Taste your lips ...

By | 15:00 18 comments
V horúcich letných dňoch je rúž či lesk na pery mojim najobľúbenejším kúskom z dekoratívnej kozmetiky. Keďže moje denné líčenie zvykne byť veľmi jednoduché a väčšinou ho ešte prekryjem slnečnými okuliarmi, takže si to pýta zvýrazniť pery. Naopak večer siahnem po tmavšom líčení a pery len tak doťuknem nude farbou. Najnovšie som si obľúbila tieto nové matné lesky alebo skôr krémy na pery keďže sa to neleskne Stay Matt Lip Cream od Essence! Na trhu je matných rúžov a leskov veľmi málinko a aj z toho mála je máloktorý naozaj matnýýý! A ak aj je tak väčšinou ešte horibilne zalieza do vrások. Musím s radosťou povedať, že Essencu sa tieto lesky vydarili. Konzistencia, farba, vôňa, aplikátor ... vadí mi akurát obal, no za tú cenu ťažko namietať. Zo štyroch dostupných odtieňov vlastním tieto dva a napriek tomu, že lesky používam veľmi málo, tieto mi veľmi sadli :) Sú skutočne matné a pritom sýte. Majú dlhú výdrž (aj keď pijete či jete stratia síce na sýtosti ale držia) a voňajú nádherne vanilkovo :) Tým, že sú hustejšie a matné môžu pery trochu vysušovať, preto odporúčam pred aj po ich použití pery hydratovať nejakou bezfarebnou pomádou. 





01 Velvet Rose



02 Smooth Berry

Ďalšou novinkou medzi  leskami je Catrice  Liquid Lip Tint - táto tekutá farba na pery nádherne zvýrazní ich prirodzený tón v jednej vrstve. Vo viacerých vrstvách dosiahnete intenzívnejšu sviežejšiu farbu. Môžete ho použiť aj ako podklad pod rúž. Konzistencia je ľahká vodová, ale má nádhernú jahodovú vôňu a dokonca aj sladko chutí .Potom mám chuť stále sa oblizovať :) Nanesiete prvú vrstvu necháte akoby vpiť do pier a následne môžete naniesť druhú, tretiu až kým nedosiahnete požadovanú intenzitu. Tým že je to farba na pery vydrží dlho a neodtláča tak ako klasický rúž. V ponuke v troch odtieňoch. Ak by ste ich už nezohnali vo svojej drogérií môžete si ich stále zakúpiť TU.



010 Red my lips


Vlastníte niektorý z týchto leskov? Ste s nimi spokojné? Missy

18 komentárov: Leave Your Comments

  1. Krásný! Já mám od Essence ten světlý....líbí se mi barva a matnost..ale něco mi na tom nesedí...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mam velvet rose a soft nude..vsetko super,konzistencia,vona,finish..ale tie odtiene su nejake tmave...tvoj velvet rose vyzera na fotke uzasne svetlucko,jemne...ale moj je dost tmavy a nehovorim odtieni soft nude...podla fotiek z natusom sa na nich neskutocne tesila,ale v reale som trosku smutna z odtienov..no,musim uznat,ze tieto lesky sa essence naozaj vydarili :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu Baška odtiene sú v reále o niečo tmavšie, predsa len som fotila v protisvetle, ale tiež záleží od samotnej farby pier aj od podtónu pleti ... neraz (skoro stále) sme si s Marry kúpili rovnaké rúže a na každej vyzeral trochu inak ... takisto mení farbu aj podklad, ktorý pod ten rúž alebo lesk dáš-nedáš. Ale je pravda, že pod slovom "nude" človek očakáva skutočne niečo svetlejšie hlavne ak má svetlejšiu pleť a odtieň Soft nude je veruže o dosť tmavší od tohto Velvet rose. Tak či onak určite by som kúpu neoľutovala, treba vyskúšať myslím, že so žiadnym z týchto odtieňov sa nedá nič pokaziť :)

      Odstrániť
  3. oba sú veľmi krásne,ale ten prvý ma dostal! je ako keby taký púdrový :) krásny odtieň :) ešte som ich neskúšala, ale určite vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na tvojich perach vyzera perfektne, ja som ho len skusala a skoro som ho kupila, ale nakoneic som rada, ze nie, pretoze mi zvyraznoval supinky a nedokonalosti pier, ale nie hned, ale az po case, alebo ked som sa napila.. skoda..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Škoda :( Viem čo myslíš to je údel všetkého čo zmatňuje, že zákonite to aj vysušuje... Ja si predtým (a vlastne pred použitím každého rúžu) pery poriadne napomádujem nechám vpiť, zotriem zvyšok pomády a až tak nanášam rúž alebo lesk ... Celkom mi to pomáha, trochu to vyplní vrásky, vyhladí a zjemní nedokonalosti pier :)

      Odstrániť
  5. Vyzerajú veľmi pekne. Zrejme si pôjdem nejaký od essence kúpiť. Ja mám veľmi rada lip tint od značky Bell, je fakt skvelý a drží po prehýrenej noci aj na ďalší den. Recenzia: http://momosbeautydiary.blogspot.co.at/2013/02/permanent-make-up-bell-lip-tint.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Páčia sa mi rovno všetky tri na tebe!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Eli ;) Všetky sú krásne určite na každej z vás :)

      Odstrániť
  7. no máš dokonalé pery tak ti sadne akýkolvek rúž/lesk,ale odtiene,čo máš,sú fakt krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. velvet rose vyzerá absolútne dokonale ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja som si ich ešte nevšimla, sakra. ale po vydarenej guerilla gardening limitke určite siahnem aj po týchto lip creamoch. zamilovala som si ich a tieto odtiene sú prenádherné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten najsvetlejší je úžasný :) milujem takéto farby na perách :)
    pozývam ťa na novo otvorený blog :) http://natalyland.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nádhera, obzvlášť ten nude essence vypadá krásně, ale je to taky tím, že máš úžasný tvar rtů...

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tie matné essence už dlho zháňam, ale v BB stále nič. Že vraj druhý essence stojan, ten máme len v tescu, ale márne chodím obzerať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Matné essence "lesky" som už dávnejšie obzerala, ale nejako ma od nich niečo odrádzalo. Keď ich vidím na tvojich perách, vyzerajú úchvatne. Musím ešte porozmýšľať.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ahoj :) sú teraz momentálne v predaji? nikde som si ich nevšimla? :) ďakujem za odpoveď, vždy sa teším na vaše recenzie kočky!

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)