NIP + FAB malý zázrak na kruhy pod očami

By | 14:05 2 comments
Každý z nás má nejaký kozmetický problém, alebo partiu na tvári, ktorá sa mu upravuje ťažšie, alebo horšie. Mojou sú jednoznačne kruhy pod očami, ktoré má trápia už od mala. Vec, bez ktorej si naozaj neviem predstaviť život je korektor. Kľudne by som sa zaobišla bez make-upu, alebo rúžu na pery či líceniek. Bez korektoru som však stratená. Vlastním ich mnoho a skúšaním som vyselektovala tie, s ktorými som bola najviac spokojná a ktoré si kupujem pravidelne. Medzi tie patria krémové korektory NYX, Maybelline alebo Barry M. Všetko sú to naozaj účinné a skvelé vecičky, ktoré vypotrebujete do poslednej kvapky a rozhodne vám nebudú stáť na poličke. Keď som sa dopočula o značke NIP+FAB a jej možnom objednaní na Slovensko,rozhodla som sa vyskúšať práve niečo, čo bude zamerané na citlivu partiu okolo očí. Je to značka, ktorej produkty používajú aj svetové osobnosti ako Julia Roberts či Jennifer Aniston, preto som bola veľmi zvedavá. 
Na ich stránke som našla tento malý zázrak menom Eye fix, ktorý spája očný krém a korektor v jednom. Obsah 2ml a cena 13, 99 eur. Myslím, že existuje iba v tomto jednom svetlom odtieni. Je trošku svetlejší, ale to je možno aj tým, že je to spojenie s krémom. Ja osobne si pod neho nanášam aj klasický očný krém, keďže tam mám suchšiu pokožku a naozaj si už neviem predstaviť, že by som si tam krém nenaniesla. Krytie má veľmi slušné a tým, že je svetlejší aj krásne rozjasní a rozžiari váš pohľad. Pre tie, ktorým by sa zdal odtien svetlý až príliš odporúčam doladenie klasickým make-upom vo vašom odtieni. Efekt bude dokonalý. Keďže má viacero funkcií a nielen že kruhy kryje, ale ich aj zmierňuje a potláča a vďaka kyseline hyalurónovej aj pleť vypína  myslím si, že je na mieste jeho cena. Je už na zvážení každej jednej osoby, či mu za tú cenu stojí :) U  mňa má táto značka veľké plus za naozaj kvalitné výrobky, ale čo by som im vytkla je podľa mňa príšerný obal a to po vzhľadovej stránke. Pôsobí na mňa až príliš lekárensky a antiluxusne :D Niekto však práve takéto obaly preferuje. Nafotila som ho na ruke, ale určite ho niekedy použijem aj v líčení, aby ste ho mohli vidieť v akcii. Dnes som to už nestihla. Určite navštívte stránku tejto pomerne neznámej značky. Majú mnoho výrobkov nie len na tvár. Tu je link. Majte krásny zvyšok víkendu ;*

Mária




Obsahuje 
   Kyselina hyalurónová  ktorá hydratuje + zaobľuje

 Uhorkový extrakt, ten zmierňuje + redukuje opuchy

 Glycerín zjemňuje

2 komentáre: Leave Your Comments

  1. Toto je presne to čo ja potrebujem. Ani tá cena nie je hrozná, keď si spočítam, koľko peňazí som už do korektorov investovala :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nip Fab nemaju chybu! Ja som mala krem na kruhy pod ocami a bol to ten naj krem na svete!

    Inak posledny tyzden mojej SUMMER giveaway, zapojit sa mozes tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)