La Roche-Posay

By | 17:05 18 comments


Zdravím vás! Vonku máme síce upršané počasie, ale po dlhom období sucha to aj celkom príde vhod ... Pôvodne som pre vás chcela nachystať outfit, ale nejako sa mi nechce ani vyliezť z domu :( Preto dúfam, že sa nenahneváte ak tento článok bude opäť kozmetický ... Pred nedávnom nás oslovila spoločnosť La roche-posay, či by sme nemali záujem s nimi spolupracovať. A aj keď sme si povedali, že tých spoluprác už máme dosť a nebudeme sa zatiaľ púšťať do ďalších predsa len sme neodolali, veď táto značka je veľmi kvalitná a známa vo svete pre svoje liečivé účinky tak prečo ju nepredstaviť aj vám. O niekoľko dní nám zaslali balíček, v ktorom bol list s poďakovaním, cestovná sada plná užitočných produktov a nejaké prospekty. Tak sme sa hneď pustili do testovania. Toto cestovné balenie obsahuje: Legere-hydratačný krém, Lipikar -telové mlieko, Termálnu vodu, Čistiacu pleťovú emulziu, Micerálnu vodu, Anthelios - zmatňujúci gél-krém na opaľovanie a vzorku bb-krému. A teraz pekne poporiadku...




PHYSIOLOGIQUE FYZIOLOGICKÁ MICELÁRNA VODA PRE CITLIVÚ PLEŤ 50 ml

Táto micerálna voda 3v1(tvár, oči, pery) dokonale čistí a odličuje všetky typy aj citlivej pleti. Má veľmi píjemnú sviežu konzistenciu na akú sme pri micerálkach zvyknuté. Navyše aj krásne vonia :) Nespôsobuje komedóny, je bez parabénov a parfumu Hydraphase. Nedráždi oči a zbaví vašu pleť rýchlo a dôkladne všetkých nečitôt a mastnoty. Účinnými látkami v tejto micerálnej vode sú: neionizovaný surfaktant, kopolymér, termálna voda z La Roche Posay. 



PHYSIOLOGIQUE PLEŤOVÁ VODA PRE CITLIVÚ PLEŤ 50 ml 

v rozkošnom priehľadom balení s pumpičkou síce vyzerá ako voda, ale nenechajte sa zmiasť :) Po stlačení pumpičky totiž vystriekne rovno biela pena bez toho, aby ste s fľaštičkou museli nejako pretrepať. Takže je to teda akási emulzia, ktorá je veľmi ľahká príjemná na pleti, hravo s ňou odstránite všetky nečistoty aj make-up. Bez parabenov, bez parfumácie. Jediné čo by som vytkla je, že dráždi oči, takže nepúšťajte sa s ňou do boja so špirálou :D Na cesty určite skvelá vec v praktickom balení.



LA ROCHE-POSAY EAU THERMALE TERMÁLNA VODA v spreji 150 ml

Je prirodzene bohatá na minerály hlavne na selén. Upokojuje a zvláčňuje. Vzhľadom k jedinečnému zloženiu, preukázateľne pôsobí proti voľným radikálom. Upokojuje pokožku podráždenú vonkajšími i vnútornými faktormi (slnko, akné, alergie, dermatologické zákroky,...). Vhodná aj pre deti. O tejto skvelej termálnej vode a o jej využití som už raz písala v samostatnom článku o týchto vodičkách. Takže KUK TU.


HYDREANE DENNÝ HYDRATAČNÝ KRÉM PRE NORMÁLNU AŽ ZMIEŠANÚ PLEŤ 15 ml

Po čistení pleti prichádza na rad jej výživa. Tento hydratačný krém je jednoducho skvelý!!! Obsahuje hydrolipidy, ktoré viažu na seba vodu, prirodzene prestupujú do hlbších vrstiev pokožky a následne ju hydratujú a upokojujú. Ďalej obsahuje termálu vodu Roche-Posay, bohatú na selén a mnohé iné výživné zložky. Krém má ľahkú sviežu konzistenciu, ktorá sa rýchlo vstrebáva a zanecháva pokožku hebkú, jemnú a pružnú. Výborný podklad pod make-up. Nekomedogénny. Bez parabénov.




LIPIKAR HYDRATAČNÁ EMULZIA PRE SUCHÚ AŽ VEĽMI SUCHÚ POKOŽKU 15 ml

Toto telové mliečko je určené predovšetkým na suchú a podráždenú pokožku, ktorej dodáva potrebné lipidy a obnovuje tak jej prirodzený ochranný film.Obsahuje karitové maslo (10%), ktoré prináša koži esenciálne mastné kyseliny podieľajúce sa na obnove kožnej bariéry a jemné steroly zabraňujúce podráždeniu a urýchľujúce hojenie.zabraňujúca vysúšaniu kože. Tento krém je veľmi podobný tomu predchádzajúcemu, len s tým, že je o niečo hustejší a mastnejší. No rýchlo sa vstrebe takže to ani nepocítite. Je vhodný ako pre dospelých tak aj pre deti či batoľatá. Samozjreme bez parabenov.



ANTHELIOS OCHRANNÝ KRÉM S VYSOKOU UV OCHRANOU SPF 30 - 3 ml 

Ochranný solárny hodvábny krém bez parfumu s ochranou pred UVA / UVB žiarením s ochranným faktorom IP 30. Vodeodolný. Tento krém som priznám sa netestovala, pretože od vtedy čo prišiel tento balík som sa vôbec neopaľovala ani nevystavovala nejakému silnému slnečnému žiareniu, aby som mohla zhodnotiť jeho účinky. Je určený skôr pre ľudí s veľmi citlivou pokožkou na slnko. Obsahuje faktor až 50 a dá sa použiť aj lokálne.



 HYDREANE BB CREME BB KRÉM ODTIEŇ MEDIUM SPF 20 (BB CREME)


Na vzorku tohto bb-rému som sa veľmi tešila, pretože ten od Biodermi mi veľmi sadol. Tento je mu dosť podobný. Krytie je stredné, konzistencia je hustejšia, ale celkom pekne sa dá rozotrieť a odtieň medium má prirodzene hnedú farbu. Nezanecháva fľaky, ale trochu upcháva póry. Neobsahuje parabeny, je vhodný aj pre citlivú pleť, ktorú zároveň aj hydratuje. Má ochranný faktor 20 alebo 30 a jedostupný ešte vo svetlejšom odtieni Light. 




Testovanie týchto produktov hodnotím veľmi pozitívne. Táto kozmetika mi už na prvý pohľad učarovala. V praktickom púzdre mám všetky produkty na starostlivosť o moju pleť pohromade :) Veľmi oceňujem nielen praktické balenia, ale aj ich zloženie a liečivé účinky, ktoré aj vďaka termálnej vode majú. Všetky produkty sú vhodné aj pre tú najcitlivejšiu pleť či pre deti. Čo by som vytkla je podobnosť medzi jednotlivými produktami a ich popis vo francúštine. Sama som si musela na internete hľadať načo sa ktorý produkt používa :( Mali by ku každému produktu dať aj príbalový leták, lebo tety v lekárni vám s tým asi tiež nejako neporadia. Cenovo je to podobné s obdobnými francúzskymi lekárenskými značkami, no kvalitou je to asi to naj čo pleti môžete dožičiť :)

Máte nejaké skúsenosti s touto značkou?
-Missy-




18 komentárov: Leave Your Comments

  1. Krém Hydreane Legere jsem dřív používala a zvažuju návrat k němu, byl to nejlepší krém, co jsem měla a na internetu či v akcích se dá vychytat za slušnou cenu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež sa chystám si ho kúpiť v plnom balení, ale až keď dopotrebujem všetky denné krémy čo mám načaté :)) Hádam vystihnem niekde aj dobrú cenu ako vravíš :) A keby nie tak do dobrého krému sa vždy oplatí investovať :)

      Odstrániť
  2. tá pleťová voda ma zaujala :) mám strašne citlivú pleť tak možno vyskúšam :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je naozaj výborná a stačí jej iba málinko :) Táto rada mojej suchej pleti veľmi pomohla :)

      Odstrániť
  3. Od tejto značky som ešte nič nemala, ale myslím, že skúsim tú pleťovú vodu :)
    www.karinvirag.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. La Roche Posay jsem kdysi zkoušela, ale už si nějak nepamatuji, jestli mi vyhovovala nebo ne :-/

    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Verím, že určite áno :) ja si skôr pamätám nato čo mi uškodilo a už si dávam veľký pozor čo na seba nadžabem :D

      Odstrániť
  5. Už dlouho přemýšlím o tom, že si je koupím :-)
    Super článek :-)
    Budeme se sledovat navzájem? :-)
    thevoguebyme.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. hydreane legere teraz na seba patlám zo vzoriek, čo mám doma. je to super krém. narozdiel od iných "light" krémov dobre hydratuje, u niektorých mám totiž pocit, že som suchá a taký krém mi je nanič. a skvele sa hodí pod makeup a nemastím sa počas dňa :) noo, len najprv budem musieť minúť tie 4 ďalšie, kým si dovolím kúpiť ďalší :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Výborne si to zhrnula Nina, je presne taký ako píšeš :) Moje doterajšie denné krémy sa už trasú pred novou konkurenciou :D No kým ich všetky miniem ešte prejde pár mesiacov :(

      Odstrániť
  7. túto značku vôbec nepoužívam, ale je mi pomerne sympatická, tak asi by som to mohla skúsiť. inak, mega sa mi páči, ako si to nafotila s tým panákom :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, je veľmi sympatická už na pohľad :) Kľudne si pýtaj v lekárni vzorky krémov, aby si vedela, ktorý ti bude vyhovovať najviac :)

      A ďakujem :) Snažila som sa to trochu oživiť a panáčik zo spláchnutých je vždy vďačný objekt :D
      a

      Odstrániť
  8. I love La Roche Posay:)
    thank you, followed you back

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Úžasné, úžsné fotky! Priam ma pobavili :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ox ďakujem veľmi pekne :)) snažila som sa to trochu oživiť :)

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)