Absolute Nude make up with Catrice

By | 20:48 22 comments
Dnes si dáme recenziu spojenú s líčením. Keďže platí pravidlo, že je lepšie raz vidieť ako sto krát počuť, všetko som to naraz spojila a vytvorila príjemný, bežný make up v nude odtieňoch, ktorý je vhodný na každú príležistosť. Tento make up mám na sebe momentálne každý deň, zaberie minútku a je veľmi efektný. Mám ho na sebe aj v minulom poste. Keďže som chcela, aby bolo líčenie čo najjednoduchšie a aby ho vedela vykúzliť naozaj každá žena, pracovala som iba s troma odtieňmi. Prvé dva som zmiešala dokopy a do vonkajšieho kútika som naniesla posledný. Na kruhy pod očami som použila pre mňa nový korektor v krásnom striebornom balení, ktorému som nedávala veľké šance, no milo ma prekvapil. Je trochu hutnejší, ale na pleti sa s ním dá skvele pracovať a kamuflovať. Kryje veľmi pekne. Či už ho použijete priamo na make up pod púder, alebo budete potrebovať zakryť nedostatky v priebehu dňa  a aplikujete ho na už hotové  líčenie, budete spokojné a stane sa vaším verným pomocníkom v kozmetickej taštičke. Určite ho v nejakom článku ešte bližšie rozoberiem. O leskoch Stay matt  od Essence už písala Missy a jej článok si  môžte pozrieť  tu klik. Ja len doplním ďalší odtieň a tým je Soft nude. Lesky sú báječné, treba vyskúšať.



Paletka obsahuje šesť tieňov a všetky majú mierne trblietavý podtón. Na očiach počas bežného dňa však pôsobia  úplne prirodzene, čo môžte vidieť na fotke. Vyčaríte s nimi ako jemné nude líčenie, tak aj dymové večerné. Stačí ak ich budete nanášať na podklad z rozotretej čiernej ceruzky. Najsvetlejší tieň je skvelý rozjasňovač vnútorných kútikov a v oblasti pod obočím. Svoj pohľad tak rozžiarite a budete pôsobiť sviežo. Ja pod nich používam bázu od Essence a držia skvelo po celý deň, až kým si oči neodlíčim. Naozaj šikovná paletka, ktorú si zamilujete :) Ak by ste mali nejaké otázky, pýtajte sa :) Krásny zvyšok večera.

Marry
s bleskom
bez blesku


22 komentárov: Leave Your Comments

  1. Moc pěkný nákup, já jsem o tuhle paletku zavadila hned několikrát a pokaždé jsem ji tam nechala achjo... musím se pro ni vrátit. Budu se těšit když hodíš nějaké líčení s ní, třena video <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Eliška, ja som okolo nej chodila tiež dĺlho predlho :D a budem sa snažiť niečo vymyslieť, len k tým videám bude trošku tažšie sa dokopať :D..

      Odstrániť
  2. krásne líčenie a tá paletka nemá chybu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. som si vravela, že mi tú paletku netreba a ty tu takto! teraz okolo nej budem lietať ako včela okolo sladkého

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DD I just loove your comment !!, keď mám kôli blogom "trpieť" ja, môžeš aj ty :D aa rada si pozriem aj tvoje líčenie s tou paletkou :))

      Odstrániť
  4. mně to líčení přijde jako zbytečně silný nános :( třeba to dělá jen ta fotka, ale zbytečně Ti dělá masku a to je škoda...paletka je ale krásná, kdybych neměla teď paletek spoustu, tak bych si jí koupila.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pri fotení musím mať vždy ešte o niečo silnejší makeup ako v reáli, inak by na fotke bohužiaľ nebolo nič vidieť...ale je pravda že aj bežne mám radšej toho makeupu viac, ale nie preto že by som ten pocit kila makeupu na pleti milovala :D ale preto že som zistila, že mám potom omnoho menej problematickú pleť a netvoria sa mi vyrážky. Ťažko povedať, či to je tým že do hĺbky cez makeup nepreniknú nečistoty z ovzdušia alebo čím..Každopádne ďakujem za komentár, mám rada ak sú prínosné a mám nejakú spätnú väzbu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tiež tú paletku stále obkukávam a neviem sa na ňu odhodlať. Kedysi som si povedala, že iné tiene ako Dior si nebudem kupovať, pretože tie sa mi zdajú najkrajšie (sú veľmi jemné, hladké a ich farby sú jednoducho dokonalé), ale teraz , keď vidím tvoje swatche, dostali ma tie dva najsvetlejšie odtiene. Ach, to je to riziko čitania blogov.
    Inak, aj ja mám na sebe radšej viac mejkapu, ako málo ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za krásny komentár, a aj že si ma nenechala v štichu s tým mejkapom ;** :) tie najsvetlejšie dostali aj mňa :))

      Odstrániť
  7. krasa :) jednoduche ale efektne...presne moje kazdodenne licenie,dokonca aj do tychto horucav :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada že niesom jediná kto sa takto líči aj v horúčavách :)) ďakujem Bašík :))

      Odstrániť
  8. podobne nalicena chodim kozdodenne len menej vyrazne.. paletka vyzera velmi dobre..len ja ich mam uz tolko, ze len ak by ju zadarmo rozdavali :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty by si so mnou mala chodiť nakupovať ! :D zakaždým si poviem nie, nie nieee..a ani neviem ako, už som pri pokladni s plným košíkom :DDD

      Odstrániť
  9. ten lesk od essence má nádhernú farbu :)

    pozývam ťa na môj blog :)

    Suzzie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. farbu, konzistenciu , krytie aa cena je naj...všetko, určite na neho mrkni :))

      Odstrániť
  10. Ta paletka je nádherná :) Podobně se líčím dost často.

    Svět podle S.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je fajt šikovná aa nie je ako tie klasické, ktoré mi prídu že sa po otvorení do 5 sekund rozpadnú..príde mi naopak dosť kvalitná :))

      Odstrániť
  11. kvitujem nakup!skvely ocny make-up:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ja tiež o tejto paletke rozmýšľam, chcem si kúpiť prvú paletku tieňov keďže doteraz som si tiene nerobila a keďže chodím do školy tak uvažujem len o nude odtieňoch ako je táto :) ťahá ma lebo všade som našla samú chválu,na druhej strane sa mi zdá príliš trblietavá na každý deň do školy chcela by som skôr niečo matné :)
    Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Do jedné z „mých" drogerií přidali Catrice stojan a jak jsem tam tu paletku viděla, nemohla jsem ji tam nechat:-) Tak jsem zvědavá

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)