8 komentárov: Leave Your Comments

  1. Tie topánočky s modrým opätkom sú krásne, hneď zajtra pôjdem pozrieť k Baťovi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie že pôjdeš, utekááááj :D majú ich za 15 eurášikov :D, už bežíš ?? :DD

      Odstrániť
  2. Mária,máme rovnaký vkus,o tom prívesku som ti pisala uz minule a teraz vidim že mas aj topanky od baťu,ktore mam aj ja-prve vlavo :) kupila si ich vo vypredaji?ja som dala za ne plnu sumu,40€,a teraz za 16 :D:Dna porazenie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teda su aj prve na tej prvej fotke,tu som si az teraz vsimla :)

      Odstrániť
    2. ODPADNEM :DDD my sme spriaznené duše..vidím to tak ! :))

      Odstrániť
    3. aaa to sa mne stáva celkom bežne..hlavne v NY som niečo kúpila na začiatku sezóny a na konci mali vec za zlomok ceny ..to ma išlo poraziť..tak som sa zaprisahala že už z toho NY nikdy nič nekúpim kým to nebude stáť pod 10 eur !! :D inak to aj tak preplatím na sto krát :D..šťastie som mala až teraz pri týchto topánkach..ja som ich vymakla až po zľave :))

      Odstrániť
  3. Nádherné vecičky :) tie topánky su top :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)