SKIN 79 - Oriental gold BB krém

By | 9:35 14 comments
To bol ale týždeň...nadľudské sily som prekonala :D Ale mám tu aj ďalšieho hrdinu týždňa a tým je BB krém Oriental gold od Skin 79. Nádherné zlaté luxusné balenie, spolu s multifunkčným ružovým ličidlom, ktoré môžte použiť ako lícenku alebo rúž. Dokonca má aj zrkadielko. Pumpičku má zvláštnu zabudovanú v kryte, takže obsah vytlačite tak, že ho stláčate celý a krém sa vám vytlači na povrch. Až pri písaní článku som si uvedomila, že som to zabudla odfotiť, takže si to môžte pozrieť TU. Je skvelo krycí, asi najlepšie krycí bb krém zo všetkých čo som mala a navyše príjemne vonia. Keďže je to krém, nemá nejakú nepretržitú trvácnosť, ale na pleti vydržal pomerne dlho. Ak k nemu zvolíte podkladovú bázu a fajn púder, myslím, že nie je o čom. U mňa má veľké plus za bombastické krytie, krémovosť, ľahkosť nanášania a tým, že mi nezvýrazňoval suché miesta. Negatívum je slabšia  výdrž a pre niekoho mastnejšie krémové zloženie. Môžte si ho kúpiť TU. Je drahší, ale má pomerne veľké balenie a pre tie, ktoré potrebujete naozaj silné krytie je ideálny. Viac povedia fotky. Treba mať na pamäti, že BB krémy sú krémy a nie make up-y a podľa toho ich treba aj posudzovať. Čo sa týka farby na pery alebo líčka, nemám k nej veľmi čo povedať. Má krásnu farbu, ktorá si myslím pristane každému, je krémová a na perách vydrží celkom dlho. Na líčkach to už bude zrejme menej, kedže je krémová. Za seba môžem povedať, že mi ako jeden z mála BB krémov sadol, spĺňa to, čo sľubuje a má teda vlastnosti pravého BB krému, nie ako tie šmejdy v regáloch naších drogériek. Čo si o ňom myslíte, zaujal Vás? Zdá sa že slniečko sa k nám opäť vrátilo, tak si ho užívajte :-*

Mária
 





Farba na pery je trochu sýtejšia ako na fotke a krásne krémová

14 komentárov: Leave Your Comments

  1. mne by momentálne pomohol len brizolit :)
    ako to robíš, že počas skúšok nemáš vyrážky? :D ja som bodkami posiata ako muchotrávka, vyzerám prestrašne a teraz mám aj znížené sebavedomie, lebo zas vyzeráš skvelo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jooj, tak to nepreháňaj..videla som ťa počas skúškového nie raz..a vyzerala si vždy super :)..ja ani tak nemám problém s vyrážkami..ako s vlasmi :/ niekto sa z nervov rýpe v tvári a ja v hlave :DDD momentálne mám asi 5 vlasov a kým sa skúškové skončí, tak budem mať možno 3..akurát na zapletaný vrkoč :DDD

      Odstrániť
  2. Až zrak přechází z ingrediencí:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to jo..:D tiež som bola prekvapená, keď som to zloženie zbadala..ale na moje počudovanie, nerobí mi na tvári žiadne problémy..a to mňa by mohli používať ako prvotriednu testovačku, lebo mne robí problém každá hlúposť v zložení v akomkoľvek kréme...môžem používať fakt minimum vecí..väčšinou mam len 5 overených veci s dekoratívkou aj čistiacou kozmetikou, ktoré dokola používam a mam ich overené..inak by som sa celá vysypala..takže som bola milo prekvapená :)

      Odstrániť
  3. Tenhle jsem chtěla vyzkoušet, navnadila jsi mě, krásné líčení, sluší Ti to. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. efekt vyzera pekne, len to zlozenie, hotovy recept na vyrobu plastickej trhaviny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hahah :)..tak to si vystihla :DD, ale ako som písala vyššie , fakt aj na moje počudovanie mi na pleti naozaj nevadí, ako jeden z mála :)

      Odstrániť
  5. Wow, tak tomu říkám pecka! Asi první BB který mě oslovil :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)