Spotrebované za Máj

By | 16:50 9 comments


Opäť tu máme pravidelnú rubriku spotrebovaných kozmetických produktov.... Musím sa priznať, že s týmito sa obzvlášť ťažko lúčim, pretože mi slúžili dlho a veľmi dobre... No čoskoro ich vystriedajú mladšie,  krajšie, plnšie a hlavne novšie kolegyne, ktoré už čakajú kedy si po nich prídem :))


1. Ryor - pleťové tonikum pre suchú a citlivú pokožku - používate tonikum??? Ja áno, ráno si ním čistím pleť, ktorá počas noci vyprodukovala nejaký ten maz, a nachytala prach či iné nečistoty. Oproti klasickému odličovaču má tú výhodu, že pleť krásne rozžiari, osvieži a stiahne póry. To od Ryoru mi veľmi vyhovuje, vydrží strašne dlho, príjemne sviežo vonia a vôbec nevysušuje pokožku. Podrobnejšiu recenziu ste mohli zachytiť TU.

2. Alpa - Lopúchová voda - kto by tieto vodičky nepoznal :) Mamy nás nimi dopovali (teda naše vlasy :D ) po každom umytí, aby sme mali krásne zdravé a husté vlasy :) Aj sme mali ... a ja som nesmierne šťastná, že pri toľkej nekonečnej konkurencii zotrvali na pultoch dorgérií doteraz! Máte lupiny? Svrbí vás pokožka hlavy alebo vám vypadávajú vlasy? Určite siahnite po týchto vodičkách, Stoja nejaké to 1,70 € a verte, že žiadne predražené produkty sa im nevyrovnajú :)

3. Bioderma Sébium Sérum - toto sérum mi vydržalo snáď rok. Už som o ňom písala, kdesi na začiatku blogu. Ide o niečo ako domáci chemický peeling. Je mojím dobrým pomocníkom ak moja pleť potrebuje zregenerovať, prejasniť, zbaviť sa drobných jazvičiek po akné, nedokonalostí atď. Používa sa v rámci trojtýždňovej kúry každý druhý deň na čistú pokožku najlepie pred spaním. Už po prvom použití uvidíte výsledky. Neodporúčam ho pod make-up pretože má torchu lepkavú konzistenciu. Pozor tiež na jemné štipkanie, hlavne ak máte problémovú pleť. Viac info na http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/1508.html.

4. Rimmel Make up Lasting Finish 25 hour - Rimmel nikdy nepatril k mojej obľúbenej značke, ani neviem prečo možno tam len neboli sympatie :D Tento make up som dostala od Marry pretože jej nesadol odtieň. A odvtedy sa stal mojím obľúbeným produktom, bez ktorého som sa ráno nepohla z domu :) Nečakala som od neho veľa, no prekvapil ma. Je ľahko parfumovaný, ale to si ani nevšimnete, konzistencia je krémovo tekutá, balenie má pumpičku, ktorú všetci tak zbožňujeme :) Krásne sa rozotiera, nezanecháva žiadne fľaky, nezalieza do vrások, a úplne najradšej mám na ňom, že sa krásne prispôsobí, neupcháva póry a vôbec nemáte pocit nejakej masky na tvári. Vydrží mi na pleti až do večera :)  Obsahuje komplex minerálov a Aqua zložiek, ktoré posilňujú, hydratujú a zvláčňujú pleť. Za mňa veľká spokojnosť, určite tento make-up patrí k tým naj z drogérkových. Cena sa pohybuje okolo 7 eur v akcii aj menej...

5. Miss Sporty Cat´s eye liner - linka v pere, resp. vo fixe. Je to už asi moja tretia, pretože ju používam takmer každý deň. Výborne sa s ňou pracuje, nerozmazáva sa nejako drasticky a vydrží po celý deň. Čo by som jej vytkla je že by mohla byť viac výraznejšia, ale predsa len je to fixa. Za tú cenu 2 eurá aj niečo je to fakt zlatíčko :) 


Tak pre tento mesiac by to bolo z mojej strany asi všetko ... Čo je aj dobré, pretože čím viac produktov skončí v koši o to viac sa ocitne v mojom košíku pri najbližšej návšteve drogérie :( Poznáte to ... nekonečný príbeh ... Používate z toho niečo aj vy? Ste spokojné? Dajte mi vedieť :) Pekný zvyšok dňa ....

-Missy-

9 komentárov: Leave Your Comments

  1. Lopúchovú vodu tiež používam :) Dávam si ju na striedačku so žihľavovou :) obe sú super.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja mam lopuchovu,a neviem či po nej,ale tak začali mi dosť rásť vlasy,žeby z nej? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tu vodu maju v ktorej drogerke(101 npr.)? A linku asi vykusam :-D aspon viem co pozerat najblizsie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že v každej... Určite v 101 aj v Tescu som ju videla :)

      Odstrániť
  4. Biodermu i Rimmel mám a jsem spokojená!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem za inšpiráciu znova si kúpiť lopúchovú alebo zIhľavovú vodu. A rovnako aj Bioderma Serum

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tu vodu na vlasy znám a nedám na nic dopustit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. bioderma je super! mám od nich taky jeden peeling a je úžasný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na ten Makeup od Rimmelu se dívám už dlouho :) Mám zrovna Wake me Up

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)