Dare to go wild!!! Novinka od Max factor Wild shadow pots + líčenie v štýle amazonky ;)

By | 16:00 16 comments


Každý má svoju divokú stránku, ktorá sa v nás občas prebudí ako neskrotné zviera ... rovnako divoká je aj nová kolekcia od MaxFactor. V jej ponuke nájdete špirálu, tiene a ceruzky šialených farieb. A všetko pod heslom "let colour run wild" teda nechajte farby zdivočieť. Ja vám dnes predstavím mono-tiene tejto kolekcie s názvom Wild shadow pot. Od klasických tieňov sa líšia tým, že s nimi viete akýmkoľvek spôsobom experimentovať. Na výber až zo 12-tich vysoko pigmentovaných farieb, ktoré majú veľmi jemnú konistenciu, no vôbec neprášia, naopak krásne sa na viečko prisajú. Viete ich používať na sucho, alebo na mokro a tým zintenzívniť a predĺžiť celkový look. Môžete naniesť iba jeden očný tieň pre okamžité rozžiarenie a zvýraznenie očí, alebo skombinovať dva či viac odtieňov pre ozaj vyzývavý, jedinečný neodolateľný vzhľad. Tie ozajstné divošky sa môžu odvážiť naniesť si tiene s vlhkým aplikátorom, čím dosiahnu ešte väčšiu intenzitu :) Dôležité je či už samotný tieň alebo kombináciu viacerých tieňov dobre pomocou štetca rozblendiť. Ale to platí asi pri všetkých tieňoch svete :) Ja som v tomto líčení použila odtieň 20 Golden Amazon, čo je taká dosť zaujímavá zlato-zeleno  farba s jemnou metalízou... Pripomína mi skutočne tie divoké amazonky z pralesa, ktoré sú vo filmoch vždy dokonale nalíčené :)) Naniesla som ju štetcom na celé viečko, na ktorom som už mala podklad, rozblendila a do vonkajšie kútika a záhybu oka som naniesla obyčajnú hnedý tieň. Už len samotný tieň oko otvoril a rozžiaril. Nakoniec už len linka, špirála, rúž v studenom tóne a hotovo :) Toto líčenie je trochu elegantnejšie, pretože aj samotný odtieň je bežne nositeľný, ale vy si viete vybrať skutočne bláznivé farby a vypustiť svoju fantáziu z klietky ;) Keďže mám zatiaľ iba tento jeden odtieň neviem zhodnotiť tie ostatné či sú v niečom iné, ale tento určite splnil to čo jeho popis sľuboval ... Cena jedného tieňa je až 8 €, čo je jeho veľká nevýhoda, no na druhej strane sa míňa veeeeľmi pomaly, takže ak nemienite jeden tieň používať každý deň, tak určite vydrží niekoľko mesiacov a možno aj rokov :) Dúfam, že sa Vám aj líčenie aj recenzia páčili, prípadne svoj názor môžete vyjadriť v komentoch a ja sa idem vrhnúť na vaše blogy, ktoré trochu v poslednom čase zanedbávam :-**

-Missy-








16 komentárov: Leave Your Comments

  1. Tá prvá fotka je krásna. V prvom momente som myslela, že to je oficiálna fotka modelky k produktu a potom kukám, veď to si ty! A líčenie sa mi rovnako páči!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Eli ty vždy vieš tak potešiť, ďakujem :** Ešte dobre že si sa pozrela ešte raz, lebo k profesionálkam mám našťastie ešte veľmi ďaleko :) Ale som prekvapená že môj foťák vykúzlil aspoň takúto fotku, lebo inak nie sme veľmi kamaráti, keď treba fotiť líčenie :D

      Odstrániť
  2. Krásny nezvyčajný odtieň! A ty si tak nádherná, rovnako aj líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Odtieň je skvelý, páči sa mi že má nádych do zelena čo sa veľmi hodí hnedým očiam :)

      Odstrániť
  3. Ten tieň je nádherný :) nalíčila si sa úplne dokonale ... strašne sa mi to páči :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne si naličená!
    Veľmi ti to pristane:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Si krásna , líčenie je dokonalé a aj príspevok . Strašne by som ten tieň chcela vyskúšať keby nestál až 8 eur . Je to podľa mňa dosť . Možno inokedy :))
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Uzasne su tie tieniky hlavne tento odtien taketo ja mozem :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc se mi líbí :)
    http://michaelavebrova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. na tej prvej naličenej fotke - skvelé, normálne by ta mohli pouzit ako "cover girl" pre tuto kampan:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D si strašne zlatá Evie, ale myslím si, že MaxFactor si zakaždým zvolí dokonalú cover girl aj bez mojej pomoci :)) No určite by bolo úžasné byť tvárou nejakej kampane, ktorá by to nechcela :))

      Odstrániť
  9. Vyzerá to dobre, ale za tú cenu asi ostanem verná Loreal Infallible očným tieňom, neverím, že niečo môže byť lepšie :D
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tieň vyzerá zaujimavo, no ja mám s MF mono tienmi zle skusenosti ..:( Inak líčenie je krásne ako aj ty :) Skvela praca :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)