Paletka korektorov All around concealer a stránka mel.sk

By | 18:02 17 comments

Ahojte :)  Téma korektorov je všeobecne veľmi obľúbená a vyhľadávaná, pretože nájsť ten správny je často celá veda, preto vôbec nepochybujem o tom že každá z vás ich má doma niekoľko :) Ja ich mám asi 5 a Marry určite ešte viac ... Je to pre nás neustály boj nájsť taký korektor, ktorý by v prvom rade kryl - čo má byť jeho prvoradou vlastnosťou, nevysušoval, nezaliezal do vrások, mal praktické balenie a perfektný odtieň! A v neposlednom rade aby nestál majland, pretože je to záležitosť, ktorá sa rýchlo míňa... Naposledy ma osobne zaujala táto paletka korektrov All around concealer od CatriceVšimla som si ju už skôr, ale nejako som jej nevenovala pozornosť, až kým som si nevšimla, že už jej nejako niet :( Začala som pátrať prečo a po prelúsakní aj zahraničných recenzií som sa vôbec nečudovala ... Samé chvály! 



Paletka je v plastovom priehľadnom obale, ktorý sa s prehľadom vojde do kozmetickej taštičky a obsahuje celkom 5 farieb. Každá farba má svoje osobitné poslanie. Zelená je na začervenané miesta, ružová na tmavé kruhy pod očami a zvyšné 3 hnedé na krytie nedokonalostí. Tieto 3 farby môžete dokonca navzájom miešať a vytvoriť tým dokonalý odtieň pre vašu pleť. Niekto mieša ja zelenú s ružovou na kruhy pod očami. Je to už na vás ako sa s tým pohráte :) Dokonca najsvetlejšiu farbu môžete použiť ako rozjasňovač a najtmavšiu hnedú na kontúrovanie. Paletka je fakt univerzálna. Konzistencia vyzerá hutne, no v skutočnosti je neuveriteľne krémová. Väčšina korektorov je buď veľmi tuhá, alebo veľmi riedka a tento je zlatý stred oboch. Pokožku nevysušuje, a zároveň výborne kryje. Môžete ich nanášať prstom alebo štetcom. Ja používam tento od Rebeccy Floeter. Celková výdrž korektorov po zapudrovaní je cca 5 hodín, čo je pre mňa dosť pozitívne zistenie :) Určite po ňom siahnem znova :)




Paletku som si nakoniec zaobstarala zo stránky mel.sk! Na ktorej nájdete všetky možné výrobky hlavne od značiek Catrice a Essence, aj tie ktoré sa vždy rýchlo zo stojanov vypredajú. Dokonca mnohé produkty sú za akciové ceny a pri nákupe nad 15 € dostanete skvelý darček :) Zásielka mi prišla kuriérom expresne rýchlo a v balíčku bol okrem špirály aj list od dodávateľa s poďakovaním za nákup :) Cena tejto paletky na stránke je 3,79 €. Myslím, že v DM je to niečo okolo 5 eur. Takže určite mrknite na stránku, je tam aj kopec telovej a pleťovej kozmetiky :) 




Máte skúsenosti s týmto korektorom? Napíšte nám :) Alebo nám dajte tipy na vaše obľúbené korektory rady sa inšpirujeme :)

-Missy-

17 komentárov: Leave Your Comments

  1. Ach, hnevám sa, lebo doteraz som jej odolávala s tým, že ju nepotrebujem, keďže mám paletku z ebay... Po tejto recnezii mám však silné nutkanie si ju kúpiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Kati ak si spokojná so svojou paletkou, tak ju kľudne vypotrebuj :) Mne sa to stáva tiež, poviem si že nič nepotrebujem, ale niekedy kvôli tým skvelým recenziám na blogoch človek proste neodolááá :)) Ale snažím sa už rozumne krotiť a vypotrebovať najprv čo mám, lebo takto by človek skrachoval :D

      Odstrániť
  2. Mám túto paletku a u mňa našla uplatnenie jedine v kontúrovaní. Podľa mňa krytie nemá dostatočné, ani nevydrží dlho...plusy sú skôr v tej krémovej konzistencie, že nevysušuje a potom som si veľmi obľúbila ešte aj to praktické balenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež ju mám už dlhšie a používam hlavne najsvetlejší odtieň béžovej a ružový odtieň. Tieto dva miešam na kruhy pod očami :) Za tú cenu sa určite vyplatí, je praktické mám viacero korektorov pohromade :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak :) Cenovo sa veľmi vyplatí a je super, že si to vie človek namiešať ako potrebuje, často je veľmi ťažké trafiť správnu farbu, lebo inú človek potrebuje napr. na vyrážky a inú na kruhy pod očami a pod. Veľké plus! :)

      Odstrániť
  4. Já už jsem ho taky měla v plánu kupovat, ale nějak jsem si nebyla jistá tím, jestli bych využila všechny odstíny :( Takže jsem zatím zůstala pouze u korektoru v jednom odstínu který mi nejvíc vyhovuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Niekde som čítala , že je na nič , ale ja som si ju už dávno chcela kúpiť a po tvojej recenzii si ju asi kúpim :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno niekomu nesadla, ja som sa s tým zatiaľ nestretla, ale každá sme inak náročná na kozmetiku a každá potrebujeme pre svoju pleť niečo iné ... na mastnejšiu pleť sú lepšie tuhšie korektory a na suchšiu zase krémovejšie, ja som ich tiež doteraz vyskúšala už strašne veľa, a tento mi osobne veľmi sadol :) A myslím, že za tú cenu nikoho neurazí ani mu nijako neuškodí :)

      Odstrániť
  6. Dá se z tohoto e-shopu nakupovat i z ČR?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tieto korektory mám aj ja :) a musím povedať, že sú naozaj skvelé :)) Takže dobrá voľba :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ľubka, teším sa, že sme dobe nakúpili ;)

      Odstrániť
  8. tato vecička by sami zišla ale nenašla somju:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Strašně se mi líbí ten obal! Catrice má překvapivě dost kvalitních věcí, mám od nich skvělý, světlý (!) pudr, který dlouho vydrží jak na obličeji, tak se rychle nespotřebuje. Tolik korektorů bych asi nevyužila, i když mám občas nějaký ten pupínek, použiju jen make-up a kašlu na to :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Túto paletku som si chcela už niekoľkorkát kúpiť, ale odolávam, lebo korektorov mám doma asi 5, každý na iný účel :) Chýba mi však zelený korektor, ktorý inak rada používam na začervenania. Na paletke Catrice je super, že sú v nej rôzne odtiene a že sú korektory krémové. Pod oči však najradšej používam tekutý korektor, ten sa vôbec neusadí do vrások. Tuhý by som si pod oči nedala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ich mám tiež asi 5 :)) ale na tomto sa mi páči, že je takto pohromade všetko čo ráno potrebujem :) Tiež používam pod oči tekutejšie korektory, ale ani tento krémovejší mi nijako neprekáža, vôbec nezalieza do vrások ani nevysušuje. Pri tekutejších sa krytie rýchlo stráca ... Nechcem zasa prechváliť tento korektor do neba, lebo určite sú od neho lepšie, ale určite stojí za vyskúšanie :)

      Odstrániť
  11. úžasný korektor, veľmi som s ním spokojná a som rada, že je vás viac :-) vyskúšala som už všetko možné, drahé, lacné a po x rokoch som konečne našla dobrú a hlavne cenovo dostupnú kozmetiku a ja osobne si už všetko kupujem len od tejto značky a som veľmi spokojná a myslím, že každú ženu poteší veta "waaau, si super nalíčená aký máš make-up/ púder/ líčka..." :-) takže odporúčam

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)