TAG- ujeme - Jedno slovo :)

By | 13:34 11 comments
1.Tvoje vlasy?     dlhééééé
2.Obľúbená vec?    krém
3.Sen z minulej noci? ☞   zabudnutý
4.Obľúbené pitie?     voda s citrónom
5.Vysnívané auto?    biele
6.Tvoj strach? ☞  samota 
  7.Čím by si chcela byť za 10 rokov?   šťastnou !

8.S kým si strávila včerajší večer? ☞   s knihou
9.Čo nie si? ☞   namyslená :)
10.Čo máš na sebe?    pyžamo :D
11.Tvoja obľúbená knižka?  ☞   vkladná :D
12.Čo si naposledy jedla?  ☞   hrozno



13.Tvoj život? ☞   jazda
14.Tvoja nálada? ☞   premenlivá
15.Tvoje leto?  ☞   zmena
16.Kedy si sa naposledy smiala?      pořád :DD
17.Najobľúbenejšia víkendová činnosť?  ☞   LE-ŇO-ŠE-NIE

18.Tvoj počítač? ☞   rachotina :D
19.Pivo? ☞    bléé
20.Zima?      bléé
21.Dovolenka? ☞   aj hneď :)
22.Na tvojej posteli? ☞    bordelakopobitke
23.Láska?  ☞   infinity

Marry


11 komentárov: Leave Your Comments

  1. Nooo tak tieto odpovede sa mi asi páčia najviac, a to som už na blogoch čítala tento asi 10 krát. :D Niektoré sú aj celkom vtipné :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) ja som si aj myslela, že teto tag už asi ani nikto neotvorí :D, ale bola to rýchlovka a tak som to riskla :)) všetky odpovede sú to prvé, čo mi napadlo :D takže som rada, že pobavilo..sama som sa pritom bavila :))

      Odstrániť
  2. stručný text, pěkné fotky, pacinky u otázek jsou taky vydařené :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vtrepať tam a upraviť 23 paciniek bolo o nervy :D ďakujem za všimnutie ;**

      Odstrániť
  3. Skvelý TAG :) Smejem sa na rahcotine, bordeliakopobitke a všetkom proste!
    Paráda fakt...aj fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som rada, bála som sa, že mi na moj tag nakašlete :DD že ťa to rozosmialo je pre mňa najlepšie zadosťučinenie :))

      Odstrániť
  4. Bordelakopobitke :D :D super tag
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DD strašne sa teším že pobavilo ;* :))

      Odstrániť
  5. Tento tag som čítala už milionkrát na iných blogoch, ale zakaždým ma prekvapi. Každá z vás ho má totiž iný :) Skvelé!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super tag, ani já jsem mu neodolala :) Líbí se mi odpověď na 22 otázku :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)