Finding Elite Dress

By | 11:19 19 comments
Ahojte kočky :)
Včerajšok sme strávili hľadaním šiat. Samo o sebe to nie je činnosť, ktorá by bola našou obľúbenou a keď sa k tomu ešte pridalo to peklo čo sa vonku v posledných dňoch deje...Možno ma budete všetky nenávidieť, ale každý deň sa v duchu modlím aby sa toto leto už skončilo a prišla prijemná, mierna a dlhá jeseň :D To je naše obľúbené obdobie. Outfity sú letné a hlavne vzdušné a to isté sa dá povedať aj o vizáži. Kilo šminiek by fakt nemalo význam. Čo sa týka vlasov, Missy si mohla dovoliť niečo uhladenejšie, keďže mi s výberom šiat len pomáhala. Ja som sa zmohla len na rýchle zauzlenie vlasov, pretože som vedela, že po každom skúšaní a obliekaní rôznych krkolomných šiat budem mať vlasy všade len nie na hlave, takže to chcelo niečo čo rýchlosťou blesku upravím :D Smäd sme uhasili v našom obľúbenom podniku na terase s vyloženými nohami a fajnovým pitíčkom :) Všetko potrebné sme hravo vybavili a stihli sme aj chutný obed. Keby nebolo toho hrozného tepla, bol by to dokonalý deň :) Už sme zabudli, akú úžastnú atmosféru majú salóniky s krásnymi šatami. Žena sa tam cíti ako v rozprávke, samozrejme pokiaľ priestory nie sú podkrovné, nepokúšate sa narvať do šiat  a teplota sa nešplhá do závratných výšok :D Napriek tomu sme si to užili a šaty nakoniec vybrali... 

Marry & Missy






19 komentárov: Leave Your Comments

  1. Outfity jsou naprosto skvělé :) Ten riflový korzet je krásný :)

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeme :) korzet je z Topshopu..keby náhodou si mala cestu ;)

      Odstrániť
  2. tedaaa baby, vy ste aké kočky :) všetci sa museli za vami otáčať :) a tých šatov :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hahah...no neviem ..či sa obzerali, ale v tom teplu by som si ja osobne nevšimla ani keby niekto okolo nás skákal nahý :DD, ale ďakujeme za tak krásnu pochvalu ;**

      Odstrániť
  3. súhlasím s Veroničkou,iné kočky ste :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a zabudla som napísať,že ja mám zas náušnice,ktoré pasujú k náhrdelníku,čo má Marry (Mária) :)

      Odstrániť
    2. ďakujeme ;** a páči sa mi, že si si všimla náhrdelník..je mojím momentálne veľmi obľúbeným..a že máš naušničky? hmm..pošuškaj odkial?? :)).. a mimochodom super vkus :D
      (PS: tak krásne sa číta, keď ma niekto nazve Máriou..a ešte si ma aj nespletie s Missy..:D to sa nestáva často ;*)

      Odstrániť
    3. z Ebay-u ich mám :) velmi sa mi páči aj náhrdelník,ale ten som tam myslím nenašla už :(
      ps. už som sa vás naučila rozoznávať ;)
      krásny dnííííík :*

      Odstrániť
  4. Ste obe nádherné! A chválim aj úžasné nechty :) Inak s tými teplotami súhlasím, jedine prijateľné počasie je večer :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jéé, ďakujeme za pochvalu od takej kočky ! :*)) a tešíííím sa, že si niekto všimol nechty..momentálne som sa do nich úplne že zamilovala :))

      Odstrániť
  5. pristane vam to :) saty ste vybrali tie kamienkove, ktore su odfotene zblizka? aj sa nam v nich ukazes? ani ja nemam arda tieto strasne tepla...uplne by mi stacilo 20- 25 stupnov..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, priamo sa v tom salóne nedalo fotiť, tieto fotky som pre blog vyslovene vyčíhala, keď sa majiteľka venovala jednej neveste :D..ale určite sa možno nejaká fotka nájde už priamo z akcii, len na to si ešte všetci chvíľu počkáme :)

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. jéé Deniska, ty si tak zlatá :)) ďakujeme

      Odstrániť
  7. Holky, prezraďte ktorý je ten vás obľúbený podnik :) A inak mega nechty a celé ste super !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Caffeteria, a ďakujeme, až neverím že to písal anonym, krásne sa to číta :))

      Odstrániť
  8. Outfity se vám povedly! Na bižuterii doporučuju fashiontasteshop.cz. Levná bižu a se slečnou je výborná komunikace. Janka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásne ste ! :)
    a super crop top! :)
    http://ilovefashion-sima.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)