BIODERMA SESSION 2 alebo ako sme si užili víkend s blogerkami v Tatrách :)

By | 9:29 43 comments

Ahojte!
Ako sme už spomínali na FB, tento víkend sme si skutočne boli užiť :) Nádherné prostredie, výborné jedlo, skvelá atmosféra to všetko pod záštitou našej obľúbenej Biodermi. Kým predchádzajúce stretko sa konalo v hlavnom meste, tentokrát sme ruch veľkomesta vymenili za božský pokoj v srdci Tatier.  S babami sme si užili kopec srandy, vymenili sme si skúsenosti a postrehy a spoločne zrelaxovali vo wellnesse. Čo viac dodať :) Myslím, že fotky hovoria za všetko ... Kiežby takýchto stretnutí s týmito skvelými babami bolo viac. Keďže sme na takýto zraz blogerov mohli ísť aj vďaka našim čitateľom nenecháme si darčeky len pre seba, ale odmeníme vás v GW. Leto sa predsa blíži takže hor sa k zdravej  a krásne opálenej pokožke... Sledujte nás  viac info už čoskoro ... Vaše blogerky....

Marry a Missy 











Monika, Lucka, Katka, Katka, Zuzka, Veronika, Petush, Frederika, Soňa, Ela, Ladyzet a Nikavero, Lučiak, My dve a Lucka Vančo :)
















43 komentárov: Leave Your Comments

  1. krásne fotky,to jedlo vyzerá veľmi chutne :) musel to byť fakt príjemne strávený víkend

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak by sa to dalo, dopriali by sme to každej jednej z vás :),žiaľ sa to nedá, takže aspoň formou fotiek a GW chceme preniesť trochu atmosféry a obdarovať aj vás :)

      Odstrániť
  2. čajočky :) ale príde mi, že veľa zúčastnených nepoznám!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujemee, aa niektoré tváre boli nové aj pre nás, takže sme rady, že sme spoznali nových ľudí a nové blogy :)

      Odstrániť
    2. no ja tiež som pozerala , že vôbec nič..skôr sa orientujem v českom blogovom svete....mohli by ste zverejniť keď tak, že kto tam s Vami vlastne bol :)

      Odstrániť
    3. už je to dopísané :) pod spoločnou fotkou aj s preklikmi :)

      Odstrániť
  3. Krásne ste, všetky ! :3 Aj fotky sa mi páčia :) Aj ja by som šla na nejaké takéto stretko :/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeme a ak by sa dalo, hneď by sme ťa brali :)

      Odstrániť
  4. No muselo vám byť super :) a boli ste za kočky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pobaliť sa na cesty je náš veľký problém :D, takže sme rady, že sa nám do tých kufrov zmestilo aspoň niečo :D ďakujeme :)

      Odstrániť
  5. Krásne. Super nám bolo ;o)
    www.isabelle.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne fotky :))
    http://eeverywomen.blogspot.sk/





    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jééj..to vypadá bohově. Musely jste si to parádně užít. Závist:)... a jak už bylo řečeno: kočky!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keďže sme naozaj vyťažené a máme málo času na oddych, na toto stretnutie sme sa naozaj tešili, síce sme nemohli ostať až dokonca a ponáhľali sme sa späť k povinnostiam v bežnom živote, tento víkend stál zato a načerpali sme veľa síl :) ďakujeme :))

      Odstrániť
  8. baby vy ste take dokumentaristky :) Klobuk dolu za vasu trpezlivost vsetko fotit.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Marry vyzeras nadherne :)a tie dlhe vlasky <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jé :)) ďakujem krásne za pochvalu ! :)

      Odstrániť
    2. Ony sú v skutočnosti ešte krajšie! A zároveň aj strašne milé:) Baby budem musieť od Vás posťahovať fotky, lebo mne sa moc fotiť nechcelo a teraz keď vidím ako to máte všetko pekne pofotené Vám závidím:D

      Odstrániť
    3. Eli aj nám bolo cťou ťa spoznať :) Tvoj krásny úsmev máme ešte teraz pred očami :) Akurát je nám ľúto že sme museli skôr odísť a nestihli sme sa s každým lepšie zoznámiť tak ako by sme chceli ... pevne verím, že nabudúce si to vynahradíme :* Fotky samozrejme môžeš použiť :)

      Odstrániť
  10. joj kočky,taký babinec a ešte so spoločnými záujmami,to muselo byť super :) to by som prijala aj ja :))
    a Bioderma je vážne super,ked poriada takéto stretká,má u mňa dalšie plus ;)
    Lucia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bioderma je spoločnosť, ktorá si to naozaj môže dovoliť a to hovorí za všetko, kvalita v každom smere..no a babinec je slabé slovo :D nestačil by nám ani týždeň na to, aby sme si s každým povedali všetko, čo by sme chceli :)

      Odstrániť
  11. baby ste super, mám rada Váš štýl, oddych samozrejme závidím ale aj si ho zaslúžite...teším sa na nové recenzie a príspevky - tá prednáška vyzerá byť dosť obohacujúca :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dadka ďakujeme :* Takýto oddych sme si už dlho plánovali takže to prišlo práve včas :) Áno prednáška bola určite obohacujúca, ide leto a je dobré vedieť ako sa chrániť a načo si dať pozor ... Určite o tom ešte napíšeme článok, aby sme sa podelili o cenné informácie aj s vami :)

      Odstrániť
  12. kočky ste :) poriadne som si to užila a už sa teším nabuduce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. vyzeráte skvele! tie vaše outfity, aach,ste dokonalé :))) je milé ako myslíte aj na čitateľky :) ale čo sa týka mňa, ja si myslím, že ste sa zúčastnili zaslúžene a prajem vám to :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veronika, si zlatíčko ! :) aa ceny vám veľmi rady darujeme, to je bez pardónu! :))

      Odstrániť
  14. Ďakujem za krásny komentár na blogu! Na fotkách vám to veľmi svedčí :) Rovno sa pripájam k vášmu blogu - ako 500-tý čitateľ!! :)

    Môžem sa spýtať (teda vlastne neviem ani ktorej z vás, keďže neviem, ktorá komentár písala :D) či študuješ farmáciu, keď si písala o skúške z farmakológie? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) koment písala Marry (tá dlhovlasá :D) a stojím si za názorom :) ďakujeme za odber, veľmi si to vážime, každého jedného čitateľa, ktorý sa k nám vracia ! no a čo sa týka tej nešťastnej farmakológie, tak si trafila... je to Farmácia a trápi sa na nej Marry :)

      Odstrániť
    2. Ďakujem za odpoveď, preto ma to zaujalo, pretože sa na farmáciu chystám a budúci týždeň robím prijímačky, tak ma potešilo, že tam nechodia len ľudia, pre ktorých neexistuje nič iné ako škola :) Dosť veľa ľudí ma od toho odhováralo, že sa treba učiť vážne každý jeden deň a nebudem mať na nič čas a podobne... tak som nebola veľký optimista :D Ale tak uvidíme, či ma vlastne zoberú :)

      Odstrániť
    3. No, ono to je dosť induviduálne a strašne veľa faktorov tam zohráva rolu, jedným z nich je aj trafenie dobrého kolektívu (čo nie je vôbec ľahké, pretože sám sa na tejto škole pohne človek len ťažko..či už ide o materiály informácie a podobne.. a ďalšou je okrem vedomostí aj kopec nervov, trpezlivosti a šťastia...ďalšou vecou ktorá zohráva úlohu je, či máš za sebou gympel alebo strednú farmaceutickú školu..ja mať terajší rozum, tak by som rozhodne namiesto gympla išla na tú farmaceutickú, je to potom omnoho ľahšie..ale ani nie vedomosťami, ako skôr zžitím sa s prostredím, ktoré celé štúdium zahŕňa..rozhodne je to jedna z najťažších škôl, ale zároveň si myslím že aj jedna z najzaujímavejších..odhovárať ťa rozhodne nebudem, ale musíš si dobre zvážiť všetky pre a proti..ja som prišla asi o polovičku vlasov, takmer všetok voľný čas, zábavu, a o všetky nervy, čo som mala :D..čo sa týka blogu, sama by som to popri škole nezvládla..bez Missy si to neviem predstaviť, takže jej veľmi ďakujem, že to so mnou takto ťahá..optimista však musíš byť za každých okolností !! budem ti držať palce, či už v úspechoch na tejto alebo inej škole ! :) Marry

      Odstrániť
    4. Musím sa pridať k Marry,tak ako píše je to aj o strate voľného času a musíš si zvyknúť na to, že na ľahších školách majú ľudia prázdniny keď ty nemáš ešte ani jednu skúšku popripade jednu :) ale určite nepatríme k ľuďom ktorí žijú LEN školou.... ja napr. stíham priateľa, čítať blogy, aktívne trénujem bojové umenie skoro každý deň a v piatky nepohrdnem pivkom a dobtou partou :)

      Odstrániť
    5. Práve som skončila gymnázium, takže to možno bude o niečo ťažšie, ale zas pre mňa to bola jediná voľba, lebo som nevedela ešte, kam by som ďalej chcela ísť. Ja si už teraz myslím, že tá škola ma asi nijak extra baviť nebude, ale tá práca potom mi príde zaujímavá :) Každopádne ďakujem za odpovede, verím, že to bude tak ako to má byť.. a keď sa tam nedostanem tak asi som tam chodiť nemala :))

      Odstrániť
    6. tak ako praktické cvičenia a tak sú zaujímavé ....ale to kvantum nepotrebných info, ktoré ajtak zabudneš......myslím však, že toto je zas na každej škole....v reále využiješ o 70% info menej ako Ti tá škola dá.....
      ale zas všetko so všetkým súvisí ... najhoršie je to, že prvé 2 roky sú také ,,všeobecné" veľa, veľa, veľa chémie..... ale potom v štvrtáku pochopíš, že vlastne teraz len nabaľuješ na tie info takže bez toho by to bolo ešte ťažšie :)

      Odstrániť
  15. Už jsem záviděla holkám v Čechách, jejich akci Biodermi, takhle se nechtat hýčkat. Paráda.

    Děkuji holky za návštěvu na mém blogu. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Vypadá to báječně, Bioderma se omí postarat:), závidím, hned bych šla taky :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Koukám, že i na Slovensku se slavilo ve velkém stylu (možná ještě ve větším, protože takhle hezké fotky a tak hezkého jídla jsem u českých blogerek neviděla, ale to si nechte pro sebe:-). Sluší vám to moc, samozřejmě:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha Lucka, :D nikomu to nepovieme, ale ja ti zasa prezradím, že sa do budúcna možno chystá aj spoločné Česko-Slovenské stretnutie :)) ale tiež to ešte nikomu nehovor, je to ešte vo hviezdach :)) a ďakujeme krásne :)

      Odstrániť
  18. Jé, tam jsem kdysi dávno byla :D Krásný fotky, je vidět, že i vy jste si to užily, nejenom Češky, Bioderma se o vás krásně postarala :)
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Skoda, ze som nemohla prist, lebo som uz mala na ten vikend plany..tak snad sa vidime nabuduce :) je vidiet, ze ste si to skvele uzili :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tinuš škodaaa :( Verím, žeby sme boli našli kopec spoločných tém ... Už aby bolo ďalšie stretko a užiješ si ho spoločne s nami :)

      Odstrániť
  20. Gratulujem k takému krásnemu víkendu:)

    GIVEAWAY U MNA

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)