Pizza time

By | 10:30 17 comments

Ahojte :) Určite sa väčšina z vás počas týchto dní vypeká na slniečku, či už pri mori, na záhradke alebo najbližšom kúpalisku. Trochu vám aj závidím, ale na druhej strane si viac užívam podvečery, kedy je príjemný chládok, slnko už nepraží a nestekajú po mne litre potu :) Pre mňa je to čas kedy si môžem v dobrej spoločnosti posedieť na teraske s dobrým jedlom a obľúbenou Vineou. Aj keď sa snažím stravovať zdravo, sú niektoré jedlá, ktorým sa proste odolať nedá ani keby čo bolo :D Jedným z nich je aj pravá slovenská pizza!!! Slovenská preto, pretože si myslím, že slováci resp. naše prastaré mamy boli prvé kto túto dobrotu začal pripravovať. Upieklo sa kysnuté cesto a hodilo sa na to zo všetkého čo doma bolo :) Taliani to od nás iba obkukali ;) My narozdiel od nich sa chceme z pizze aj najesť :D Veď opýtajte sa svojej babky ... Moja robí tú najlepšiu pizzu pod slnkom :) Nedávno sme objavili jednu zašitú pizzériu, kde síce veľa ľudí nechodí ale poviem vám Pizzu robia vynikajúcu!!!! Ešte teraz mi stekajú slinky ... Celú cestu domov sme len odfukovali, škoda že koník, ktorého sme po ceste stretli nebol živý, hneď by sme si ho zapriahli :)

Missy









17 komentárov: Leave Your Comments

  1. ja som už pizze strašne prejedená ale páči sa mi ako píšeš ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. a ja som sa šla pýtať, kde je to fotené:)

      Odstrániť
  3. Pekné fotografie :3 A ten kôň je obdivuhodný ♥

    GiveAway → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/oasap-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veru konečne v tom našom Prešove niečo skrášlili :) Pri koníkovi mám fotku aj ja :) a pizze, tej nemám nikdy dosť.Vždy keď si nejakú dám s priateľom, tak si povieme že fuuuuuuu už pizzu nechcem vidieť najmenej mesiac :D a keď prejde pár dní, tak na ňu mám znovu chuť...aj keď si ju samozrejme nedám, pretože tu pizzerku nemám, iba keď som v meste, ale chuť tam je :D
    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Presne Simi, my sme na tom rovnako :)) Ale zase je pravda, že si takto pomaškrtíme už pomenej o to pomalšie si to potom vychutnávame:D A koník je úžasný kiežby tam bol už nastálo :)

      Odstrániť
  5. Miska, aka je to pizzeria, nech otestujeme :) Zdenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdenka Jam club sa to volá, ako je Neptún. Predtým tam bolo Pončo :)

      Odstrániť
  6. ja mam tiež najradšej už potom večer keď už neni take teplo opekať na slnku by som sa nevydržala, nechapem ako to niekto dokaže:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pizza!!! Tu jsem neměla asi sto let, ale dala bych si, hned teď! :-)

    VELKÁ giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  8. práve dnes som si kúpila kartón Vineii a k tomu tento pohárik čo máš na fotke zdarma :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Vineu zbožňujem! A ani som nevedela, že sa k tým pohárom dá dostať aj inak ako vyprosením od čašníka :D

      Odstrániť
  9. Ta pizza vypadá opravdu dobře! Asi jsem dostala hlad :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mňam tu pizzu bych si hned dala:-)!
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)