Celebrate !!!

By | 17:17 20 comments

Konečne!!! .. som zdolala jednu z najťažších skúšok...som tak strašne šťastná, ale zároveň aj veľmi unavená. Učenie a stres si vyžiadalo svoju daň a ja si užívam aspoň jeden deň sladkého nič nerobenia. Jediné do čoho sa dnes pustím bude upratovanie toho kvanta papierov a kníh, ktoré zabarikádovali celú moju izbu. Vídím to na dobrú knihu a dobré jedlo. Nedávno som si stiahla Fifty shades of grey, čo je jedna z najdiskutovanejších kníh v poslednom období. Začnem aspoň niekoľkými stranami, keďže mám iné knihy, ktorým by som mala venovať pozornosť v skúškovom období :)... Takže dnes len toľko..Pozdravujem a posielam kiss 
Mária
Keďže som len doma a leňoším, pripájam aj foto :)



20 komentárov: Leave Your Comments

  1. Gratulujem! Užívaj si odpočinok :) Na tú knihu sa už tiež pomaly chystám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeem :) a ty ako? Tie prijímačky si už mala, alebo sa ešte len chystáš??

      Odstrániť
    2. Už mám potom našťastie, v stredu som mala v Košiciach a vo štvrtok v BA, kam by som teda aj chcela ísť. A v Košiaciach som zo 140 bodov mala 120 a v Bratislave zo 100 som mala 91. Takže ja som spokojná, musím ale počkať ešte na oficiálne výsledky o prijatí/neprijatí... Ale dúfam, že to vyjde! A ďakujem za opýtanie :)

      Odstrániť
    3. Tak to je skvelé ! držala som ti palce, aby to dobre dopadlo :))ak by som mala na výber, určite by som tiež išla radšej do blavy.. je to tam ľahšie a celkovo lepšie...takže sa teším s tebou :))

      Odstrániť
    4. Ďakujem, si zlatá :) Určite ak ma zoberú, tak pôjdem do Bratislavy. Ja vlastne ani neviem, ty študuješ v BA alebo v KE? Teraz dúfam, že povieš Bratislavu! ;)

      Odstrániť
    5. Práve že ja som v tých Košiciach, ale keby som mohla meniť, ani na sekundu nezaváham..a to už by bolo jedno..či Bratislava alebo Brno.., možno ešte skôr to Brno :)

      Odstrániť
  2. gratulujem :) si šikulka :) ja dnes tiež iba oddychujem, od práce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)), oddych je na nezaplatenie :D

      Odstrániť
  3. To jako i doma vypadáš takhle nádherně? Sakra :D...to není fér...:)

    Moc ti to sluší a gratuluji!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Deniska, to snaď nemyslíš vážne..veď ty si nádherná stále, ja keď ráno vstanem vyzerám ako po výbuchu :D A ďakujem moc, veľmi sa mi po tej skúške uľavilo :)

      Odstrániť
  4. aj ja sa pripájam k blahoželaniu :) to je úlava,však?to isté som mala po štátniciach,najlepší pocit,nič sa mu nevyrovná :)) oddýchni si ;) a tie vlasy máš úžasnééééé.A tiež sa pýtam,môžeš takto dobre vyzerať aj ked si len doma??? :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lucinda, máš absolutnú pravdu..tomu pocitu sa nič nevyrovná :)) Vlasy mám čertvo zafarbené a ďakujem za toľkú chválu !! Aj keď som len doma, tak sa snažím aspoň trochu upraviť..ráno po prebudení takto fakt nevyzerám :D Ale od takej kočky ma taká pochvala dvakrát tak teší! :*

      Odstrániť
  5. dali sme tooo :) len škoda, že nie je viac času na leňošenie, a ako by sa teraz super opaľovalo!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nika, ja sa tak teším !! :) dali sme to jak páni :D Len škoda že toho času ako píšeš nie je viac..ale to mi niokto neverí, vraj neexistuje aby som nemala aspoň jeden deň navyše voľno :D axx sladká nevedomosť :D

      Odstrániť
    2. kamarátka ma volá von, vraj mám teraz isto času, veď nemám skúšky hneď po sebe.. chacha :D to síce nie, ale aj tých 10 dní mi je asi málo na učenie

      Odstrániť
    3. ..no ja presne to isté :DD kto nezažije, nepochopí ...

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)