Favourite summer lipsticks

By | 16:33 11 comments
Ahojte, leto je v plnom prúde určite ste všetci niekde pri vode alebo sa vez víkend chystáte, ja som v práci a užívam si ten chládok ktorý tu máme :) Práce je dnes dosť, ale podarilo sa mi popri tom niečo pre vás publikovať ... Už minule som spomínala, že rúže sú mojím najobľúbenejším kozmetickým produktom v lete, keďže sa nejako extra teraz nemaľujem. Z mojej zbierky rúžov som vytiahla tieto, ktoré momentálne využívam asi najviac.

Všetky sú hydratujúce (okrem Essence Stay Matt) a krásne pigmentovanééé!!! Moje favoritky sú Mollon a Catrice. Catrice zoženiete vo vybraných drogériách (hlavne DM), alebo na internete (mel.sk), ale s Mollon je to už horšie, zatiaľ som ho našla iba v jednej parfumérií, ale pre mňa je to TOP značka rúžov (prirovnala by som ich ku Kate Moss kolekcii), ktoré okrem iného aj nádherne voňajú! A túto koralovú farbu milujem! Len sa tak bojím, že už tieto rúže nezoženiem, alebo ako na potvoru ich prestanú vyrábať ... to by bola fakt škoda :(
Essence a GS zasa využívam namiesto pomády, nemajú dlhú trvácnosť, ale farebne krásne zvýraznia a osviežia pery. Sú potom také šťavnaté :) Čo sa týka ospevovaného N.Y.C Blue rose, o tom sme už tiež s Marry čo to popísali, a určite ho má veľa z vás, takže to len zhrniem, že má nádhernú cyklaménovú farbu, veľmi dobrú výdrž a nevysušuje, napriek tomu, že má trochu zmatňujúci efekt. Na záver som si nechala lesko-rúže od Essence so zmatňujúcim efektom, písala som o nich osobitný článok TU, a môj názor som ani po čase nezmenila, sú fantastické!!! Ale vždy pod ne nanášam trochu pomády, aby mi pery zbytočne nevysušovali. Ceny týchto rúžov sa pohybujú od 2 do 4 €, takže v celku im nemám čo vytknúť. Veď aj preto patria medzi moje NAJ ;) 

Užite si víkend - Missy-

farby sú o niečo svetlejšie ako v skutočnosti, pretože som to fotilo pri dosť ostrom svetle


detail a už reálne farby


swatches




11 komentárov: Leave Your Comments

  1. Hodně hodně podařený článek... jsi šikulka a z rtěnek bych si vybrala <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný článoček!
    Essence stay matt smooth berry zbožňujem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten NYC vyzerá super :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné barvy, sice moc nenosím výrazné rtěnky, ale ty od Essence vypadají dost dobře, asi po nich kouknu v drogerii :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jé ta to jsou krásné barvičky, několik z nich mě zaujalo tak se po nich zkusím podívat v drogerii a třeba se mnou odejdou domů :D ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten od N.Y.C. mám presne taký istý a som s ním spokojná :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc se mi líbí ta 29 (druhá z leva) taková by se mi líbila.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Baby ďakujem za komentáre, som rada, že sa článok páčil aj napriek tomu, že bol len tak narýchlo zbúchaný :) Ale rúže sú moja kozmetická srdcovka a rada sa s vami delím o moje dojmy z nich (*.*)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ach, o rúžoch by som čítala donekonečna. Super. Dúfam, že bude aj jesenná alebo zimná edícia ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)