Back to school II. - líčenie

By | 17:00 11 comments
Krásnu (u nás poriadne upršanú) poslednú prázdninovú nedeľu prajem :) Vo včerajšom článku sme sa venovali obľúbenej téme Back to school hlavne v podobe outfitu, no a dnes si ukážeme malý príklad toho ako sa do školy nalíčiť.... Ja osobne som sa do školy nikdy výrazne nelíčila a nerobím to ani teraz v práci. Jasné, že by sme z domu mali vychádzať každé ráno pekne upravené, ale to neznamená nastajlované od hlavy po päty v 12 cm opätkoch s červenými ústami a účesom ala Geissenová. Hlavne ak musíme celý deň presedieť v lavici, medzitým, jesť, piť, potiť sa pri skúšaní, testoch, a určite má mnoho z vás aj praktické hodiny, tak načo sa ešte zaťažovať nejakým make-upom a kreáciami. Šetrite ráno čas! Využívajte len tie šminky, ktoré zjednotia vašu pleť, dodajú jej jas, jemne zvýraznia črty a zakryjú nedokonalosti. Určite by som ráno začala očistením pleti a výživným krémom, ktorý bude pokožku po celý deň hydratovať. Na čo by som kládla pri líčení dôraz je obočie! Správne upravené obočie dokáže zázraky :) 




Čo sa týka vizáže, nalíčila som sa rýchlo a jednoducho, len aby som vyzdvihla črty a zostatkové opálenie z leta :) Na pleť som naniesla môj obľúbený BB krém od značky Missha, ktorý pleť krásne zjednotí, hydratuje a má výborné krytie. Na zakrytie nedostatkov mi dobre poslúžila paletka korektorov od Catrice a celé som to zafixovala skvelým profesionálnym púdrom 3W clinic, ktorý udrží vašu pleť dlho zmatnenú a nevysušuje. Na oči som použila paletku od NYCu, presne podľa postupu TU, vrchné viečko som olemovala čiernou linkou v pere od Catrice a spodné iba hnedým tieňom, aby oči nepôsobili tvrdo. Na mihalnice som naniesla riasenku od Max Factor Clump defy a aj keď to nafotke nevidno, vytvorí veľmi pekné oddelené riasy. Tvár som ešte vykontúrovala pomocou paletky na kontúrovanie od ELFu (cool) použila som svetlo hnedú farbu na lícne kosti a spánky a ružovú na líčka. Bodkou za celým líčením bol ovocný lesk na pery TonyMoly v prirodzenej broskynkovej farbe. 



Catrice 875 It´s all I Can Blue - v skutočnosti do fialova ako naprvej fotke z predchádzajúceho článku :) Trblietavá vrstva je od Essence - Confetti circus

 Dúfam, že článok vás inšpiroval, užívajte si školské časy kým  môžte, uvidíte ako vám ešte bude raz chýbať :)



-Missy-

11 komentárov: Leave Your Comments

  1. krásne líčenie :)milujem váš blog :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja to nejak neprehánam..dám si ceruzku a špirálua tým to haslo.. niekedy len špirálu. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja sa smejem... akurát som včera postla kozmetický životopis, no a moje líčenie do školy (pred 7 rokmi) malo od tohto ďaleko. proste odstrašujúci príklad :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne líčenie :)) a nechty tiež tá modrá je strašne pekná :)
    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne líčenie :) a zbožňujem modrú na nechtoch, tento lak je naozaj veľmi pekný :)

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásne, pekne, jednoduche líčenie ktoré je do školy ideálne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ten modrý lak na nechtíkoch ma dostal, idem pozrieť presnejší odtieň do predošlého článku:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ty nehty <3 jéééé!

    GIVEAWAY: budu ráda, když se zúčastníš :) -> http://triangleworld.blogspot.cz/2013/09/giveaway-zara-red.html

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)