Next Step in Life

By | 17:44 35 comments
Zdravím :)
Viem, že v poslednej dobe Vás všetky a aj blogy zanedbávam, ale ostáva mi minimum času. Denno denne som na praxi v lekárni a po príchode domov sa zmôžem na vytvorenie aspoň ako tak vyzerajúceho článku, obriadení Stifka, ktorý na mňa vždy tak poslušne čaká a únavou padám do postele. Byť celý deň na nohách teda nie je žiadna sranda. Ale skúsenosti a nové informácie si nekúpite a ani vám ich nikto nikdy nevezme. Takže to beriem všetko s radosťou :) Víkend som trávila s bandou na jednej akcii pod holým nebom no a ani som sa nenazdala, znova bol pondelok a budík už znova neúprosne vyzváňal. No a aby náš blog nebol len čisto strohý a kozmetický rozmýšľala som, že nafotím aspoň nejaké "pracovné" outfity. Teda keď som stihla, väčšinou som si totižto po príchode nestíhala ani prezuť topánky a rady za okienkom v lekárni sa už stupňovali a stupňovali. Budem sa snažiť prispievať viacerými fotkami z môjho bežného života, keďže sama si ich veľmi rada pozerám na ostatných blogoch. A tak isto sa polepším a obehnem si všetky články a fotky ktoré ste na blogy popridávali. Majte ešte krásny zvyšok dňa a snažte sa brať všetko pozitívne  a z tej lepšej stránky, iba tak sa dá vychutnať každý deň naplno a prekonať všetky prekážky :)
Marry







35 komentárov: Leave Your Comments

  1. Biela ti velmi pristane, takze zamestnanie si si ani nemohla vybrat lepsie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) bielu môžem, ale stereotyp veľmi nie :D uvidíme, či nezavediem nejaké nové pravidlá v povinných uniformách :D

      Odstrániť
  2. SUhlasim, biela ti pristane. S tým nedostatkom času sa mi zdá, že to má väčšina z nás cez leto biedne. Ja tiež v poslednej dobe nič nestíham...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. leto je fakt extrémne náročné na čas, aa to si vždy počas roka vravím, že " ešte vydrž, veď v lete si oddýchneš" hahah..riadna somarina ! :DD

      Odstrániť
  3. fešanda jedna :) tie rady tam máš preto, lebo každý sa chodí pozerať, čo za peknú novú lekárničku tam majú

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D no určite, vekový priemer naších zákazníkov je taký vysoký, že oni nevidia ani na tie lieky a nie to za okienko :DD, ale čo som pozerala tvoje fotky v bielom, táák si na tom ešte lepšie :))

      Odstrániť
  4. pracovat v lékárně mi přijde jako moc pěkná práce, teda když není období chřipek :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha :D to si ma pobavila :D je pravda že v období chrípky to je o nervy :D, ..ale možnosť pomôcť ľudom akoukoľvek formou je vždy pekné a prijemné, aj keď vo väčšine prípadov si ľudia veľmi nechcú nechať poradiť...

      Odstrániť
  5. tam musia byt teda dlhé rady,ked tam robí taká kočka :)
    pristane ti to,inak aj ja nosím pracovné/študentské oblečenie biele-robím v labáku,som (snáď) budúci vedec :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) jéé..zlatúšik :), to by som aj ja rada videla v bielom teba :)) s tou našou podobnosťou to je fakt pecka ! niekedy fakt nechápem :)))

      Odstrániť
  6. Lolvey post, I WANT YOUR HAIR! :))

    xx
    http://thecasualprincess.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Odpovede
    1. Áno, súhlasím :) Mňa takéto články bavia strašne ! :3

      Odstrániť
    2. to vážne ? :)) kočky potešili ste ma ! :)) budem sa snažiť !

      Odstrániť
  8. Odpovede
    1. Gabrielle, ďakujem krásne, takéto slová sú pre mňa véeľmi povzbudzujúce ! :)) aj za poxvaly :)))

      Odstrániť
  9. Chcem tvoje vlasy :)) Krásna
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) ako pozerám na fotku, obidve kočky na nej majú vlásky úplne naádhernéé ! :))

      Odstrániť
  10. Nádherné fotky!!! :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/08/prazdninova-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Wau, ty si kočka aj v pracovnej uniforme. Veľmi sa mi páčia tie vzorované nohavice a náhrdelník z prvého nepracovného outfitu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. asi už ako jediná mám nohavice ktoré sú skutočne z obchodu s pracovnými uniformami, aspoň čo si všímam..a nie biele nohavice modernejšieho strihu z obchodného centra :D niektorí sa mi smejú, ale mne sa proste páči, keď sú také klasickejšie :)) takže ma poxvala dvojnásobne potešila :)) a priznám sa že ten outfit je aj môj naj a nosím ho véľmi rada :))

      Odstrániť
  12. Veľmi Ti to pristane a máš krásne vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pochvala od ženy s ták krásnymi vlasmi ako máš ty, si vééľmi cením Katka :))

      Odstrániť
  13. Naozaj máš krásne dlhé vlasy...a budeš mať alebo máš super prácu, keď sa stíhaš ešte aj fotiť. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) ďakujem aa fotky som stihla sem tam , hneď po príchode, ale rozhodne je to lepšia práca ako iné, ťažšie, niekde vonku na stavbe, to sa hádať nebudem :))

      Odstrániť
  14. Krásna :) si šik na jednotku :) Inak maš uuužasne vlasy :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  15. máš nádherné vlasy!
    a nech sa ti darí! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Kejmy, povzbudení a prianí nikdy nie je dosť ! :))

      Odstrániť
  16. ďakujem za všetky komentáre :)) a hlavne tie v ktorých mi držíte palce a aj za tie kde mi chválite vlasy :)) na nich som tak trochu uchyl :DD ďakujem ešte raz , ste zlatíčka ! :))

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)