Back to school I. -outfit

By | 17:20 14 comments
Zdravím vás dievčatá :) 
Leto je preč a s ním aj prázdniny takže chvíle oddychu, zábavy, ničnerobenia a opaľovania sa čoskoro mnoho z vás vymení za školské lavice. Z vlastnej skúsenosti viem, že každá chceme po prázdninách na všetkých v škole zapôsobiť, aby hneď na prvý pohľad bolo jasné, že nám prázdniny fyzicky aj psychicky prospeli. Inšpirácií ako sa obliecť či nalíčiť na prvý deň v škole je neúrekom. No najdôležitejšie je obliecť si to v čom sa cítime a vyzeráme dobre a nalíčiť sa len prirodzene a decentne, aby sme nevyzerali, že ideme na párty. Vždy, keď som sledovala teenegerské seriály, závidela som im rovnošaty, ktoré v škole nosili. Škoda, že tento trend sa u nás zatiaľ neujal , vyriešilo by sa tým množstvo starostí s ranným postávaním pred skriňou a takisto by sa študenti neškatuľkovali podľa hodnoty outfitu. Ja som pre vás na inšpiráciu zvolila sukňu, ktorá rovnošatu trochu pripomína, je z čias ešte mojich školských čias a stále mi sadne :) (Mimochodom tento vzor je opäť v móde takže prekutrajte skrine, či niečo podobné ešte nenájdete) ...K tomu obyčajné tielko a na vrch, riflovú košeľu, ktorá je tiež teraz veľmi trendy a ktorú kombinovať na milión spôsobov. Zachráni vás pred chladom a v prípade tepla ju môžete omotať okolo pásu :) Na nohy som vybrala 2 variácie, buď elegantné lodičky s nadkolienkami, ak chcete byť za kočky alebo potom pohodlné jesenné čižmičky, v ktorých vás určite nohy bolieť nebudú a ešte budete aj štýlové :) Cez rameno praktickú aktovku alebo teraz veľmi moderný ruksak a začiatok školského roka sa môže začať! sa priznám, že už mám viac než rok po výške, no kľudne by som ešte zapadla medzi stredoškoláčky :)) Čo myslíte ? 

-Missy-






Košeľa H&M; Tielko F&F; Sukňa a aktovka - vintage; Doplnky - ebay; Nadkolienky - neznámy obchodík s ponožkami, Topánky F&F;




... pokračovanie zajtra ;)


14 komentárov: Leave Your Comments

  1. Vyzerá to super.. hlavne s tými nadkolienkami.. raz som mala takú mániu, tak som si nejaké tie nadkolienky kúpila a teraz ich vobec nenosím.. mám tiež nejakú károvanú sukňu... len prichádzam na problém, že ja si k nej vlastne nemám čo obuť.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) U mňa to bolo presne tak isto :D Nadkolienky som proste musela mať, pretože na všetkých fashion obrázkoch to vyzeralo fantasticky ... No prišla dilema čo k tomu, keďže u nás má počasie iba dve podoby a to buď strašne teplo alebo strašne zima :D a nakolienky sú super práve na to prechodné obdobie ... takže mi zapadli prachom ako sa hovorí ... medzitým vyšli z módy, opäť sa vrátili a ja som si povedala, že je najvyšší čas začať ich nosiť a kašľať na módu ... topánky sú aj môj večný problém .... ale k nadkolienkam sa hodia buď lodičky, alebo kotníkové čižmičky či už na nízkom alebo vysokom opätku ... no a potom buď sukňa, kraťasy alebo šaty :) Už len mať chuť hodiť to všetko na seba ;)

      Odstrániť
  2. nádherná si a aj outfit :) topánky sa mi páčia najviac :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. s podpatky to vypadá skvěle, je to celkově hezký outfit!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to vyzerá veľmi roztomile :) páči sa mi to s opätkami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá to moc pěkně, ale ty lodičky si do školy asi nevemu nakláním se spíš ke 2 :-) moc ti to sluší

    Zvu tě na AHAISHOPPING.COM giveaway.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skvelé. len sa neviem rozhodnúť, ktoré je lepšie. asi remíza :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvelé mne sa páčia obidva! Keď som videla fotky prišla mi na myseľ Blair s Gossip girl.
    Podobáš sa tu naňu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. naozaj ti to pristane :))) obe variácie sa mi veľmi páčia :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc ti to sluší, líbí se mi to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. veľmi ti to pristane :) ale páči sa mi skôr ten lodičkový outfit :)

    http://julietandnicol.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. wuuaahh,, ta sukne je uzasna,,tenhle styl mam moc rada !!)))

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)