I´m a driver

By | 16:03 26 comments
Ahojte dámy :) 
Plníte si predsavzatia či priania, ktoré ste si v tomto roku dali? Musím sa priznať, že ja som si nejaké na Nový rok dala, ale nebrala som to tak, že to tento rok musím silou mocou aj dosiahnuť. Jednoducho ak to príde tak to bude super, ak nie tak sa nič nedeje :) Jeden z nich bol aj urobenie si vodičského preukazu. V mojom veku (26) sa to už možno zdá neskoro, väčšina si určite robí hneď v osemnástke, ale ja som nikdy nevedela nabrať odvahu. Skrátka na ceste mám rešpekt už len ako chodec, či spolujazdec a predstava, že ja sama mám riadiť štvorkolesové vozidlo, využívať všetky štyri zmysly naraz nato aby som došla bezpečne z bodu A do bodu B, riešiť križovatky, predpisy ... bola to pre mňa desivá priam až panická predstava. No došla som do fázy, kedy som si povedala, že ak to neurobím teraz kým som bez záväzkov, mám prácu a nejaký ten voľný čas tak už nikdy ... A tak som si jedného dňa podala prihlášku a už som sedela opäť v lavici ako za starých čias a počúvala prednášky o tom čo sa na ceste smie a čo nie. Po nejakých tých úvodných teoretických hodinách som konečne prvý krát sadla za volant. Pocit to bol zvláštny - trochu strach, trochu vzrušenie, ale po pár prejdených metroch na jednotke na cvičisku to už išlo samo :) Skutočná panika prišla ak keď som prvý krát vyšla na cestu a pozrela sa do "späťáka" koľko áut je za mnou v kolóne :D No a čo, povedala som veď aj oni sa raz učili. Navyše mala som skvelú inštruktorku, ktorá ma vždy upokojila a dodala odvahu :) Postupne som naberala sebavedomie a istotu. Za volantom jednoducho čas na strach nieje. Musíte sa sústrediť na premávku, chodcov, semafóry a ani na hlavnej si nikdy nieste istý aký blázon na vás vybehne ... no veď vyšoférky to určite poznáte :) V pondelok som teda absolvovala skúšky s výsledkom prospel  a môžem si ísť vybavovať ďalšiu kartičku do peňaženky :) Je to skvelý pocit! Som veľmi rada, že som prekonala strach a nakoniec sa nato dala, je to výborná skúsenosť a vodičák v dnešnej dobe je aj nutnosť. Už len našetriť na nejaké to autíčko a zábava na cestách sa môže začať :))) 

A čo vy a vodičáky? Máte ich alebo sa ešte len odhodlávate? 
-Missy-





26 komentárov: Leave Your Comments

  1. gratulujem!v dnešnej dobe byť bez vodičáku je ako byť bez ruky :)) ja ho mám vyše roka, ale bojím sa ešte jazdiť úplne sama :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) presne tak je to nevyhnutnosť, ale tiež sa bojím vybrať niekde sama, je to iné mať inštruktora vedľa seba s brzdou :D Hovorí sa, že vodičom sa stane človek až keď má aspoň 1000 km za sebou, tak to je asi najvyšší čas začať kým všetko zabudnem :))

      Odstrániť
  2. gratulujem..
    ja budem mať teraz 18, moja kamoška si už robí vodičák, baby v škole si vybavujú jazdy v autoškole..a chalani tak isto.. chcela by som aj ja, ale treba nato najprv peniaze a len tak z neba mi 300 či kolko eur nespadne... a aj tak by som nemala na čom jazdiť. :D Tiež by som asi dosť spanikárila, keby sa dostanem do premávky... asi by som naraz stláčala plyn brzdu aj spojku D: :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moje slová :) Treba samozrejme aj peniažky aj odvahu, určite sa s tým nemusíš ponáhľať ... a pokiaľ nemáš k dispozícií auto a nezačneš hneď jazdiť, zabudneš aj to málo, a o pár rokov si aj tak budeš musieť zaplatiť kondičné jazdy čo tiež nie je lacná záležitosť ... :D no a v premávke človek zažije všelijaké príhody, tiež som spočiatku prepotila aj celé sedadlo podomnou :D

      Odstrániť
  3. Gratulujem! Ja mám vodičák už od 18-tky, ale mala som dosť dlhé obdobie, keď som vôbec nejazdila. A priznám sa, že znova začať šoférovať bolo pre mňa trocha ťažké, mala som dosť strach. Ten sa však dá prekonať a teraz si to zasa užívam. A rok a pol si užívam aj parádne novučké autíčko :) Takže veeľa šťastných kilometrov, nevšímaj si hlupákov, ktorí sa na teba budú tlačiť, ale buď stále ostražitá, lebo arogantných bláznov na cestách je čoraz viac...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) aj za cenné rady :) ostražitosť veru nie je nikdy dosť a bláznov na cestách tiež :D Vlastné a nové autíčko ti závidím už sa neviem dočkať kedy raz sadnem za svoje vysnívané :) Taktiež ti prajem veľa šťastných kilometrov bez nehody a vždy plnú nádrž ;)

      Odstrániť
  4. Gratulujem :-) Ja mám 17 a práve dnes som tiež mala skúšky - takže tiež som nová čerstvá vodička. Peniaze som dostala na narodeniny, keďže tento rok maturujem a rodičia chceli nech si to spravím a budú so mnou jazdiť, tak som zvedavá ako to zvládnem. Noví cestní piráti na svete ! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Miši aj ja ti blahoželááám!! :) Máš zlatých rodičov určite vedia, že je to dobrá investícia pre teba :) A po boku skúsených vodičov to hravo zvládneš, budú ti oporou a nebudeš v strese :) Takže hor sa na cesty zbierať skúsenosti :)

      Odstrániť
  5. Gratuluji!:)
    já bohužel ještě nějaký ten Pátek musím počkat:/ ale jen co na to bude věk chci si ho hned udělat:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem!!! :)) Držím prsty nech ten deň príde čím skôr :) Je to super pocit :)

      Odstrániť
  6. Gratulujem! Ja neviem prečo,ale v poslednej dobe je ako keby boom urobiť si vodičáky už v 17stich.V našej triede ich už má asi polovica.Ja sa zatiaľ bojí...neviem nabrať odvahu a takisto ak by som si aj spravila asiby som nechcela jazdiť na rodičovskom aute.Je to predsa aj nejaká zodpovednosť.Takže zatiaľ ešte nie,ale raz určite.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak Zuzi každý sa za tým hrnie čím skôr ako by to bola povinnosť ... Ja som si v 18 tke povedala, že vodičák si v živote nespravím a za volant ma nikto nikdy nedostane :D A predsa to vekom prišlo :)

      Odstrániť
  7. haha v tvpjom článku som sa uplne nasla :)))))))najskor som vahala,ale tiez mam dost rokov (24) a bo, najvyšši čas..tak som dostala na promocie peniaze a robim si vodičak :) najskor strach,ale teraz jazdy milujem a ako keby som s autom spätá :D už len tie skúšk spraviť,ach jaj

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lucka to ma teší :)) Ja som si tiež musela našetriť z výplaty, ale stálo to zato :) Držím prsty na skúškach, neboj nie je to nič strašné, hlave buď uvoľnená a maj oči na stopkách :)

      Odstrániť
  8. Ja vodičák ešte nemám, možno na rok by som o tom už mala uvažovať...ale tiež ešte neviem :D Možno si ho tiež urobím neskôr ako ty :D
    Ale gratulujem :))

    Kat

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nelám si nad tým hlavu ... Myslím si, že u každého raz príde obdobie, kedy bude presne vedieť, že teraz je ten správny čas :) Určite sa nato nedávaj ak sa nato ešte necítiš, času je dosť :) a ďakujem :)

      Odstrániť
  9. Řidičák mám a řízení mě baví. Takže gratuluji a vítej mezi řidičky :-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je super, že ťa to baví :) Aspoň si jazdu užívaš a nestresuješ sa zbytočne :) Dúfam, že aj ja medzi vás rýchlo zapadnem :)

      Odstrániť
  10. gratulujem :) ja mám 20 rokov ale na toto sa neodvážim asi nikdy :D

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Verím tomu, že odvážiš a ešte z teba bude aj skvelý vodič uvidíš ;)

      Odstrániť
  11. Gratulujem! Ja som si vodičák robila minulý rok cez prázdniny a momentálne síce nejazdím, ale je dobré ho mať, nikdy totiž človek nevie, kedy ho bude potrebovať :) A verím, že budeš super vodička! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Gratulujem k vodičáku :) Ja mám síce ešte len 17 ale vodičák neplánujem hned na 18-ku, možno po maturite, možno v 22-ke, možno v 28-ke, sama neviem, no viem, že si ho nebudem robiť kvoli tomu že si ho všetci v triede spravia na 18-ku a aby som zapadla, povedala som si že si ho spravim vtedy, ked sa naň budem skutočne citiť a bude to dobrovolne, nie z povinnosti/donutenia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Vzdy, vidiac pekne auto, som si zasnene povedala - mat take auto... hned ho predam! :D Taky bol asi moj postoj k autam. A ked som mala 28 rokov, kolega - o rok starsi - ma nahovoril, aby sme isli spolu do autoskoly. Odvtedy som sa od volantu neodlepila, do pol roka mi stal v garazi vlastny stvorkolesovy tatos, auta poznam podla modelu a soferovanie patri medzi moje veeeelke vasne... :) Tak smelo do toho, ale samozrejme opatrne! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Blahoželám! Aj k vodičáku, aj k tomu že si sa odhodlala. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)