Tipy na nákup + Bioderma Nodé DS+ šampón

By | 18:42 9 comments
 Zdravím kočky :)
Včera som bola po dlhej dobe v dm-ku a odniesla som si so sebou niekoľko drobností. Tento článok berte ako také malé tipy, čo som vyskúšala a bola som naozaj spokojná.
 Začnem Bioderma Nodé DS+ šampónom, ktorý je z lekárne. Mám veľmi citlivú pokožku hlavy a takmer od každého šampóna ma hlava neskutočne svrbí a je celkovo podráždená. Šampóny Bioderma sú mojou záchranou. Okrem toho, že sú vhodné aj na citlivú pokožku, majú účinok aj na samotné vlásky. Sú pevnejšie, držia si svoj tvar a celkovo nie len pôsobia zdravšie, ale naozaj aj zdravšie a kvalitnejšie sú. Svojou cenou patria k tým drahým, ale v mojom prípade nemám na výber. V minulosti som robila recenziu na inú verziu šampónov, konkrétne Nodé S, môžte si ju prečítať TU. Ten bol určený na suché a poškodené vlasy. Tento, ktorý používam momentálne je konkrétne určený na citlivú pokožku a pre tých ktorí trpia lupinami. Konzistenciou je oveľa hutnejši ako jeho predchodca, vyslovene až ako krém. Pri nanášaní na vlasy a pokožku máte pocit akoby ste ju natierali nejakým vyživujúcim voskom, alebo krémom. Nemusíte sa báť, že by sa vlasy mohli kôli tomu mastiť viac, alebo skôr. Naopak, vlasy boli svieže. Tento šampón som vyskúšala najmä kôli ľuďom v mojom okolí, ktorí majú problém s lupinami a svrbivou pokožkou. Pre mňa postačí Nodé S. Môžem doporučiť aj jeden aj druhý, naozaj ma pokožka nesvrbela a po lupinách nebolo ani stopy. Je potrebné vyčkať, kým sa pokožka obnoví a uzdraví je potrebné minimálne 4- 5 umytí. Objem 125 ml a cena cca 15 eur. Cena vyššia, ale šampón naozaj funguje. Takže kto to potrebuje zo zdravotných dôvodov, smelo do toho. 
Kúpila som si aj farbu na vlasy, pôvodná Syoss sa mi veľmi rýchlo vymyla, takže uvidíme ako na tom bude táto Palette. V dm na ne majú teraz akciu, takže ma vyšla nejaké cca 3,60 eur. Šampón Balea na "vyzmizíkovanie"  žltých teplých odtieňov som zatial tiež nepoužila, ale za cenu 2 eur a podľa konzistecie, ktorá je do fialova si dúfam, že to zlá kúpa nebola a že nejaký efekt tam predsa len bude. Určite dám ešte vedieť. No a nakoniec lesky.


 Astor aj Essence ma milo prekvapili. Jeden je lepší ako druhý. Ružových a fialkových odtieňov nemám nikdy dosť a čo sa týka červenej, dlho som hľadala niečo s chladným nádychom. Na perách vyzerá krásne, nič gýčové a lacné ako druhá verzia od Essence v krikľavo oranžovo - červenej farbe. Astor stál myslím okolo 3 eur? Bola som prekvapená, čakala som omnoho vyššiu cenu. Navyše sú super. Tak akurát krycie, hydratačné a s krásnym obalom. Essence je z limitky a má skvelú konzistenciu ktorá je nelepivá, priam suchá a zároveň hydratačná. Ak ste ich ešte neskúsili, poponáhľajte sa.
 Nakoniec malá zmena. Väčšina z vás ma pozná pod prezývkou Marry. Od založenia nášho blogu prešlo dlhé obdobie a ja mám chuť na zmenu. Takže od teraz sa budem podpisovať ako Mária. Podľa mňa je to krásne meno, má ho mnoho z vás a je škoda ho meniť, alebo skracovať. Snáď vás to nepomýli ani nenahnevá, že som sa takto rozhodla. Ak budú reakcie negatívne, môžem sa k pôvodnému podpisovaniu vrátiť. 
PS: nezabudnite sa zapojiť do GW!  KLIK
Tak čo, vybrali by ste si niečo z môjho nákupného košíka? :)

Mária 
Na ruke pôsobí červená trochu svetlejšie ako je v reáli na perách

9 komentárov: Leave Your Comments

  1. Nechci ti kazit radost, ale myslím, že ten Balea šampon ti nic neudělá. Je to hrozně slabý odvárek pořádných silver šamponů. Měla sis radši koupit Swiss o Par nebo Schaumu :) Jinak ten essence lesk má krásnou barvu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tip!! keďže nemám blond vlasy ale tmavé, chcela by som z nich nejakým spôsobom odstrániť teplé tóny, takže každá rada dobrá.. určite skúsim :))

      Odstrániť
  2. Mne zmena mena vôbec nevadí :)
    Dobre že si napísala o tej akcii,potrebujem si nafarbiť vlasy,zajtra určite skočím do Dmky :)a páči sa mi aj ten lesk od essence,snád ho ešte vychytám :)
    Lucia

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, díky za recenzi a tipy na produkty! Můj poslední objev jsou produkty značky Radox. Koupila jsem je teď v akci v DMku a nikdy jsem neměla lepší sprchový gel. Krásně voní, je příjemný na pokožku a navíc za dobrou cenu. Řekla bych, že je navíc lepší než produkty za mnohem větší peníze. Můj oblíbený je s příchutí berry - rozhodně doporučuji vyzkoušet, pokud máš ráda voňavé a sladší vůně. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No asi ťa tiež nepoteším, ale balea silver šampón strašne vysušuje vlasy. Aspoň teda mne ich nehorázne vysušil, takže pri používaní nezabudni na nejakú dobrú masku ;)
    A inak tie lesky od Astor vyzerajú perfektne.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak už i Balea má silver šampon? Wow. Tak uvidím, možná vyzkouším, ale na ruce to opravdu vypadá jako slabý odvar, než třeba Schauma...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten astour 201 mam doma a nedam na neho dopustit. Perfektne lesky :)
    http://lavend-er.blogspot.be/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já se chystám do drogérie dneska, tak uvidím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Essence matný lesk mám v tejto farbe tiež a je úplne super! Bola som milo prekvapená, tá farba je veľmi zaujímavá a už dlho som takú hľadala :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)