BEIGE TOTE BAG

By | 16:46 22 comments

Krásnu sobotu prajem :) Dnes opäť trochu oddychovo v podobe outfitu. Oproti tomu predošlému, ktorý bol trochu elegantnejší, tak tento je jednoduchší, pohodlnejší a teda vhodnejší na bežný deň :) To aby ste si nemysleli, že chodím vždy "nastajlovaná" od hlavy po päty :D Na behanie po meste som zvolila legíny, pretože vonku fúkal trochu chladnejší vietor, a na vrch dlhšie bavlnené tričko Fishbone, ktoré má v skutočnosti nádhernú broskyňovo jemne neónovú farbu, bohužiaľ neónky sa zachytávajú dosť ťažko a o to horšie ak vás ešte ožaruje slnko :(( Topánočky ste už tiež videli nosím ich teraz veľmi rada a kabelka (F&F) je moja srdcovka a dúfam, že ešte dlho bude. Je béžová bez akýchkoľvek doplnkov, takže doladíte ju snáď ku všetkému :) Navyše sa do nej zmestí aj pomerne veľký nákup, ale neriskujem, že prídem o rúčky, preto radšej obetujem štýl a ťažké tašky nosím v rukách ... Aspoň trénujem svaly :D Ešte k doplnkom - prívesok mám z ebay, hodinky sú Casio, okuliare z bižutérie Pinky Club a ten zvyšok boli darčeky ;) ...Ja sa idem ďalej venovať práci a vy si užívajte víkend :o)

-Missy-













22 komentárov: Leave Your Comments

  1. vyzerá to super,len tie legíny mi k tomu nejako vôbec nejdú :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) možno nie sú najvhodnejšie, ale skutočne som nič iné vymyslieť nemohla :( v kraťasoch by mi bola zima a v nohaviciach zasa horúco ... Legíny bol taký nevinný stred :)

      Odstrániť
  2. Wow vypadá to skvěle... mě se tato kombinace moc líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. outfit je skvelý vyzerá pohodlne :) a tie topánočky nemôžem sa na ne vynadívať sú nádherné :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ľubka ďakujem, presne to bol zámer, aby to bolo hlavne pohodlné :) Veľmi sa teším, že sa ti topánky tak páčia :o)

      Odstrániť
  4. velmi ti to pristane a krížik je krasny:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Romy :) Krížik stál asi 2 doláre, ale ešte musel prejsť menšími úpravami, lebo bol trochu prečačkaný na môj vkus :D a takto jednoduchý sa mi páči viac, no aj tak na mňa ľudia pozerali ako na nejakú čarodejnicu :D

      Odstrániť
  5. mne sa tie legíny páčia :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásný outfit! Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat?:)

    Vik Ladyla

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Terezka :)
      Idem si hneď pozrieť tvoj blog :)

      Odstrániť
  7. Krasne topanky ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Odpovede
    1. Ďakujeeem krásne :) Strašne som ich chcela od momentu kedy som ich videla prvý krát a naozaj nebolo ľahké ich zohnať :( teraz len dúfam, že tak rýchlo nevýjdu z módy a vynosím ich ešte niekoľko sezón :)

      Odstrániť
  9. Veľmi sa mi to páči!
    V poslednej dobe nedám na legíny dopustiť...sú vhodné na také obdobie,keď nie je ani teplo ani zima.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. uzasne topanky.. velmi sa mi pacia hlavne podpatky :) velmi ti to svedcalo..

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Hello. You have a lovely blog. I follow you. I hope you follow me back. Thanks you

    http://how2befashion.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. veľmi pekný outfut :)hlavne tie nezvyčajné topánky ♥

    http://lifewithstylebysaj.blogspot.sk/ (na mojom blogu práve prebieha giveaway, pridaj sa ak chceš:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. http://victorysphotography.blogspot.sk
    Tá taška je úplne dokonalá :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)