Silver - black eyeliner

By | 16:12 23 comments
Čierna linka je mojou každodennou rutinou, od tej doby, čo som sa ju naučila ako tak robiť ... No dnes ráno som si povedala, žeby to chcelo konečne aspoň malý update :) Prišla mi vhod tekutá strieborná linka, ktorú už mám strašne dlho a je od značky Golden rose. Doteraz som ju používala iba na nejaké slávnostné príležitosti, ale prišla doba, kedy sú metalické farby veľmi "in" aj na bežný deň, tak prečo to nevyužiť :) 
Nie je to nič prevratné ani zložité, no predsa to oko a celkovo aj pohľad oživí a rozžiari. Najprv som na celé viečko naniesla sivý očný tieň z mini paletky od Elf. Použila som krémovú vodeodolnú očnú linku od Zoevy, v odtieni Eclipse. Je to šedo-čierna farba, v skutočnosti viac do čierna ako na fotke. Vytvorila som ňou pomocou štetca na linky od Essence základnú líniu linky okolo celého horného viečka a koniec som potiahla ďalej a vyššie do mierneho oblúka. Potom som striebornú očnú linku asi od 3/4 potiahla ponad čiernu a nakoniec ju olemovala z druhej strany tak isto čiernou. Prechody som ešte zjednotila a konce trošku rozmazala do stratena. Spodné viečko som takisto olemovala striebornou a vnútornú linku oka bielou ceruzkou. Na záver ešte špirála a je to :) Mohlo to byť aj lepšie ale na prvý-krát to ujde čo poviete? Aspoň ma to inšpirovalo začať s linkami trochu experimentovať :) Ako ste na tom s linkami vy? 

-Missy- 


Ak vám robí problém pracovať s gélovými a krémovými linkami, môžte vyskúšať tieto praktické linky v pere napríklad od Catrice, s ktorými si linku vytvoríte raz dva bez nejakých extra zručností :)

23 komentárov: Leave Your Comments

  1. je to nádherné :) vedieť si to tak spraviť :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeem :) Určite to nie je nič čo by si nezvládla :)

      Odstrániť
  2. Je to krásné, nádherné!!! :)
    Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. :-O Ďakujem, som rada, že sa nápad páči, snáď ich bude viac :)

      Odstrániť
  4. je to krásne :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nádherné líčenie :)

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Mohlo to byť predsa ešte o niečo krajšie, musím viac trénovať :)

      Odstrániť
  6. Super líčenie! linka nemá chybu ... už by bolo na čase, aby som sa to aj ja naučila :)

    Pozývam Ťa na giveaway o krásnu peňaženku Desigual GIVEAWAY DESIGUAL

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je z tých najvydarenejších, ale ujde :) ďakujem :)
      No s linkami to nie je zo začiatku jednoduché, určite by som začínala ceruzkou, alebo fixou, ide to ľahšie dole ak sa nepodarí, a sú prirodzenejšie pre držanie v ruke ... Gélové a tekuté sú už vyšší level, ale pár tréningov a bude z teba profík :))

      Odstrániť
  7. wáu paradné líčenie ! :) tá strieborná linka vyzerá veľmi pekne - celé to oko pekne zvýrazní :) a máš pekný tvar obočia :)

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, presne to som chcela docieliť, aby bolo oko otvorenejšie a žiarivejšie :)

      Odstrániť
  8. podla mna veolmi pekne aj na kazdy den :)

    Inak posledne dni WELEDA giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kočky strašne krásne vám ďakujem za komenty ;) Dúfam, že som vás aspoň trochu inšpirovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Velmi pekne ozivenie ciernej klasiky!:) hodi sa ti to

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pěkné! :)

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat na svůj blog, kde právě probíhá giveaway na téma Back to school :) budu ráda když se zúčastníte!

    Tereziie

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To je ake krasne! Fakt to nema chybu! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)