Pozdravujeem :)

By | 17:27 5 comments
Dnes som si bola u známej zmerať moje zdravotné hodnoty. Mať metabolický vek 12 rokov, padne celkom fajn :D Inak si užívam voľných dní, príjemneho ochladenia  a takzvaného ničnerobenia. Doslova s vyloženými nohami si užívam koniec posledného skúškového v živote. Aaaah ako sa teším :) Tým, ktorým končia prázdniny a začne opäť škola prajem aby ste do nej nastupovali s radosťou a užíli si každý jeden deň. Lebo ako mi  jedna múdra žena raz povedala, toľko času ako ste mali počas školy už mať nebudete nikdy. Takže to využite a robte všetko to, čo sa dá. Zabávajte sa, vzdelávajte, navštevujte rôzne kurzy, čítajte knihy... Akokoľvek sa mi to vtedy zdalo pritiahnuté za vlasy ( veď predsa počas školy je toho času najmenej ?!!), teraz som to absolúutne pochopila a utvrdila sa v tom, aká je to pravda. Každopádne, ja som sa vždy na prvé školské dni aj tešila, novo nakúpené zošity, perá, bloky (v papiernictve som schopná za jeden nákup minúť viac ako za cely rok na kozmetiku) :D, do školy som si mohla obliecť čo som chcela, namaľovať sa ako chcem. V práci a vo vyššom veku je to už trošku obmedzujúcejšie. Ja som však typ, čo to nerieši a namaľujem sa aj oblečiem tak, ako sa mi práve chce, aj keby na mňa mala čumieť polka sveta :) Dnes len toľko, majte sa krásne a užívajte posledné dni voľna ;-*

Marry 

5 komentárov: Leave Your Comments

  1. na fotkách ti to veľmi pristane :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Si krásna! Ja sa do školy veľmi neteším, ale na druhej strane, bude tam pre mňa všetko úplne nové a občas taká zmena padne dobre :) Mne sa tiež nezdá, že budem mať popri štúdiu nejaký čas navyše, ale časom možno zistím, že je to skutočne pravda.. pretože každý hovorí, že najlepšie roky boli práve tie, keď študovali :) Maj sa pekne a užívaj ešte voľno!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pristane ti to :) Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ked som bola v škole, myslela som si, že to neprežijem, ked raz skončím a začne sa práca. Opak bol však pravdou, až som z toho prekvapená. Mám pocit, že aj ked bolo na výške super, v práci je to ešte lepšie :D Navyše, niet nad vlastný pravidelný príjem, haha:D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)