Moisture match od Garnier po druhé ....

By | 14:28 3 comments



Ahojte baby! Po dvoch dlhých dňoch v práci mám dnes konečne voľno :) Pôvodne som sa chcela trochu viac povenovať blogu a napísať zmysluplnejší článok, no bol by hriech stráviť tak krásne teplý a slnečný deň doma pri počítači  ... Preto dúfam, že sa na mňa nenahneváte ak pre dnešok ostanem len pri takejto rýchlej recenzii, ktorá neviem či ešte niekoho bude zaujímať, ale je našou povinnosťou napísať ju ... Ide o niekoľko sto-krát už recenzované a diskutované krémy Moisture Match od Garnieru. Marry svoj názor na ne už napísala pred nejakým časom. Jej recenzia nebola veľmi pozitívna a teraz je rad na mne. 

 

Ja som si na otestovanie vybrala tieto dva krémy -
Wake me up! Čo je vlastne ani ne krém, ale skôr gél určený na unavenú pleť bez jasu;
Oh! So matte - svieži zmatňujúci krém, pre zmiešanú až mastnú pleť.

Nebudem vypisovať popisy, ktoré si môžete nájsť na každej krabičke, skôr sa zameriam na môj názor. Začnem asi pozitívami:

- oba krémy sa rýchlo vstrebávajú a nemastia,
- majú ľahkú akoby našľahanú textúru a veľmi dobrú vôňu,
- veľmi dobre osviežia,
- obsahujú množstvo prírodných látok a antioxidantov,
- sú vhodné aj pre citlivú pleť,
- hydratačná schopnosť je primeraná momentálnemu ročnému obdobiu,
- pleť vyhladia a sú vhodné aj pod make-up,
- bez parabenov
- hygienické balenie ....


Čo sa týka negatívnych postrehov, tak tých je o čosi menej:

- Wake me up, síce pleť osvieži, ale určite z nej neurobí žiadny push-up efekt ani pleť nejako nerozjasní a neprebudí,
- navyše konzistencia tohto gél-krému je strašne vodová,
- Oh! so matte zasa sľubuje dokonalé zmatnenie. Tak nejaké zmatnenie tam síce je krátko po nanesení, ale určite pre človeka s mastnou pleťou to po celý deň stačiť nebude,
- cena okolo 6 eur je neadekvátna ku kvalite, pretože za rovnakú sumu môžem mať oveľa kvalitnejší krém,
- slabšia hydratácia ako som spomínala na leto fajn, ale na zimu pre mňa tieto krémy nepripadajú do úvahy ...





Záver je taký, že tieto krémy ani nenadchnú ani neuškodia ... Krásne voňajú, v tomto teple pleť výborne osviežia, nemastia ani nevysušujú a sú vhodné aj pod make-up. Zázraky však nečakajte. Hlavne od toho Energizujúceho krému som čakala omnoho viac, pretože moja pleť je ráno dosť unavená a akoby zvednutá :( So studenou vodou kamarátka niesom, tak som dúfala, že snáď pomôže toto. Nepomohlo :( Po tomto otestovaní by som si sama ani jeden z týchto krémov nekúpila, hlavne kvôli tej cene. Moja pleť síce nie je náročná, ale ostanem verná svojim stáliciam :) 

Tak ja sa už utekám slniť a vám prajem krásny zvyšok dňa :) Missy 

3 komentáre: Leave Your Comments

  1. Odpovede
    1. No práve ten sa mi vidí z tých všetkých 4 krémov najlepší! Možno je to tou nezvyčajnou našľahanou konzistenciou, možno tým jemne matujúcim efektom a príjemným pocitom na tvári, alebo mi je jednoducho iba najsympatickejší :D Neviem, ako som písala sama by som si ho asi nekúpila ale ako darček by určite potešil :)

      Odstrániť
  2. si mi pripomenula, že ich mám doma :D a hlavne ten wake me up sa v týchto horúcich dňoch skvelo zíde! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)