Weekly random

By | 17:52 23 comments

Obľúbené kozie syry ...
Na návšteve u Aničky a Tobiho ...
Náš miláčik Félix  ...

Čo v tom asi môže byť???
Princezná Miňuela ... 
Zdravá večera ....
Tohtotýždňový obľúbený lak ...
Niečo na čítanie ...
Popoludňajšia siesta ...
A takto fotíme ... KUK ;)

23 komentárov: Leave Your Comments

  1. Pekné fotky :) a máš nádherné nechty ! :)

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť
  2. perfektné fotky :) čo je to na prvej? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veronika :) Na prevej sú moje obľúbené kozie syry :)

      Odstrániť
    2. tak ten prvý by som určite ochutnala! ešte som ich nevidela nikde predávať :)

      Odstrániť
    3. Odporúčam ho ochutnať! Ten s pažítkou je skvelý!! :) Ten druhý je zase viac korenistý a pikantný, čo nie každému môže vyhovovať. Ja ich kupujem v Hypernove, neviem či sa dajú ešte niekde inde zohnať, ale určite sa poobzeraj v nejakom supermarkete :)

      Odstrániť
    4. ďakujem za info :))) práve ten pažítkový mi padol do oka,lebo korenisté práve nemusím:) hypernovu mám na 5 krokov,takže určite pôjdem pozrieť:)))

      Odstrániť
    5. za málo ;) Dúfam, že ho zoženieš a že ti bude chuťiť :)

      Odstrániť
  3. kraasne fotky

    http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super fotky, ja mám rada pikantnejšie takže by som asi skor ochutnala ten druhý syr. :) a nádherné nechty plus perfektný lak!! :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám tiež rada pikantnejšie :)) a ďakujem, lak je naozaj skvelý, expresne rýchlo schne a má nádhernú farbu :)

      Odstrániť
  5. AJ my sme tuu :-D mne by sa pacil ten fotaaak,...a btw. lak je dobry? rychloschnuci?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no samozrejme ;) No nie je to zrkadlovka ale fotí celkom dobre :)
      Lak je super sama som sa čudovala ako rýchlo schne!!!

      Odstrániť
    2. Dobre, take mi treba ked nemam vela casu :D nech sa rychlo vysusi :D musim kupit na skusku

      Odstrániť
  6. Krásne fotečky! Ten lak na nechty je krásny...:))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to srdiečko na káve je krásne a aj lak :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) Čakala som či si ho vôbec niekto všimne, takže si ma potešila :)

      Odstrániť
    2. Aj ja som si vsimla, ved som srdcomaniak skoro :) sa ti podarilo ;-)

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)