Blue lavender

By | 11:58 18 comments


Ahojte zlatíčka naše !!! Určite ste si všimli že fungujeme v takom prázdninovom režime a všetok voľný čas sa snažíme tráviť či už niekde von, v záhradke, na výletoch, s rodinou ... alebo obyčajným ničnerobením :)  Na blogovanie v týchto horúcich dňoch nie je ani chuť ani čas :( Poznáte to vkuse sa z vás leje, nič sa vám nechce len by ste leňošili kdesi pri vode so studeným mojitom :)

Kombinácia modro - fialovej je v poslednej dobe moja veľmi obľúbená, preto som sa rozhodla nafotiť pre vás jeden z mojich aktuálnych letných outfitov :) Zbožňujem nedeľné prechádzky mestom :) Zmrzlina alebo nejaký fresh v ruke, príjemná hudba, osviežujúci zvuk fontány a žiaden zhon :) Je fakt málo dní kedy  si počas voľna vychutnám pekný slnečný deň ... aaach nech už príde tá vytúžená dovolenka !!!A čo porábate tieto dni vy? :) Boli ste už na dovolenke alebo sa ešte len chystáte a neviete sa dočkať rovnako ako ja ? 

-Missy-













Inspiration




18 komentárov: Leave Your Comments

  1. si krásna Missy :))) potešil ma takýto outfitový príspevok :) a to sačko! :) super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný outfit ! :3 A to sačko má krásnu farbu ♥

    GiveAway → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-firmoocom.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty sandálky jsou doooooost dobré! Brala bych! :-)
    Bebe

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělý outfit!! :) Kšiltovka tomu dodala největší šmrnc :) Jsi fakt kočka :)

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To sáčko je luxusní a hrozně moc ti to sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne, svedčia ti takéto farby :) Ja sa na dovolenku ešte len chystám, ešte ani neviem kam pôjdeme, ale už sa tiež teším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem kočky ste strašne zlaté :**

    OdpovedaťOdstrániť
  8. to sako je super. a šiltovka ti pristane.^^

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vypadáš nádherně, svěže a žensky :) Kombinace fialové a modré vypadá moc dobře :)

    www.neverfullcoset.blogspot.cz
    Krásný den :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super fotky!! Moc se mi líbí ty kraťasy a sáčko!
    Style Without Limits

    OdpovedaťOdstrániť
  11. skvělé,svěží!Tento styl ti velmi sluší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Odpovede
    1. plus by mi dost pomohla nejaka rada o ciapkach a klobukoch na leto. kedze si vobec neviem nieco vybrat (siltovka- sportova, klobuk latkovy sa mi nejak nehodi a slamenak bezne po ulici je asi tiez od veci nosit :D
      ale dost ma zaujala k tomu ta tvoja siltovka.

      Odstrániť
    2. Miška prepáč až teraz som si všimla tvoj koment :( čiapka je zo ZAZZLE, je tam neskutočný výber týchto čiapok ... čo sa týka pokrývok hlavy, nosí sa asi všetko ... klobúky každého druhu, nepoznám síce tvoj štýl, ale myslím si že taký "panama" klobúk, aký nosí napríklad Miranda Kerr sa hodí každému ... môžeš ho nosiť ku kraťasom, šatám, košeli a nohaviciam, plavkám a vyzerá naozaj luxusne. Človek by neveril, ale veľmi populárne sú toto leto aj slamené klobúky, takže vôbec sa nemusíš báť po ňom siahnuť ... inšpirácií na internete je neúrekom ... ja som si veľmi obľúbila túto šiltovku aj keď rada nosím aj klobúky, ale toto je moja srdcovka, a nielen v lete :) Výborne sa hodí ku riflovej či koženej bunde... Takže stačí nabehnúť do nejakého obchodného centra a vyskúšať si viac variácií, aby si ty sama vedela čo ti pristane a v čom sa cítiš dobre. Ja mám s klobúkmi trochu problém, keďže málo ktorý mi na hlave sedí, väčšina mi je veľká a napríklad šiltovku si viem nastaviť ako chcem :) Dúfam, že som aspoň trochu pomohla :)

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)