Black&White OOTD

By | 15:00 43 comments








Shorts: Amisu; Corset: Unknown; Shirt: F&F; Shoes: Shoebou; Clutch: ebay; Silver ring: gift; Sunglasses: Rayban; Watch: Casio; Pearls: gift; Nail polish: Miss sporty 456 Blue Bath



43 komentárov: Leave Your Comments

  1. Krásný outfit! :) Strašně se mi líbí ty boty a šortky♥
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásny outfit :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. To ma len dobre zachytilo šikovné oko fotografa ;)

      Odstrániť
  4. Úžasný outfit :O A ten modrý lak na nehty, jak se jmenuje? Je strašně krásný :)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Beily :)) Ten lak bohužiaľ nemá nejaký extra názov sú tam iba čísla, ale pozriem presne a ešte ti napíšem, nie som momentálne doma :)

      Odstrániť
    2. Tak pozrela som to na nete mal by to byť Clubbing colour Nail polish a odtieň Blue Bath - ibaže ja som na ňom názov nenašla je tu iba číslo 456 ... ale je to ten najsvetlejší modrý odtieň aký v stojane nájdeš :)

      Odstrániť
  5. fiha... pekné fotky...myslím, že chlapci sa za tebou obzerali.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :)) Či sa pozerali to neviem posúdiť, nevšimla som si to :)) Ale ak aj áno, tak priateľ ich určite rýchlo schladil svojím pohľadom :D

      Odstrániť
  6. Krásny outfit :)) pristane ti to .... topánky sa mi páčia najviac :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj ďakujem Ľubka :* Som rada, že sa ti topánočky páčia, pretože určite to nie je typ topánok, ktoré by sa páčili každému ... Ja som strašne rada, že sa mi ich podarilo zohnať a že mi sadli, pretože boli kupované z internetu, vtedy človek nikdy nevie ako to celé dopadne :) Našťastie všetko dopadlo na jednotku a topánočky s radosťou môžem nosiť :)

      Odstrániť
  7. Wau, vyzerá to luxusne! :)Riadna kočka!

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Topánky vyzerajú veľmi lacno.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No aj to je názor :) Mne sa páčia, sú pohodlné a dajú sa ľahko kombinovať, nemám potrebu si kupovať drahé topánky ... asi by mi ich aj bolo ľúto ich nosiť :D

      Odstrániť
    2. To je tiež pravda ;)

      Odstrániť
  9. ten korzet je úplná dokonalosť! nádherné.
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) trochu som sa aj bála ako na to ľudia zareagujú, ale osobne mám veľmi rada kombináciu korzetu s kraťaskami, alebo nohavicami a na vrch nejaké sačko alebo ako teraz iba košeľa :) nepôsobí to lacno, ale zároveň veľmi žensky :) Určite odporúčam zaobstarať si jeden takýto čisto čierny alebo biely kúsok :)

      Odstrániť
  10. parádny outfit :) kabelka a kraťasky sú top :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Missy si inak krásna,aj Mária samozrejme :) a dokonale si oblečená :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty si také zlatíčko :* dokonale určite nie :D Na to sú iné fashion blogerky, ale teší ma, že sa ti to ako celok páči ;)

      Odstrániť
  12. lak, topánky a kraťasy sú úžasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Štýlový outfit :) Krásna si veľmi ti to pristane

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Simi, ďakujem za kompliment si strašne zlatá ;)

      Odstrániť
  14. love your blog! your style is amazing! i would really love if we both followed eachother? if you would like to just let me know over on my blog! ella x

    http://vintageapparel.blogspot.ie/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oh, thank you so much Ella :) Definitely we must visit your blog too ;)

      Odstrániť
  15. Gorgeous look! I love these shorts <3

    Would you like to follow each other on GFC, bloglovin? It would be great just let me know :)

    Kisses,
    Maria
    http://retrostreetstation.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásný look !!!:)))
    Přijd se mrknout i ke me budu rada :))

    www.olivains.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Pánečku veľmi pekné...:)
    Krásne si to celé zladila! Chválim aj fotky.;)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Odpovede
    1. Deniska ty vždy tak polichotíš, že sa červenám ešte týždeň :))

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)