Sunday random

By | 12:28 14 comments



Konečne nám po dlhej dobe vyšlo slniečko :)) Predpokladám, že ste všetci rozlezení niekde vonku v prírode, chytáte bronz, grilujete, alebo len tak leňošíte ... Preto mám dnes pre vás len taký krátky oddychový random ... Ja som tiež akurát na odchode na jeden mini výletík tak dúfam, že počasie nesklame a vydrží až do večera ... Zajtra chystáme súťaž tak nás nezabudnite sledovať :) 
Krásny zvyšok dňa a užite si deň :* Missy













14 komentárov: Leave Your Comments

  1. tá dúha je skvelá :) pekný random,užite si výlet

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úžasná dúha! a ako rozdeľuje oblohu na ružovú a fialovú časť, proste úchvatná príroda!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jůůů, mám ráda randomy! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásně nafoceno, já se v randomech vyloženě vyžívám:)
    Mimochodem na blogu mi právě běží Ga, tak budu ráda pokud se zapojíš:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekný random :) Čily by som vyskúšala vyzerá mňam. Teším sa na recenziu Ryoru.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zrovna včera jsem potkala asi sto holek v RB... Nebyla jsi mezi nimi? :-)

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) Nie nie ... Okuliariky sú úplne nové, ale vôbec ich nenosím, mám pocit, že mi nepristanú tak ako som si predstavovala, čo je škoda, lebo sú strašne super :( Rozmýšľam, že ich predám, preto ak by ste mala niektorá záujem napíšte mi na mail :)

      Odstrániť
  7. Awww, krásne zrkadlovky RB :))) Krásny zvyšok víkendu ešte :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Všecky fotky jsou super! Nevím kterou bych vyzdvihla, snad tu s tou číčou, nebo kosmetikou Ryor? Nádhera! :))
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne fotky, posledna fotka je uplne roztomila :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jeeej,ten zajko je krásnučký :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. pekná zbierka hodiniek :) myslím, že mám taký istý náramok s krížom

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)