Ázijská kozmetika

By | 17:00 25 comments
V najbližšej dobe sa budeme viac venovať kozmetike, pretože sa nám toho dosť nakopilo a neustále odkladať sa to nedá ... Dnešná recenzia bude trochu rozsiahlejšia ... Vďaka spolupráci so stránkou bbkremy.sk sa nám naskytla možnosť vyskúšať aj nejaké tie ospevované ázijské produkty, tak sa pozrime na to či nás oslovili alebo nie ...





Baviphat grape - Hroznový gél-krém proti prvým vráskam



Tento krém som si zamilovala na prvá pohľad :) Krásne balenie, nádherná vôňa, nezvyčajná gélovo-krémová konzistencia a mini lyžička na hygienické nanášanie krému. Podľa popisu má hydratovať, rozjasňovať a vyhladzovať pokožku a brániť predčasnej tvorba vrások. S tými vráskami to nejako posúdiť neviem ale s tým zvyšok môžem len súhlasiť! Je výborný na moju dehydrovanú pleť a môžete ho kľudne používať aj pod make-up :) Pokožka ostane hebká, vláčna a vypnutá. Je vhodný pre všetky typy pleti, obzvlášť na drsnejšiu alebo poškodenú pokožku s pigmentovými fľakmi. Avšak vynechala by som citlivejšie miesta okolo očí, pretože tým ako je parfumovaný by mohol dráždiť. VIAC ...




Etude House Precious Mineral Bright Fit- Rozjasňujúci Minerálny BB krém


Zatiaľ asi najlepšie BBčko aké som mala!!! Spĺňa presne to čo by mal pravý bb krém spĺňať. Kombinácia make-upu a hydratačného krému v jednom s účinkami proti vráskam, bieliaci škvrny, s UVA a UVB ochranou SPF 30 PA + +, ktorý chráni pleť pred predčasným starnutím a tvorbou vrások. Nemusíte sa báť, žeby ste sa kôli SPFku neopálili. Je ľahučký má príjemnú konzistenciu, dokonale sa prispôsobí odtieňu pleti, čo ma príjemne prekvapilo, pretože na ruke sa mi odtieň Honey beige zdal strašne tmavý, ale na pleti krásne splynul a vytvoril veľmi prirodzený svieži efekt. Krytie je veľmi dobré, ale na kruhy pod očami, alebo viditeľnejšie vyrážky je potrebné použiť ešte korektor. Extrakty z morských rias a antioxidanty vyživujú, hydratujú a chránia pokožku. Pomáhajú zachovať v pokožke prirodzenú vlhkosť. Vďaka zlepšenej textúre s obsahom minerálneho púdru absorbuje prebytočnú mastnotu z pokožky. Počas dňa už BB krém na pleti neoxiduje, takže nemôže dôjsť k zmene - stmavnutiu farebného odtieňa na pokožke. Dostupný až v 4 odtieňoch. Viac ...


3W Clinic Natural Transparentný Make-up Púder



Tento "star púder" ako ho laicky volajú v Ázií, je na čele predajných rebríčkov po celom svete! Používajú ho japonské, kórejské a už aj americké hviezdy. Dodá pokožke jasný, matný a jednotný tón. Používajú ho v televízii herci už 10 rokov, len v Kórei dosiahla jeho predajnosť viac ako 5 miliónov predaných kusov. S ultra jemným púdrom dosiahnete skutočne prirodzený výsledok. Predtým známy ako "Palgantong", vyvíjaný od roku 1999, získal celý rad ocenení prestížnych časopisov a obchodov. Z môjho pohľadu je skutočne fantastickýýý!!!  Skvele zafixuje make-up či púder, vytvorí hodvábny matný efekt, nepráši, pekne vonia a má mega balenie s labutienkou. Neobsahuje žiadne trblietky ako niektoré iné rozjasnňujúce trbliekty. Neodporúčam ho do kabelky, pretože predsa len je to sypký púder a nemuselo by to dopadnúť dobre. Moja pleť sa skoro vôbec nemastí a neleskne takže tieto účinky neviem posúdiť, ale nevysušuje moju pleť ako väčšina púdrov, čo je veľké plus. Výdrž je tiež o niečo lepšia, ale všetko závisí do typ vašej pleti. Z mojej strany veľká spokojnosť :) Čo by som vytkla je balenie.... Predsa len takto kvalitný púder by už z diaľky mal kričať: "vezmi si ma!" :D Tento na pohľad pôsobí skôr ako: Som veľký lacný čínsky blud :D  Našťastie obsah predčil balenie :) Viac ...





Missha M Perfect Cover BB Cream SPF 42 No.23 -10ml



Ďalší bb-krém, ktorý určite patrí k tým najlepším a najobľúbenejším na svete. Ja už jeden takýto bb-krém vlastním vo svetlejšom odtieni. Používala som ho v zime, v kombinácií s make-upom, pretože bol na mňa svetlý až moc. Tento je od neho o dosť tmavší. Ale keď ich obe zmiešam je to dokonalééé :) Obe tieto bb-čka aj Missha aj Etude house majú ružovo, hnedo, sivý podtón takže nemusíte sa báť žiadnych tekvicových masiek :) Opäť má príjemnú ľahkú krémovo tekutú konzistenciu, je prispôsobivý, krytie ma stredné, ale na bežný deň úplne postačí. Má ako každé bb-čko prírodné bieliace a protivráskové účinky. Ukľudňuje a hydratuje pleť. Odporúča sa na všetky typy pleti vrátane aknóznej. Používa sa ako podkladový krém a makeup v jednom. Obsahuje SPF až 42. okrem toho výťažky z rozmarínu, harmančeka, extrakt z puku bukovice, kyselinu hyaluronovú a ceramidy. Takže je to taká malá vitamínová bomba pre pleť. Viac ...



TonyMoly Fruit Princess Gloss- Ovocný lesk na pery



Na záver táto rozkošná maňuška v podobe lesku na pery :) Obsahuje bambucké maslo, takže zároveň pery hydratuje. Má klasický aplikátor, čo je super, že nelepí ako klasické lesky, skôr mám pocit ako by som mala na ústach pomádu a nie lesk. Je to nejaká limitovaná edícia a tieto mini lesky sú v 7 príchutiach. Ja mám granátové jablko, je to taká jemne broskynková farba, ktorá perám šťavnatý look. Viac ...


 zdroj: bbkremy.sk


Suma-sumárom s produktami som osobne veľmi spokojná a môžem vám ich s čistým svedomím odporučiť. Ešte som zabudla poznamenať, že na každej krabičke je slovenský preklad takže sa nemusíte báť, že budete potrebovať kórejský slovník :) Navyše všetko sú to originály, pretože na trhu existujú falzifikáty BB krémov, ktoré sa bohužiaľ vzhľadom veľmi podobajú originálu, avšak sú to nekvalitné napodobeniny. Hlavne pri extrémne lacnom tovare by sme mali byť ostražití, pretože väčšinou ide práve o spomínané falzifikáty, ktoré môžu byť pre pleť aj nebezpečné! Na stránke, ktorá je mimochodom veľmi pekná a prehľadná, nájdete aj odpovede na otázky čo sú to BB krémy, načo slúžia, prečo by ste si mali kúpiť radšej tie kórejské, aký rozdiel je medzi originálnym BB krémom a fakom a pod ...

Čoskoro pribudnú aj líčenia s týmito produktami. A čo vy, máte skúsenosti s touto kozmetikou? Sem s nimi :)
-Missy- (*.*)


Použité produkty BB krém Etude house, 3W Clinic sypký púder, Lesk na pery TonyMoly


25 komentárov: Leave Your Comments

  1. všetko to má také krásne balenia :)) a na poslednej fotke ti to veľmi pristane :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) S tými baleniami súhlasím, kórejčania vedia ako majú zaujať a zvýšiť predaj :) To veľakrát našim produktom chýba ... pekný obal ... U nás sme skôr zvyknutý nato, že buď má niečo pekný obal alebo je produkt kvalitný! S oboma variantami v jednom sa stretávam málokedy ... Musíme sa od nich ešte veľa učiť, pretože v biznise sú to fakt jednotky :)

      Odstrániť
  2. tá lyžička na krém ma dostala...super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Hej že? strašne roztomilé to je a zároveň praktické :)

      Odstrániť
  3. roztomile balenia maju.. azia vie ako zaujat :) a ked su vyrobky aj kvalitne, tak je to idealne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak ako som písala aj Veronike, niet nad dokonalé spojenie kvality a obalu :)

      Odstrániť
  4. všetko vyzerá úúžasn! hlavne ten prvý krém,vyzerá úplne na zjedenie,ešte k tomu to nádherné balenie :) a lesk tak isto

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéé ten lesk bych brala hned! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Víc než ta kosmetika mě zaujala ta poslední fotka kde ti to strašně moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hrozně moc ti děkuju za komentář u mě na blogu. Odepsala jsem ti na něj. ;) Dobrou noc! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Posledná fotka - prekrásna :) Na mňa tie plastové obaly pôsobia tak divne lacno, že by som si ich nikdy nekúpila. Lenže keď na ne píšete takéto chvály, chcem ich tiež vyskúšať. Ach no a tie lesky na pery sú riadne ňuňuňu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty lichotník ;) Čo sa týka obalov je to vec vkusu, každému sa páči niečo iné .. ja osobne by som nikdy nesiahla po tom púdri 3W Clinic, pripomína mi to Lego :D ostatné obaly sa mi páčia sú také miléé :) Povedala by som, že typicky čínske :D Našťastie obsah je oveľa kvalitnejší :)

      Odstrániť
  9. No a ještě k článku. Ten bb mám taky. :*

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ještě jedna věc, vzkaz byl pro Missy.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. všetky produkty vyzeraju užasne a kvalitne :o) teším sa na líčena s produktmi :o) a samozrejem ti to neskutočne pristane na poslednej fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jeey ten hroznový krem a lesk vyzeraju super:) strašne rada mám také rozkošné obaly!;)
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Vyzerá to všetko veľmi pekne. Hlavne ETUDE HOUSE má tie najroztomilejšie balenia kozmetiky ever :D Sledujem ich ponuku už dosť dlho. Milo ma prekvapil ten púder. Navyše aj cenou, ktorá je celkom fajn, na to že je to ázijský produkt :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) aj ja som už sliedila po ich stránke etudehouse.com :) Majú nádherné rozkošné balenia, hlavne ten nový CC krém vyzerá božsky :) Skutočne pastva pre oči aj pre pleť ... nie nadarmo je táto značka jedna z najpopulárnejších v Ázií a nie len tam . Málo kto vie, že názov značky bol inšpirovaný poľským skladateľom Chopin-om a jeho etúdami. Takže predsa trochu nášho slovanstva v tom je :) Púder prekvapil aj mňa, zatiaľ som na ňho čítala iba samé chvály, iba ten obal by mohli trochu vylepšiť :)

      Odstrániť
  14. Tak tyhle asijské věci mě moc zajímají :)...

    A poslední fotka je nádherná!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. obaly produktov sú nádherné! hlavne hroznový gél-krém:)

    http://annellie.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ten lesk je podarený, zaujímalo by ma, ako asi vonia taký mangostan.. :) DayByDay

    OdpovedaťOdstrániť
  17. veľmi zaujímavý lesk a krém :)

    http://sajmafashionsecrets.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Lesk je krááásnej... přece jen obal jak nás dokáže nalááákat:-)))))
    www.beautyinatub.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Korejsku kozmetiku doslova zboznujem. Dostala som sa k nej samozrejme cez BB creamy, co je asi zaklad. Neskor som si objednala aj sprejovy toner od SKIN79 a skinfood cistiacu masku, ktoru prave testujem.
    Ten isty Missha BB som kupila mamine na Vianoce, tak uvidim, ci bude tiez spokojna. :-)
    Ten lesk na pery je sice rozkosny, ale pre mna trochu pridrahy.
    http://middleclassdays.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)