VICHY IDEÁLIA BB CRÉME

By | 8:00 12 comments
Určite ste už u mnohých blogeriek zaregistrovali tento ružový, rozkošný BB créme. Väčšina z nich nešetrila chválou a odporúčali ho ako o dušu :D Možno to bolo tým, že dostali tento produkt na vyskúšanie zadarmo a možno boli naozaj spokojné, v každom prípade bude moja recenzia založená na tom, či by som si tento BB créme ja sama kúpila a bola s ním spokojná. Tak, poďme nato.




Vichy prišla  s týmto BBéčkom na trh ako s novinkou a keďže éra bb krémov je už pomaly preč, potrebovali sa niečim odlíšiť. Preto to nie je klasický krém, ktorý má niekoľko super funkcíí, ale jeho primárnou funkciou je zbaviť pokožku šedi. Mnoho žien sú fajčiarkami a majú sivú, mdlú a  nevýraznú pleť. Samozrejme faktorov, ktoré takúto pleť spôsobia  môže byť viac a nie vždy sa dajú ovplyvniť zdravým životným štýlom  a práve takýmto ženám je tento produkt určený. Kryciu schopnosť má takmer nulovú, zato  pleť naozaj rozžiari, dodá jej šťavu, farbu a plasticitu. Vyzeráte plná života a nie ako ďeň pred pohrebom. Pri mojom testovaní sa ma okolie pýtalo, či som zmenila stravu, alebo akú kozmetiku používam, že mám krajšiu pleť. Každý si totižto myslel, že som nenalíčená a mám prirodzene žiarivú, zjednotenú pokožku :D Vischy idéalia je totižto na pleti takmer neviditeľná, vytvorí akúsi pomyselnú priesvitnú ľahkú vrstvu, ale nezakryje takmer nič. Pokožku však dokáže aspoň trochu zjednotiť. To, že nekryje je jeho hlavné mínus. Ja som totižto spokojnešia s výrobkami, ktoré sú krycie stredne až silno a sama si vrstvením môžem vybrať, do akej mieri chcem nedostatky zakryť. Inak má krém kráásnu vôňu a prichytím sa, že k nej dosť často musím pričuchnúť! :D 


Obal je rozkošný a luxusne pôsobiaci. SPF je tak isto akúrát, takže ak by bol ešte aj krycí, myslím, že by mizol z pultov ako čerstvé rožky. Bez tejto podstanej vlastnosti je to však len luxus, ktorý si môže dovoliť len málo ktorá obyčajná žena a to nemylím cenu, ale skôr fakt, že  väčšinu  z nás trápi nejaká nedokonalosť na pleti, ktorú by sme rady zakryli. Žien s dokonalou pleťou je žalostne málo a keď ju už aj majú, nepotrebujú ani to rozžiarenie či farbu, takže nepouživajú okrem denného krému nič. Keď sme už pri tej cene, tá tiež nie je najmenšia, ale myslím, že Vichy si dala záležať a tento produkt rozhodne k prepadákom nepatrí a preto je aj tá cena aká je :) Ja ho využívam tak, že si ho miešam s akýmkoľvek iným BBéčkom, alebo aj make-upom. Výsledný efekt nepôsobí ako maska, ale naopak prirodzene, ľahko a sviežo. Na leto ideálne :)
Takže výsledné resumé je, že je na každej žene, či si vystačí bez krycej schopnosti krému. Ak áno, bude spievať ódy pri každom nanášaní, ak je ale odpoveď nie, boli by ste sklamané. Objem 40ml a cena rôzna (18-21 eur).

-Marry-



12 komentárov: Leave Your Comments

  1. Páni ^^ pěkná recenze, má to vážně hezky rozvržené :3
    jinak s krémem zkušenosti nemám, ale kamarádka si ho hodně vychvaluje, takže na něm asi něco bude ^^ jen ta cena ://

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)) noo.. cena je podľa mňa až príliš vysoká:/..

      Odstrániť
  2. už ich je tolko že si už človek ani nevie vybrať ja mam BB od nivei a je mi tmavy tak nepouživam nič žiadny make up lebo v tom teple by som si to aj tak poutierala :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no presne..na leto sú bb krémy vhodnejšie..i keď aj tie poutierame z tváre pri vysokých teplotách.. a zime je zas vhodnejši klasický make up.. Sama neviem čo budem s mojou zbierkou BB kremov robiť :DD..a ten od nivei je katastrofáálny..podľa neho určite bbečka nezavrhuj :)

      Odstrániť
  3. ja som s týmto BBčkom veľmi spokojná, a aj napriek menšiemu krytiu sa mi páči ako pleť rozžiari :) pekná recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty patríš k tej skupine, že si krásna aj keby si na pleti nemala ani kvapku tónovacieho krému, takže to úúplne chápem :))

      Odstrániť
  4. s tou druhou vetou uplne suhlasim,tolko chvály a ód :))) je celkom fajn,ale serie ma to drolenie a slabšie krytie-pehy mi neprekryje :) a tá cena premrštená hlavne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. od prvého pismenka po posledné absolútne moj prípad a názor !! :))

      Odstrániť
  5. Mě zaujal snad jen ten obal. Na mě by působil asi hodně světle :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Petra, majú aj tmavši odtieň aa obal je rozkošnýý , vôňa ešte krajšia, len škoda toho krytia :/

      Odstrániť
  6. Tenhle krém jsem chtěla vždycky vyzkoušet! :D Ještě na něj nedošlo, kvůli jeho ceny ;)

    Lucy Enne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cena je fakt prehnaná, veľa ľudí to odradí..na druhej strane, aspoň vidíš že si ušetrila na správnom mieste :)..teda pokiaľ si hľadala niečo viac, ako priesvitný luxusný krém :)

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)