FOOD INSTA

By | 13:27 22 comments
Krásnu sobotu prajem :) 
Niektoré ste už určite po výdatnom obede, ale ak náhodou ešte nie, tak pridávam malú inšpiráciu toho, čo sme si doma ukuchtili za posledných pár dní :)  Keďže v práci mám takmer denno-denne kuracie či morčacie mäsko na všakovaký spôsob, doma si vždy pripravím niečo zdravé, ľahké a hlavne rýchle. Varím veľmi rada, ale aj môj priateľ je veľmi šikovný v kuchyni, takže často ma aj on prekvapí chutnou večerou, po ktorej ešte aj na druhý deň odfukujeme :)) Bravčové mäso nekonzumujem takmer vôbec, vylúčila som múčne, kysnuté a vyprážané jedlá, a celkom mi to vyhovuje. Inak nie som veľmi vyberavá zjem takmer všetko ak je to chutne pripravené :) Keď som bola malá neznášala som paradajky a banány,  dnes ich jem vo veľkom :) Solím iba decentne a biely cukor doma nemám už najmenej rok. Moja krvná skupina "A" je predurčená na vegetariánstvo a je to aj vidno na mojom jedálničku. Aj keď sú v ňom aj veci, ktoré by som jesť radšej nemala, neviem si ich odoprieť :) 

Rady varíte a vychutnávate si dobré jedlo tak ako ja? Pochváľte sa vašimi obľúbenými jedlami, či ingredienciami a chuťami, rada sa inšpirujem ;) 
-Missy-
Studený cestovinový šalát (kukuričné cestoviny, paradajky, uhorky, šunka, údený syr, jogurt)
Rukolový šalát s grilovaným kuracím mäsom (uhorky, paradajky, červená cibuľa, olivový olej, korenie)
Pšenová kaša s banánom, orechami a medom 
Zapečená cukina so zeleninou a ovčím syrom (mladé cukiny, predvarené zemiaky, šampiňóny, paradajky, olivový olej, cesnak, oregano, olivy)

Trojfarebné bezlepkové cestoviny so syrovo-paradajkovou omáčkou šunkou a kukuricou
Sójové rezance na čínsky spôsob a ryža
Syrovo-šunkové slimáky s olivami
Tretia najobľúbenejšia paradajková polievka od babičky :)
Domáce lečo od babičky
Mliečna ryža s grankom a mandľami 
Pečené kuracie stehno na jablkách a mede z reštaurácie
Kuracia pizza z obľúbenej pizzérie 

22 komentárov: Leave Your Comments

  1. Odpovede
    1. Ďakujem Deniska :) Škoda, že dobré jedlo sa hneď tak rýchlo minie, ešte teraz by som si dala dupľu zo všetkého :)

      Odstrániť
  2. Vypadá to přímo nádherně! hned bych si dala:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Najradšej by som vás všetky ponúkla :)

      Odstrániť
  3. Mňam vyzerá to úžasne hned by som si dala... myslím, že si každému spravila chúťky. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) ďakujem ... keď tak nato pozerám aj ja som vyhladla a to som jedla pred chvíľou :D Niekedy by mi jedli iba oči :)

      Odstrániť
  4. ó, mňam!
    všetko vyzerá tak chutne!
    zbiehajú sa mi slinky... :P.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) vďaka Kejmy <3 dúfam, že som vás všetky navnadila dať si niečo chutné podzub ;)

      Odstrániť
  5. mňam mňam <3 a ako robiš tu ryžu?:) chcela by som to vyskúšať! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ika veľmi jednoducho:
      Guľatú ryžu najprv dobre umyješ (asi 200g) dáš do hrnca, zaleješ mliekom (1l na 4 porcie), pridáš vanilkový cukor podľa chuti a varíš do zmäknutia, treba to občas premiešať aby nám mlieko neprihorelo. Mlieko môžeš zriediť aj vodou pol na pol. Ked je ryža uvarená pridáš 1 vanilkový puding rozmiešaný v troche mlieka, aby sa ti neurobili hrudky. Premiešaš a necháš ešte trochu povaríš do zhustnutia. A je to :) Do misiek môžeš nachystať nejaké ovocie alebo piškóty, zaleješ mliečnou ryžou, poleješ ešte medom ak je málo sladká alebo posypeš grankom. Všetko podľa chuti a fantázie:) je to mňamka :)

      Odstrániť
  6. Jéé, mňáám!♥ Vy jste mi udělaly takový chutě tímto článkem! :( :D
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja si teda popravde na dobre jedlo celkom dost potrpim, takisto zboznujem nove chute a rada objavujem nove jedla. :) A to tvoje vyzera naozaj paradne! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mňaaam :D Takto večer by som si už takéto veci asi nemala pozerať :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. no mnam. Samé dobré veci, vedela by som si vybrať. Jedine tie olivy by som vynechala, neviem im prísť na chuť.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. bože to je hriech sa nato iba pozerať dúfam že niekedy bude aj recept rada by som vedela na tie cestoviny a ta ryža:))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. oo mnam takto na večer take chute :) asi by som všetko zjedla okrem tích oliv, tie v obľube nemám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. yum. yum. yum. yum.

    from Brigitte at // BreezeyBee Blog | BlogLovin'

    don't forget to enter my Real Techniques giveaway here

    OdpovedaťOdstrániť
  13. mňam vyzerá to super :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. To vypadá báječně, až jsem na něco dostala chuť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. jedno veľké mňam na toto všetko ! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)