Ázijské broskyňky - Baviphat peeling a púder

By | 16:26 14 comments
Niečo tak rozkošné a voňavé, že je mi to ľúto upratať a schovať to do zásuvky. Čo tí ľudia už nevymyslia :) Pozrieme sa týmto dvom parádniciam trošku bližsie na zúbky. Mladšia, menšia sestrička  v sebe po otvorení ukrýva púder. Voňavý, príjemný v neutrálnej béžovej. Nielen že po broskyňiach vonia a navonok sa tak tvári, ale výťažky z broskýň aj obsahuje. Vďaka tomu zabraňuje vytváraniu mastnoty a zebezpečí matný, prirodzený vzhľad. Je veľmi jemnučko namletý a krásne s pleťou splynie. Obsahuje navyše marhuľový, jojobový a olivový olej, takže samé "dobrotky" :) A čo je úplne skvelé, parabeny by ste v zloženi hľadali márne, on ich totiž neobsahuje. Naniesla som ho na čistý chrbát ruky a ako môžte vidieť krásne zmatnil a zakryl aj znamienka ktoré tam mám. Navyše je malinký a vmestí sa do každej kabelky, či kozmetickej taštičky :) Nájdete ho Tu.




Čo sa skrýva v tej väčšiej? No, na prvý pohľad možno niečo nie príliš oku lahodiace, ale zato vôňa je neskutočná. Takto broskyňovo a výrazne nevoňajú ani čerstvé, pravé broskyne. Na viečku je prychytená roztomilá, malinká, plastová lyžička, s ktorou si tento peelingový gél, alebo tkz. gumáž pohodlne naberiete. Musíte to však robiť nad umývadlom, pretože po nanesení na tvár sa s krúživými pohybmi pod prstami doslova drolí a opadáva. Nie je to nijaká vada, jednoducho po chvíli vysychá a opadáva spolu s odumretými časťami pokožky. Následne si tvár opláchnete vodou a osušíte. Tým, že táto gumáž neobsahuje nijaké tvrdé drapľavé mini čiastočky, pleť nie je vôbec podráždená. Ostáva očistená od pórov a nečistôt, pripravená na nanesenie obľúbeného krému. Parabény v zložení opäť chýbajú :) Bližší popis nájdete Tu. Obidvoje som si veľmi obľúbila a už len svojím vzhľadom mi po ich vytiahnutí zo zásuviek vždy vyčaria úsmev na tvári. 

Marry :)

bez púdru
s púdrom ( PS: ja fakt neviem, prečo mi pri fotení naskáču na ruku všetky možné žily a guče :D, nevšímajte si to prosím.)

14 komentárov: Leave Your Comments

  1. Rozkošný obal :) Vôbec som o tom ešte nepočula preto ďakujem za článok :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mají strašně krásný obal, už jen proto snad bych si pořídila!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to mi hovor, tie obaly sú 90% z úspechu :D

      Odstrániť
  3. Ten píling by som brala, keďže nepoužívam púder ani make-up :) Ale ten obal je rozkošný <3

    Gabrielle Crystal RoseBonniee ~
    GIVEAWAY with Firmoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. wau, tak to ti v dobrom závidím Gabrielle :)) už som to asi písala, ale musím znova :D

      Odstrániť
  4. jeejj zlate to je a ten puder je fajin :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. púder ma veľmi prekvapil, čakala som že bude taký ako pre malé deti, taký hračkársky :D ale ono to je normálne nadupaný púder v rozkošnom obale :D

      Odstrániť
  5. To je nádherné :) úplně roztomilé :)

    Lucy Enne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. že? ja sa na nich niekedy len tak dívam ako blázon :D sú rozkošné :))

      Odstrániť
  6. Ahojte holkyyyy !!! :))))
    Po delší době jsem konečně najela zase na sledování svých oblíbenců a tak se těším na vaše články ! :))) Simča (lifestyleofsimone) - ted už stacipochopit.cz :))

    V této době je obal podle mě hodně důležitý :) a tento je opravdu přímo k nakousnutí ! ♥ Kolikrát jsem vyzkoušela pudry, které nijak vábně nevoněly, ale toto vyzerá skvěle. Mrknu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. peeling je omnoho viac parfumovaný ako púder ten je decetný a jemnučký, keďže púder ide na tvár, tak aby to zas nebolo prehnané. Zato peeling cítim vážne po celom byte :D veľká mňamka :))

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)