Goodbye summer!

By | 15:35 33 comments
Verím, že ste mali krásne leto a v zdraví si ho naplno užili :) Pre mňa to bol prvý rok bez prázdnin :( Takmer každý deň v práci a slnečných dní som si užila len veľmi málo, pretože ako naschvál počas voľna mi počasie neprialo ...Nevyšli nám ani dovolenkové plány, ale nemôžem povedať, žeby sme som si leto neužila ... Nemusíte predsa precestovať polku sveta, aby ste boli s ľuďmi ktorých máte radi a oddýchli si ... Slovensko má mnoho krásnych miest, kde sa dá zašiť a zrelaxovať. Určite by som odporúčala aspoň raz do roka navštíviť naše Tatry, a ak ste z východu ako my určite sa v lete zbehnite pozrieť na Vinianske jazero, či Sninské rybníky. Aj keď nie ste veľmi kúpaliskový typ ako ja to prostredie vám jednoducho učaruje :) Určite mi budú chýbať podvečerné posedenia, grilovačky, čaptanie sa vo vode prechádzky mestom, bicyklové túry či poloprázdne autobusy :D Na druhej strane konečne skončia tie pekelné horúčavy, kedy sa nemôžete ani poriadne nadýchnuť lebo máte pocit, že to slnko spálilo všetok kyslík :( Ale čo už zvykajme si, lepšie to už nebude ....Vyzerá to tak, že toto ročné obdobie nás už nadobro opúšťa a strieda ho ďalšie ... Vonku sa už ochladilo a dni sú už opäť kratšie. Ja mám tieto prechodné obdobia veľmi rada, keď nie je ani veľmi horúco ani zima ... Dúfam len, že tohtoročná jeseň bude teplá a farebná a nie mokrá a studená ako tá minulá :( A ktovie, možno nás ešte prekvapí babie leto :)  Pripájam asi posledný letný outfit tohto roku, ktprý som mala pár dní dozadu na sebe ... Šaty nosím v lete úplne najradšej, sú vzdušné, pohodlné a nemusím pri nich dlho špekulovať čo k nim doladím, iba vyberiem nejaký jednoduchý doplnok, pohodlné topánky, kabelku a ak viem, že budem celý deň preč, aj niečo na vrch, aby som večer nezamrzla... Škoda, že ich už musím pomaly uskladniť spolu s ostatnými letnými vecami na ďalší rok, nečakala som, že leto skončí tak rýchlo :( 

A čo vy? Ako ste trávili leto? Čo vám z neho bude najviac chýbať? 

-Missy-

šaty F21; sako JustPlay; topánky BotaSvet; kabelka CCC, okuliare PinkyClub;


33 komentárov: Leave Your Comments

  1. Krásny outfit! :)
    pre mňa bolo leto príliš krátke, ani som sa nenazdala a už opäť sedím v školskej lavici, aj keď posledný krát.
    Chýba mi teplo, ranné presvitajúce lúče slnka cez okno, kúpanie sa s rodinou a tak by som mohla pokračovať ešte dlho..
    Sunrise of my life :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veronika ;) Presne ako píšeš leto zbehlo veľmi veľmi rýchlo a aj mne budú chýbať slnečné rána a chvíle pri vode :) Ale zase pomaličky sa už môžeme tešiť na vianoce :) Určite sa ani nenazdáme a budú tu :) A to sú taktiež krásne chvíle :) A určite si užívaj posledný školský rok, aby si mala načo spomínať ;)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ďakujem :) Pravda, tieto dni to už občas vyzerá že začne každú chvíľu snežiť :D Tieto šatičky a sandálky som však mala na sebe ešte pred pár dňami, keď bolo celkom teplo, teraz by som si už veru netrúfla aj keď predpovede ešte hlásia oteplenie tak teraz neviem či dokladať či neodkladať letné oblečko :)))

      Odstrániť
  3. Goodbye letoo:/ ale pride znovu určite;) kraaasny outfit velmi:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no jasnéé! ani sa nenazdáme :) a ďakujem Romy ;)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Ďakujem Terezka :) je od vietnamcov a mám ho priznám sa už skoro 10 rokov :)) Napodiv je aj z veľmi kvalitného materiálu a dobre šité ... To boli časy keď sa za pár korún dalo aj dobre nakúpiť :)

      Odstrániť
  5. krásny outfit :) aj mne je ľúto, že leto tak rýchlo skončilo..budú mi chýbať tie dlhé letné večeri vonku :/

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka Ľubka :) tie dlhé teplé večeri ako vravíš boli naj :) aj mne to bude chýbať :(

      Odstrániť
  6. Krásné... a stými busmi to máš úplnú pravdu.... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D heh ... no priznám sa, preplnené autobusy sú moja fóbia :(

      Odstrániť
  7. To sáčko je skvělé :) mě asi bude nejvíce chybět to teplíčko a ta pohodička !!! :)

    http://nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikol ;) máš pravdu :) no ja sa už aj teším na tú pohodu a tepľúčko v zime niekde pri kozube či pod dekou a to celodenné popíjanie teplého čaju s medom :)

      Odstrániť
  8. Goodbye summer :( Very beautiful outfit ;) Amazing dress

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much ;) I'm going to visit your page :)

      Odstrániť
  9. Mne bude najviac chýbať ten pocit,že človek vstane a nemusí sa nikam ponáhľať a má menej povinností.Samozrejme aj grilovačky,opaľovanie,kúpalisko,tielko a šortky.
    Ja som si leto veľmi užila!
    No teším sa aj na Jeseň,má tiež svoje čaro,len tá škola znovu začala och jooj.:D
    Krásny outfit! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) to som rada, že si si leto užila :) To dlhé leňošenie ti závidím :( Možno aj do školy by som sa na chvíľu vrátila, ak by som sa nemusela stále učiť :D Ja dúfam, že sa jeseň vydarí a užijeme si ešte veľa príjemných teplých dní pred dlhou zimou ...

      Odstrániť
  10. Milujem leto, no velmi sa tesim aj na jesen, kedze je to moje najoblubenejsie obdobie :) Tiez dufam, ze bude teplucko.
    Inak ak by si mala chut, mozes sa zapojit do mojej giveaway :)
    http://bynicka.blogspot.sk/2013/09/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám najradšej jar ale jeseň má tiež svoje čaro ako napísala Zuzka :) Musíme myslieť pozitívne a bude aj krásna jeseň ;)

      Odstrániť
  11. Mně bude nejvíc chybět to volno, ta svoboda dělat si co chci a nemuset se učit a tak..ale možn se tomu taky říká lenost. :D


    Zvu Vás všechny můj blog, probíhá zde giveaway o voňavku od S.Oliver. http://krolling-done.blogspot.de/2013/09/prvni-narozeninova-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D vôbec to nie je lenivosť to je úplný luxus podľa mňa :) vstávať kedy chceš, robiť si čo chceš, ísť kde chceš, nebyť obmedzovaný časom a priestorom ... čo viac :)

      Odstrániť
  12. Thanks for such a fantastic post! I love your blog and was wondering if you'd follow back via bloglovin x

    http://bohobun.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for your lovely commnet :) Of course we can follow you back ;)

      Odstrániť
  13. I prefer Autumn, Winter and Spring to Summer. Here in Portugal, Summer is too hot for my liking, and the other seasons are great, Not too cold, not hot either, fresh and sunny days almost all the time ;)
    Thank you so much for following on GFC and Google+! I'm following you back now on both :)
    If you're interested in following each other on bloglovin, if you do, let me know, so I can follow you back ;)
    Keep in touch sweeties! Hope you have a fabulous week ahead<3

    x❤x❤

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for visiting our blog <3 and following us <3 Portugal must be amazing country, but very hot like you said :) We love Spring time the most :)

      Odstrániť
  14. pěkný outfit :))

    http://mishellife.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)