ...

      Odstrániť
  20. Ako sa vravi niekedy je menej viac a preto s tebou uplne suhlasim so vsetkym, nevlasnim ani jednu vec z vyssie vymenovanych a nikdy nei nebudem. Ale zase na druhej strane aspon sa clovek moze pobavit ked vidi ludi na ulici ze behaju obleceny tak isto "trendovo". :D

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Bože...druhý Kimlička :D Ale myslím si že tohto som mala dosť už keď to vstupovalo do módy, nieto teraz...Na*raté gate fakt nenávidím už od ich počiatkov, a fakt že málokoho som videla v dobrej kombinácii celkového outfitu...
    Vybíjance stále môžem,rovnako ako platformy, ale musí to byť fakt pekne zladené, pretože tieto topánky dosť často pôsobia lacno,alebo ako kopytá....
    Priesvitné kabelky vždy iritujú (aspoň u mňa) strašné egoistické ženy. Akoby nevedeli ako dať o sebe vedieť, dajú si kabelku z ktorej je všetko vidieť....
    A ...samozrejme...neón....Ten tiež nenávidím od jeho čínskych začiatkov, a proste...nechty, alebo outfit na párty ok,ale keď už je to všade, nenávidím toooo!!!!!


    OdpovedaťOdstrániť
  22. I don`t personally like Ugg boots and harem pants because I don`t think they fit my style but I don`t mind seeing them on others. Great post! xx

    The Provocative Couture

    OdpovedaťOdstrániť
  23. super článok, s niektorými vecami úplne súhlasím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  24. S vecsinou nesuhlasim a ja som zastancom stylu paci sa mi to tak to nosim ale zeby som to nosilA len preto, ze nam to obchody " vnucuju" tak to nie. Sovy mozem nosit aj keby cele mesto cjodilo s trickom so sovou, kozenu bundu ktora buds trendy spolu s riflovou nosim, kedze je na to pocasie a aj ostne, cvoky aj vybijance tu boli vzdy len teraz ich nosi viac ludi. Zhodneme sa asi len na tych hroznych nohavicia ktore su pre mna stale FUJ a s neonovymi tielkami, ine neonove doplnky mozem.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)