Farebné šošovky pre hnedé oči

By | 16:00 23 comments
Krásny deň milé dámy :) 
My ženy sme večne nespokojné tvory. Chceli by sme mať inú postavu, iné vlasy, iné oči, iný nos ... Našťastie žijeme v dobe, kedy je možné všetko. Pre lepšiu postavu navštevujeme fitká, pre krajšie vlasy kaderníkov, pre korekcie nosa plastických chirurgov, no a pre krajšie oči máme farebné šošovky :) Ak ste o tomto vynáleze ešte nepočuli, čítajte ďalej .... Oči sú tým, čo na prvý pohľad upúta každého, s kým osobne komunikujeme. Vďaka prenikavému, nevinnému či sexy pohľadu my ženy dokážeme divy. Nie však všetky sme vždy spokojné s našou vlastnou farbou očí a radi by sme ju občas zmenili. Prečo preto nevyužiť na túto želanú zmenu svojho image pokroku vedy a techniky a nevyskúšať farebné kontaktné šošovky?



Ľudia stále častejšie využívajú šošovky namiesto mohutných okuliarov hlavne pre ich praktickosť a neviditeľnosť. V poslednej dobe však vzrástol záujem o farebne tónované dioptrické šošovky ako číre. Farebné kontaktné šošovky sa využívajú najmä k kvôli zmene vzhľadu, ale majú aj rôzne dioptrické hodnoty. Môžu meniť vzhľad očí a zároveň korigovať krátkozrakosť či ďalekozrakosť a sú obmedzené dioptrickou hodnotou a ďalšími parametrami. Podľa toho, či chcete len zvýrazniť vlastnú farbu oka alebo ju úplne zmeniť, si môžete si vybrať zvýrazňovacie, krycie alebo crazy šošovky, s ktorými nadobudnete mačací, leopardí alebo upírí pohľad. Čo sa samotných farieb týka, tak sortiment farebných kontaktných šošoviek je skutočne veľmi široký, musíte sa už len vy rozhodnúť, aký druh šošoviek chcete a na ktoré obdobie. Sú totiž jednodňové, dvojtýždňové, mesačné alebo trojmesačné farebné kontaktné šošovky.



Pre nosenie farebných kontaktných šošoviek platia rovnaké, alebo dokonca ešte prísnejšie pravidlá ako pri nosení klasických čírych kontaktných šošoviek. Je potrebné dodržiavať hygienu, farebné šošovky nenosiť denne, ale skôr príležitostne, a pravidelne vymieňať roztok, v ktorom sú šošovky odložené. Ak sa nebudete o šošovky riadne starať, môžu vám spôsobiť zdravotné problémy. 




Ja šošovky síce nenosím, ani som nikdy nenosila, ale vždy ma lákalo vyskúšať tie farebné. Tak trochu si zaexperimentovať, ako by to vyzeralo s inou farbou očí :) Vybrala som si preto tieto fialové, pretože zo všetkých farieb mi boli najsympatickejšie a pre hnedé oči mi prišli ako stvorené. Nosia sa pohodlne ani ich v očiach necítite a nemajú ani žiadny vplyv na ostrosť zraku. No je dobré nechať si na nich oči zvykať postupne. Prvý deň ich mať iba hodinu - dve a postupne čas nosenia predlžovať. Ceny sa pohybujú za 2 ks šošoviek od 12 do 25 € (tieto moje stáli 12,77 €) + je nevyhnutné dokúpiť si k nim aj špeciálny roztok, ktorý stojí od 3,90 eur. Všetky možné šošovky aj dioptrické aj nedioptrické nájdete TU. Na stránke Vám navyše veľmi ochotne poradia a zodpovedajú na všetky vaše otázky :) Tento eshop sme si s Marry vybrali hlavne preto, že je veľmi prehľadný, má skvelé ceny a široký výber značiek a všetkých druhov šošoviek, takže každý používateľ šošoviek si príde na svoje, a ak poznáte parametre svojich šošoviek, môžete si ich nechať urobiť na mieru z pohodlia domova a nemusíte navštevovať a preplácať predražené očné optiky. Navyše puzdra, aplikátory, roztoky, jednoducho produkty, ktoré potrebuje každý, kto nosí kontaktné šošovky, získate zdarma v rámci bonusového programu. No a takto vyzerajú samotné šošovky na očiach: Sú fotené oproti svetlu takže vyzerajú byť výrazné, ale v skutočnosti vytvárajú len akýsi fialový tón, ktorý ak sa nezapozeráte tak ani nepostrehnete :) Taký malý módny doplnok :D



A ako farebné šošovky používať? Ak nosíte dioptrické šošovky tak určite viete, že naučiť sa ich zaviesť vôbec nie je jednoduché a chce to veľa trpezlivosti, času a praxe. Preto prikladám názorné video s veľmi pekným návodom ako šošovky a aplikovať a ako s nimi manipulovať:




Čo poviete páči sa vám takýto úlet? Nosíte šošovky? Chceli by ste takto prekvapiť svojho partnera alebo známych novým vzhaľadom? :) Missy


zdroj: http://www.videnie.sk/
http://www.vasesosovky.sk/

23 komentárov: Leave Your Comments

  1. fiha.. ja by som tiez vyskusala sosovky.. dioptricke.. hlavne teraz na zimu.. ked bude snezit, prsat a ked idem zo zimy do tepla tak sa mi zahmlia vidim este menej ako bez nich. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Nenosím okuliare ale viem, že zima je pre tých ktorí ich musia nosiť dosť nepríjemná ... Určite by som neváhala na tvojom mieste zaobstarať si šošovky, zaisite to s nimi budeš mať jednoduchšie :)

      Odstrániť
  2. barevné jsem taky chtěla vždycky vyzkoušet, ale vzhledem k tomu, že bych je měla tak 2x a pak by ležely jen tak někde schované přijde mi to zbytečné:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) No to je presne dilema, s ktorou bojujem pri každom nákupe :D Vždy sa pri pohľade do nákupného košíka v duchu sama seba pýtam, či to vlastne potrebujem alebo mi to len bude stáť v skrini alebo na poličke ... ale častokrát zvíťazí zvedavosť nad rozumom a potom to dopadne presne tak ako píšeš :D

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Ako som písala, snažila som to fotiť tak aby bolo vidno šošovky čo najlepšie, ale naozaj keď som ich mala na očiach nikto si to nevšimol, až pokiaľ som im to nejako nenaznačila :D

      Odstrániť
  4. Podle mě tohle nejsou zrovna dobré čočky. Nevypadají v oku vůbec reálně. Myslím že bys na trhu našla lepší. Za mě tedy ne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sú na trhu aj oveľa lepšie šošovky, ale prišlo mi zbytočné siahať po drahých šošovkách ak viem, že to pre mňa nie je dohodobá záležitosť iba akýsi úlet :)

      Odstrániť
  5. wau no vyzerá to zaujímavo :)))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. following!!:) pleas follow me too:);*)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nice post!

    please follow me if you like!
    thedaydreamings.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. vypadá to super!:) já jsem se vždycky hrozně bála sahat si do očí, ale poslední dobou sleduji dost make-up tutoriálů a mám chuť barevné čočky vyzkoušet!:) bezva blog!♥ sleduji vás na bloglovin a google+ a dávám like na facebooku přes svůj soukromý profil (petra lorencová), můžete také podpořit můj blog, když byste chtěly;) mějte se krásně!♥

    www.lorietta.cz


    Lorietta Facebook page


    Lorietta Bloglovin profile

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jeeežiš to video..... ta pinzeta vyzerá strašidelne... :D nosím čočky už 12 rokov a v živote by ma nenapadlo použiť nič iné ako moje prsty :) a tie spôsoby vyberania a zakladania .....ak by som sa to mala učiť podľa toho, v živote si ich asi nenasadím :) ale možno je to preto, že mám svoj spôsob, ktorý mi vyhovuje :) Inak čo a týka farebných ...nikdy ma nelákali, je fakt, že som skúšala zelené, tejto istej značky, ale vôbec mi neprekryli ani nevytónovali oči, akurat som ich mala neprirodzené, bolo vidno, že tam mám šošovku a hrozne mi vadili vo videní...neviem doteraz v čom bola chyba.... ale za mňa vyhodené peniaze a to som to riešila priamo s kontaktologičkou :) takže ja osobne len priesvitne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Of course we can follow each other! I followed you on GFC, bloglovin, twitter and facebook, your turn :)

    infinitefashion-ds.blogspot.pt

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja nosím kontaktné už asi 8 rokov a tiež som na chvíľu zatúžila po novej farbe. Tak som si ako hnedooká objednala zelené šošovky. Zaujímavé bolo, že málokto si uvedomil, že mám inej farby oči :D Len fakt pár ľudí, pričom ja som si pripadala ako iný človek. Ináč, ako hovorila Dominika vyššie, s tou pinzetou aplikácia šošoviek vyzerá hrozne, postačia mi moje prsty.

    http://blogofnanny.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. I'm using the same Solo Care Aqua :) But I've never used coloured lenses, I wished though, to see if there's any difference wearing them ;)
    Thanks for your comment & if you'd like to follow each other just let me know :)

    xoxo
    Maja
    http://modern-muffin.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Great post!

    Would you like to follow each other with GFC and Bloglovin '? Let me know :)

    Best wishes!
    vgolove1.blogspot.ru

    OdpovedaťOdstrániť
  14. vyzeraju zaujimavo, ja so šošovkami nemam skusenost a tak skoro sa to ani nezmeni aj ked bola by to zaujimava "zabava" skusit ich :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. šošovky sú super vec:) farebné som zatiaľ ešte neskúšala

    Pozývam ťa na moju Giveaway - Rexona dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)