Výhercovia Photoderm Giveaway

By | 15:15 5 comments
Ahojte, mnoho z vás už netrpezlivo čaká na to kedy vyhlásime výsledky našej súťaže o balíčky Photoderm od Biodermy. No konečne nastal ten čas :) Bez nejakých dlhých špekulácií sme to urobili rýchlo a jednoducho pomocou stránky random.org a víťazkami sa stávajú:



ANDREA KOMA 

DOMINICA



Výherkyniam srdečne blahoželáme a budeme ich kontaktovať ešte mailom :) 
M&M


5 komentárov: Leave Your Comments

  1. Jééj :) to som ja hh :) Teším sa ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem výherkyniam ! :)

    GiveAway → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-firmoocom.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. o môj bože! :D Ja som nikdy nič nevyhrala!! :O Ďakujem! :))

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)