My Week in Photos

By | 15:54 12 comments
Konečne cítim príval čerstvého vzduchu !! Na toto som čakala :)) Celý týždeň sa niesol v pracovnom duchu a z domu som sa snažila vychádzať naozaj až po západe slnka. Dočítala som knihu, pomedzi to som sa snažila učiť, urobila si radosť niekoľkými blbôstkami a aj v horúčavach som sa líčíla. Teda aspoň oči, vďaka novej plateke z Elfu som sa na to vyslovene tešila :) Každý deň začínam pravou kávou so 100% arabicou a s arómou ktorá zaplaví celý byt. Po dlhej dobe som pretancovala takmer celú noc za zvuku house music v kombinácií so živou hrou na saxofón pod holým nebom. Zvuk saxofónu mi totižto rozprúdi krv v žilách kedykoľvek, kdekoľvek za akéhokoľvek stavu.
 I just love it .  Krásny zvyšok víkendu ! ;*

Marry
/ ..pred akciou sme si v meste dali trocha do nosa.. :D /

/ ..nová paletka z Elfu v krásnom knihovom balení.. /
/ ..ďalšie obaly na phoník.. /
/ ..s pohárom vína ide aj to učenie ľahšie.. :) /
/ ..inteligencia má mnoho podôb.. /
/.. závislosť má podôb ešte viac .. :D /
/ .. black watch  sometimes means black time ..  /
/..už nikdy iná káva ../
/..yummy../

12 komentárov: Leave Your Comments

  1. Odpovede
    1. aj mnee :)) ale najnovšia závislosť je ten s lebkami..in love :D

      Odstrániť
  2. tie obaly a hodinky :)) dokonalé
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá paletka vyzerá super :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nedávno ju mali v akcii na ich stránke..čakala som že príde za tú smiešnu cenu nejaká mini paletka a prišlo toto veľké krásne balenie navyše s mini ceruzkou ktorá je super..určite niekedy nafotím bližšie celé :)

      Odstrániť
  4. tie hodinky mám aj ja :) začínam si myslieť,že sme si naozaj podobné :) :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to si už ale robíš srandu ?! :D ..podobné??, ja si začínam myslieť, že sme stratené dvojičky, alebo také niečo :DD, to snáď není možné byť si v toľkých veciach tak podobné ! Waau..:));**

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)