SCHOOL

By | 11:47 17 comments
Úprimne závidím všetkým školákom, ktorí v piatok dostali do rúk vysvedčenie a tým to pre nich padlo...Ani neviete, ako by som s vami menila a vrátila sa do tých čias. Bohužiaľ, vysokoškolský život má svoje nevýhody, povedala by som že podstatne viac nevýhod ako výhod :D. Dúfam, že ste koniec školského roka patrične oslávili a užijete si najlepšie prázdniny svojho života. Ja musím ešte trochu zamakať, ale snáď sa dočkám tiež. Pripájam foto z môjho posledného cvičenia, aby ste mi verili, že sa iba tak neflákame :D Pripomínam ešte, že už zajtra konči blogger, takže si postupne pridajte všetky vaše obľúbené blogy na bloglovine. Kto by nádohou nevedel ako na to, stačí sa opýtať v komentároch. Krásny zvyšok víkendu ;* 

Mária

17 komentárov: Leave Your Comments

  1. Odpovede
    1. :)) ..ja sa aj v duchu modlím, aby to tak bolo :D..ale neviem neviem :/...

      Odstrániť
    2. mne sa tiež nezdá žeby malo gfc končiť...od kedy blogujem všade čítam že končí...ani nemaju dovod to rušiť by osm povedala :o)

      Odstrániť
    3. konci akurat google reader...

      Odstrániť
  2. zelam, aby si vsetko rychlo stihla a mohla si uzivat prazdniny.. ja uz mam prazdniny asi tyzden :) a este 3 mesiace budu, takze sa vytesujem :)
    Ja dufam v to, ze gfc nezrusia..

    Viva la Vida

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za milé, povzbudivé slová ! :)) a gratulujem ti k úspešnému zvládnutiu skúškového, zaslúžený oddych je ten najlepší :)..čo sa týka GFC..tentoraz výstrahy evidujem už aj u zahraničných blogeriek, takže si myslím, že to už naozaj zrušia :/

      Odstrániť
  3. Taky už jsem si zaopatřila bloglovin :D)) I tobě přeju krásný zbytek víkendu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Eliška, ďakujem, u nás sa aj slniečko trošku ukazuje, takže určite bude :))

      Odstrániť
  4. ja som chodila jeden rok na vysoku chcela som vidieť ako to tam chodí a stačilo mi to strašne nerada sa učim :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hahah Romyyy..najradšej by som to tiež nechala tak..ale už mi chýba k dokončeniu menšia časť, takže už to len tak nechať nemôžem..každopádne, znovu by som sa už asi do toho nepustila :DD..s tým učením to máme rovnako ! :D

      Odstrániť
  5. Peknéé...
    No hej..vysokošláci...Ale tak myslím si že tam to stojí viac za to, ako na základne napríklad...
    Určite si odpočinieš medzi semestrami ;)
    Vidím že aj tu je GFC END jedna z uverených vecí..ja si myslím že to bude rovnako ako pred asi pol rokom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. a ako je to s tym GFC? To plánujú zrušiť aj blogy, či ako? Lebo sa v tom absolútne nevyznám :/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Úplne chápem, pre mňa je skúškové otras. Tento semester som mala 9 skúšok, plus práca..no bolo čo robiť. Už len rok a dobojované snáááď. Prajem pevné nervy, určite to zvládneš a už bude len zaslúžený oddych !

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No je tu prvého a nič sa neskončilo :D To ako tie "zaručené" správy, že sa spoplatní FB a podobne:) Inak prajem, aby si to úspešne dobojovala a potom krásne leto aj Tebe:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Holky sluší vám to i v bílém plášti, přeji hezké léto:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Si strašne krásna!

    pozývam vás na moju GIVEAWAY http://natalyburtonweb.blogspot.sk/2013/07/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)