Termálne a dermálne vody

By | 14:00 11 comments



Poznáte ich? Že ešte nie? Chyba! Tento malý zázrak v rozprašovači je vhodný nielen na rýchle letné osvieženie pleti, ale má aj iné výhody ... Má neutrálne pH a vďaka tomu, že neobsahuje žiadne parfumy a konzervačné látky zmierňuje začervenanie a minimalizuje podráždenie pleti. Vďaka vysokému obsahu minerálov a ostatných stopových prvkov pokožku upokojuje a bojuje proti pôsobeniu voľných radikálov, a tým aj proti starnutiu a ak máte problematickú alebo akóznu pleť oceníte aj jej liečivé účinky. Môžete ju používať napríklad aj na fixáciu make-upu, čí pri večernom odlíčení (po umytí tváre čistiacim gélom pleť osušte a následne postriekajte termálnou vodou. Nechajte pár sekúnd pôsobiť a zvyšky mejkapu a nečistôt odstráňte vatovým tampónom). Takto sa môžete ovlažovať napríklad pri cestovaní, stačí malé balenie termálnej vody a pár papierových obrúskov. Pokiaľ máte citlivú pleť, ktorá reaguje na každé podráždenie začervenaním, určite si termálne vody v spreji zamilujete. Zmierňuje aj začervenanie po epilácií, či opaľovaní. Vždy keď môžete, skladujte termálnu vodu v chladničke. Keďže sa predáva aj v menších 50 ml aj vo väčších 150 ml baleniach, menšie sa s prehľadom zmestí sa do každej kabelky a vy ju tak môžete mať vždy pri sebe. Oceníte ju najmä počas horúcich dní, v klimatizovanej kancelárii, pri cestovaní, ale napríklad aj v zimných mesiacoch, kedy pokožka čelí nástrahám prekúrených priestorov. Na trhu ich je niekoľko, už takmer každá značka má ten svoj :) Môj prvý som si kúpila asi pred rokom v lekárni a odvtedy ich musím neustále dokupovať, lebo môj priateľ ich vždy hneď minie, robia mu veľmi dobre po holení, a má po nich aj čistejšiu, žiarivejšiu pleť :) Čo na nich ešte zbožňujem je ten jemnučký rozprašovač, ktorý to s dávkovaním nikdy nepreženie a nerozmaže mi celý make-up :) Ceny sa pohybujú od 2 eur do 7, zoženiete ich či už v lekárni alebo v drogérií stačí si len vybrať ;)

-Missy-




11 komentárov: Leave Your Comments

  1. to mi pripomína že si musím už kúpiť novú :) mám od La Roche Posay a je skvelá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Veru a tiež si ju musím často dokupovať, lebo každé ráno hneď po prebudení si ju nastriekam na tvár a hneď ma to preberie a osvieži :) A pleť mám krásne hebučkú a čistú ;) A večer ju používam na dočistenie, takže rýchlo ju vždy miniem :)

      Odstrániť
  2. ja som ešte žiadnu neskúšala. chystala som sa kúpiť si aspoň elle s miniatúrou, ale nikdy k tomu nedošlo. vyzerá to ako fajn vec. len ktorej teraz dať prednosť? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite pri najbližšej príležitosti vyskúšaj :) A čo sa týka značky, myslím, že je to úplne jedno, ale dala by som prednosť tým z lekárne, ktoré naozaj obsahujú termálnu vodu a nie len obyč. vodu v spreji ako tie verzie za 2 eurá :) Ale aj tie poslúžia no liečivé účinky asi mať nebudú :(

      Odstrániť
  3. ja mam tu vodu Avene bola v nejakom časopise ale aj tak neviem aky ma vyznam ta voda:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) no tak snáď tento článok ti priniesol nejaké typy ako ju využiť, bola by škoda keby ti zostala len tak nevyužitá ...

      Odstrániť
  4. vůbec nevím, že něco takového existuje =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Vôbec nič sa nedeje, ja tiež nemám páru o všetkých novinkách :) Určite o tom ešte veľa ľudí nevie, preto aj vznikol tento článok :)

      Odstrániť
  5. ja mám tu od Avéne a je skvelá :)) nedám na ňu dopustiť v tomto teple :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc pěkný článek :)
    PS: Moc ráda bych tebe i tvé čtenářky pozvala na svůj blog, kde právě probíhá GIVEAWAY, kterou plánuji již brzy ukončit!:)
    http://www.brunetky.blogspot.cz/2013/07/giveaway-02.html

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)