Nezaberá anti- perspirant? Vyskúšajte Anti-transpirant!

By | 16:30 3 comments
Deodorant je niečo bez čoho si už dnes nevieme predstaviť ani jeden deň. Všetci sa potíme je to telu prirodzený jav takže pokúšať sa tomu nejako zabrániť je úplne zbytočné. Ja sa tiež proti tomu nejako už nesnažím bojovať kadejakými agresívnymi výrobkami, skôr je mojou prioritou predísť fľakom a zápachu. Prípravkov "proti poteniu" je dnes všade neúrekom a každý sľubuje, že vás zbaví potenia. NEZBAVÍ zmierte sa s tým :) Pomôže vám nanajvýš len prekryť zápach (deodorant), alebo potenie trochu zmierniť (anti-perspirant), ak samozrejme nieste športovec alebo workoholic, z ktorého sa leje neustále. Z prípravkoch ktoré sú bežne dostupné v drogériách som už vyskúšala takmer všetky. Najviac sa mi osvedčil Garnier Mineral, no aj na ten si pokožka po čase zvykla, preto som sa rozhodla vyskúšať aj prípravky z lekárne. Samozrejme nebola by to Bioderma, ktorá by nemala riešenie aj na tento problém :)




Čo sa týka týchto dvoch produktov Sensibio deo sprej (150 ml) a roll on (50 ml), obe obsahujú  Patentovaný komplex Toléridine® zvyšuje tolerančný prah pokožky, ktorá sa tak stáva odolnejšia je lepšie chránená proti vonkajším vplyvom a je menej reaktívna. Čo sa týka mňa používam, tieto produkty denne už nejaký ten mesiac a som nadmieru spokojná!! Nielen že skutočne o niečo zredukujú potenie, ale mám po celý deň pocit sviežosti a čistoty. Žiaden zápach ani žlté fľaky. A čo je najlepšie môžete ho použiť bezprostredne po holení, pretože pokožku vôbec nedráždi, skôr by som povedala, že ju ešte príjemne upokojí. Čo mne veľmi vyhovuje, lebo väčšina deodorantov vám spôsobí začervenanie alebo podpazušie rozdráždi keď obsahujú alkohol a kadečo. Tieto anti-transpiranty sú bez alkoholu a bez akýchkoľvek konzervačných látok a mali by byť dobre znášanlivé aj tou najcitilvejšou pokožkou. Takže môžete bezprostredne po sprche vyraziť do ulíc! Ešte by som spomenula vôňu, tak tá je taká nevtieravá unisexová vhodná pre obe pohlavia, osobne si nepotrpím na nejaké parfémované spreje.  Ak máte rady tmavé farby tak ani sprej ani roll on nezanechávajú biele fľaky na oblečení, čo ma tiež milo prekvapilo. Osobne mi viac vyhovuje roll on, ale len z toho dôvodu, že je praktickejší, môžete ho nosiť stále so sebou, a v porovnaní so sprejom vydrží omnoho dlhšie (zatiaľ 3 mesiace), napriek tomu, že obsahovo je o viac než polovicu menší. Ten má zas výhodu, že v týchto horúčavách skvele osvieži :) Nevýhodou môže byť cena. Obe stoja okolo 8-9 eur, čo za deodorant nie je málo, ale zas taký driclor či excipial stoja okolo 7 € a tie vám maximálne tak upchajú potné žľazy :( Takže ak máte radi pocit celodennej sviežosti a čistoty rozhodne investujte do kvalitnejších výrobkov ktoré sú nežníé k pokožke

V neposlednom rade chcem podotknúť, že na prvom mieste je vždy hygiena. Pretože samotný pot nesmrdí, smrdieť začne až v tedy ak sa v ňom premnožia baktérie. Preto je rovnako dôležité ako umyť si zuby starať sa aj o svoje podpazušie a hlavne teraz v lete, kedy sa potíme až enormne veľa.

Užívajte si horúce dni, ale nezabudnite na pitný režim, hydratáciu a slnečnú ochranu :)
-Missy-

3 komentáre: Leave Your Comments

  1. Tak o tom počujem prvý krát, ale je to zaujímave a stoji za vyskušanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. o týchto výrobkoch som ešte nepočula..vdaka za tip :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty jo, tak tohle je pro mě úplná novinka, asi neodolám :)

    P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu:)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)