Shoes from Heaven

By | 15:00 9 comments
Nedávno som publikovala svoj wishlist a postupne sa snažím plniť si svoje priania z neho. Určite viete, že to nie je žiadna sranda, dostať sa ku kúskom, ktoré ste si vysnívali. Lebo ako naschvál (aspoň ja mám taký problém), že práve to čo momentálne chcem alebo potrebujem nie a nie zohnať :( O to väčšia je radosť, ak to už môžem mať doma a kochať sa tým :) Mne sa zatiaľ podarilo zaobstarať si tri veci. Ku kabelke a okuliarikom pribudli topánočky ... mám ich už nejaký ten mesiac tak je načase vám ich aj ukázať že? :D Veľmi sa z nich teším. Našla som ich na stránke shoebou.com aj to v hodine dvanástej, pretože mali posledné kusy :-/ Sú z čierneho semišu a majú akoby zrkadlový opätok, ktorý nie je veľmi vysoký, ani tenučký, takže sa nemusím báť, že sa niekde prizabijem alebo zašprajcujem do kachličiek :D Stáli neviem už presne, ale aj s poštovným na Slovensko nejakých 40 eur. Dodanie bolo rýchle asi do 2 týždňov a dokonca kuriérom + krásne zabalené do leopardieho papiera. No vážne ako z topánkového neba :) Tento internetový obchodík určite odporúčam , majú široký výber topánok na každú príležitosť a ceny sú veľmi priaznivé :) Určite to nebola moja posledná kúpa. 
...Čoskoro ich outfitová premiéra...
Missy :)













9 komentárov: Leave Your Comments

  1. Tak ta krásná vínová kabelka nemá chybu!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wooow! Krásné věci :) Ale lodičky? Mm.. tak ty mě dostaly! Jsou kouzelné :*

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na těch botech bych se asi zabila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. kráásne sú tie topánky..fakt!! aj tá biela listová kabelka :) amazing!!!!
    www.bianka-bibka.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)