3W CLINIC púder maskérov ázijských hviezd :)

By | 14:30 4 comments
Ahojte! Ako trávite dnešný po dlhej dobe tepľučký deň? Ja som práve doupratovala, navarila a sadla si k počítaču a rozmýšľala o čom by som dnes mohla napísať. Napadlo mi, že hneď niekoľko možností, ale pre recenziu na produkt, ktorý používam už dosť dlho a preto by si zaslúžil svojich 5 minút slávy :) Obdržala som ho od stránky bbkremy.sk niekedy v máji, no v lete som púder využívala veľmi málo ako určite väčšina z vás (keď už tak len nejaký kompaktný do kabelky). Ale s príchodom jesene sa už aj moja kozmetická výbava o niečo rozšíríla a tento fixačný púder 3W clicnic je jej súčasťou.





Na stránke bbkremy.sk sa o ňom dočítate že: "Je na čele predajných rebríčkov po celom svete. Používajú ho japonské a kórejské hviezdy. Dodá pokožke jasný, matný a jednotný tón, buď aj ty ako filmové hviezdy! V Kórei je známy pod názvom „ Star púder " hviezdny púder. Používajú ho v televízii herci už 10 rokov, len v Kórei dosiahla jeho predajnosť viac ako 5 miliónov predaných kusov."
Začala som googliť a naozaj má skvelé ohlasy po celom svete nielen v Ázií. Snáď by ste nenašli ani jednu negatívnu recenziu. Čiže po kórejských bb-krémoch je tu ďalšia mánia. Sama som bola zvedavá aký bude a po dôkladom testovaní vo všakovakých podmienkach (slnko, dážď, prach, 12 hodín v práci) môžem zhodnotiť tento púder nasledovne:


V prvom rade som bola rozčarovaná z balenia ... ako som už raz spomínala veľký plastový červený obal vyzerá ako súčasť lega, a nie ako profesionálna kozmetika. No nič veď ide predsa o obsah. Ten ma už milo prekvapil, po odšróbovaní vrchnáka som našla milú bielu hebkú labutienku :) Ja síce na púder používam prevažne štetec, bežne však takáto pomôcka stojí sama o sebe okolo 5 eur takže veľké plus. Je to veľmi dobrá vec ak si nechcete štetcom rozmazať korektor, tak s touto labutienkou iba jemným pritláčaním púder zapracujete a zakryté vyrážky ostanú neporušené. Samotný púder sa k vám dostane cez tieto dierky v obale. Stačí keď do krabičky niekoľko krát ťuknete, alebo si z neho odsypete do vrchnáka. Vďaka šikovne umiestneným dierkam dostanete porciu presne takú ako potrebujete :)


Čo sa týka odtieňa na eshope je iba jeden odtieň, ktorý mám aj ja no.23 natural beige, no vyrába sa v 3 odtieňoch a to no.21, no. 23 a transparent. Napriek odtieňu sa tento púder chová ako transparentný, takže vôbec nemení farbu a na pleti sa krásne prispôsobí. Tá je navyše po jeho nanesení neuveriteľne hebká! Nevysušuje ani nezalieza do vrások. A ak nemáte mastnú pleť tak vám určite vydrží po celý deň. Ja ho nanesiem ráno, a ešte večer ho cítim hebkú pokožku. Má aj veľmi peknú vôňu :) Do kabelky ho síce nestrčíte, aj keď obal vyzerá bezpečne, neriskovala by som to. Zloženie ako sme zvyknuté pri ázijskej kozmetike pripomína časovanú bombu :D A to boli aj moje najväčšie obavy ... Očakávala som vyrážky, upchaté póry a všeličo možné, no nekonalo sa. Prekvapilo aj moja celkom citlivá pleť to zniesla :) Viac o ázijskej kozmetike si môžete prečítať TU.




Takže zhrnula by som to asi tak, že za cenu (momentále v akcii) za 8,20 € dostanete obrovské množstvo veľmi kvalitné púdru, v hroznom obale, ale zato so šikovnou labutienkou :) Ľutovať určite nebudete, 30 g púdro vám vystačí na niekoľko mesiacov možno aj rokov :) Dokonca je o niečo lepší ako môj obľúbený Invisible fixing powder od Dermacolu. Ten má iba 13 g ale mám pocit, že vypotrebovať ho je nemožné :D Takže tento 3W clinic so mnou ešte veľa prežije :) 

Mali ste možnosť vyskúšať nejakú ázijskú kozmeitku? Ako na vás zapôsobila? 

Krásny zvyšok soboty praje -Missy-

4 komentáre: Leave Your Comments

  1. Ja som o ňom čítala v časopise, že je skvelý a ako píšeš používajú ho prestížna maskéri, ale ten obal je strašný ! ale to by neboli číňania, aby na niečom neušetrili :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uuuuh ale to zlozenie :/ nie som sice chemik, ale zinc stearate, oxidy zeleza, silikon, parabeny na mna neposobia vobec dobre

    Peacock & Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)