WISHLIST

By | 18:15 2 comments
kliknutím na zvýraznené slová v texte budete presmerovaní na ďalšie obrázky

Ahojte baby, keďže je vonku doslova peklo a predpokladám, že väčšina ľudí vylihuje niekde pri bazéne usúdila som, že na nejaký prevratný článok nie je vhodný čas. Takže dnes len zoznam vecičiek, ktoré ma lákajú/ lákali. Väčsinu z nich už mám, niektoré položky som zamenila farebne, pretože som na ne zmenila názor. Klasických trenčkotov nikdy nie je dosť a každá správna žena by mala mať vo svojom šatníku aspoň jeden, ktorý jej bude slúžiť dlhé roky. Mal by byť univerzálny a dobre sediaci na postave. Nejaké už mám, ale béžový, s koženými rukávami mi chýbal. Prešla som niekoľko zahraničných e-shopov a našla som niekoľko rôznych vzorov a kombinácií. Stačilo si už len vybrať. Klasická čierna kabelka je ďalším základom každého šatníka, spolu s bielym sakom a kvalitnými hodinkami. Keď sme už pri tých hodinkách, patrím k tým ľuďom, ktorí si potrpia na naozaj kvalitné hodinky. To však neznamená, že vyhodím majland na dvadsať hodiniek v rôznych farbách. To zas nie. Klasika a nadčasovosť v zlatej a striebornej, to áno..ale rôzne vychytávky a sezónne záležitosti vo farebných kreáciach, tam si vystačím aj s obyčajnými  a lacnejšími verziami. Určite ste zaregistrovali na zahraničných blogoch, alebo inšpiratývnych módnych stránkach čierno-zlatú verziu Michael Kors hodiniek, ktoré aj mne učarovali. Niekoľko ďalších značiek a firiem ponúkajú podobné verzie a ja som vedela, že si nejakú zaobstarám. Najviac sa mi na nich páči ta kombinácia so silikonovým náramkom, ktorá pôsobí ležérne priam športovo, ale zároveň im čierno - zlatá kombinácia dodáva punc elegantnosti. Na internete nájdete niekoľko lacných variant, stačí hľadať a ja som si nakoniec vystačila s verziou Geneva za pár dolárov :) Čoskoro ich uvidíte v článku "new in". Urobili mi rovnakú radosť ako originály. Biele sako odporúčam hľadať v H&M. Ja som tam našla to svoje, ktoré skvele padne a vďaka širšiemu výberu ho neuvidíte na každej druhej osobe pri prechádzke mestom, ako je to v iných obchodoch (NY) . Čo sa týka kriváku, ešte stále hľadám ten netuctový a iný, ako ma už hádam každý a stále sa mi to nedarí. Viem, že by mal mať vzhľad do siva a mal by pôsobiť "opotrebovane", ale nič také som v cenovom horizonte pod 400 eur nenašla :D. Toto je Wishlist zameraný skôr na jeseň alebo jar. Keďže sú to ročné obdobia, ktoré mne osobne omnoho viac vyhovujú ako toto peklo, ktoré sa deje vonku momentálne. Nabudúce to budú kozmetické novinky a článok o starostlivosti o vlasy. Užite si  počasíčko, cez víkend a v ďalšom týždni  sa má  totižto ochladiť a ja si konečne prídem na svoje a snáď sa už aj poriadne nadýchnem :)

Mária :-*

2 komentáre: Leave Your Comments

  1. presne si vystihla čo by som si kúpila aj ja :). Čo tak sa na to zložiť a budeme si požičiavať? :DDDDD

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)